Mededeling

Collapse
No announcement yet.

magic pro - cosmetics4cars

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• magic pro - cosmetics4cars

Onlangs is mijn vader gaan shoppen in de Makro en op de parking stond er iemand "detailproducten" te verkopen. Nu heeft mijn vader zo een bus meegepakt en vindt het een schitterend product. Hij heeft het namelijk uitgetest op een zone waar hij veel krassen had en ze zijn praktisch allemaal weg of toch praktisch onzichtbaar, met de hand.
    Nu huiver ik al bij de gedachte dat 1 of ander wit product gebruikt wordt op onze wagens en wou het eens opzoeken. Tevergeefs precies :/

Kent iemand dit of weet iemand wat het zou kunnen zijn?

Het noemt Magic pro (next generation). Ze zouden een site hebben: www.cosmetics4cars.com maar wordt dan doorverwezen naar een amerikaanse site.
    Het is een wit melkachtig product.11158159_10205335377557327_2112249555_n.jpg11157906_10205335377197318_867964726_n.jpg

Fillers (vullende olieën)

Ik huiver altijd als ik iemand over dit soort producten hoor spreken. Waarom? We hebben ooit een demo MOETEN meemaken waar iemand met een ring om de motorkap van een nieuwe S klasse sloeg en krassen maakte om deze daarna met een productje te doen verdwijnen. Die kerel stond daar de hele dag krassen te maken en op te vullen. Ik wil niet weten wat het gaat kosten om die motorkap effectief te fixen maar hij zal het na de eerste wasbeurt toch te weten komen als hij de schade gaat vaststellen ... of hij gooit er weer wat van zijn productje over zodat mensen het niet zouden zien tot de volgende wasbeurt natuurlijk :p

Comment

Merci wax-it! Haha toch al blij dat deze geen schade berokkenen aan de lak. Dus na een paar goede wasbeurten is het al volledig teniet gedaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        Fillers (vullende olieën)

Ik huiver altijd als ik iemand over dit soort producten hoor spreken. Waarom? We hebben ooit een demo MOETEN meemaken waar iemand met een ring om de motorkap van een nieuwe S klasse sloeg en krassen maakte om deze daarna met een productje te doen verdwijnen. Die kerel stond daar de hele dag krassen te maken en op te vullen. Ik wil niet weten wat het gaat kosten om die motorkap effectief te fixen maar hij zal het na de eerste wasbeurt toch te weten komen als hij de schade gaat vaststellen ... of hij gooit er weer wat van zijn productje over zodat mensen het niet zouden zien tot de volgende wasbeurt natuurlijk :p
        Jaren geleden heb ik op het autosalon ook eens zo'n showman gezien.
        En maar l..len over zijn produkt, tot ik hem de vraag stelde om eens zo'n kras te maken op het dak van zijn e otto......(is bij mijn weten niet zo makkelijk vervangbaar als een motorkap ) 'was direct gedaan, die vent moest gaan plassen.....

Comment

Bij mijn weten gebruiken veel garagisten/2dehandsverkopers van auto's zulke produkten.....je koopt een auto met amper een krasje en na 1 of maximum 2 wasbeurten heb je een kraswagen....maar dan is die verkoper al lang niet meer te zien natuurlijk .

Comment

Working...
          X