Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailen van wagen met bestickering..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Detailen van wagen met bestickering..

Even een vraagje aan de kenners.

Ik ga een wagen met veel stickers detailen maar mag ik over die stickers polieren en heeft dit wel zin?

Bij inspectie is gebleken dat er ook swirls in die stickers zitten ondertussen dus deze zou ik er toch graag uit verwijderen

swirls in stickers? wist zelf niet dat dat kon. laat Gilles het werk eens zelf doen :-)
    over stickers polieren gaat, maar moet zeer voorzichtig gedaan worden.
    als ze te warm worden heb je prijs.

Comment

Trekt Gilles zijn stickers er gewoon af, veel beter dan! zou idd gewoon niet teveel op de stickers blijven hangen dat de lijm niet zacht wordt.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ging Gilles zich hier niet aanmelden?

Sent from here
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Wie is Gilles?

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            Wie is Gilles?

Was de zaterdag met ons mee als co van Stoffel, heeft een Polo R in Red Bull livery

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Was de zaterdag met ons mee als co van Stoffel, heeft een Polo R in Red Bull livery
              Ah, vandaar dat ik niet mee ben, aangezien dat ik niet mee was.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Vermits stickers een ander materiaal is als de lak zelfde methode toepassen als op je lak.
                beginnen met de lichtste combo van polierproduct en pad om zodoende de goede combo te vinden voor de job.
                doe een kleine testspot endan weet je eht direct
                Daily Volvo V50 D5 Project

Old Volvo V50 2.0d Project

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LeemansJ Bekijk Berichten
                  Vermits stickers een ander materiaal is als de lak zelfde methode toepassen als op je lak.
                  beginnen met de lichtste combo van polierproduct en pad om zodoende de goede combo te vinden voor de job.
                  doe een kleine testspot endan weet je eht direct
                  Ook al gedaan?

Comment

eigenlijk niet nee maar zo zou ik te werk gaan lijkt me het meest logische ?
                    net zoals hoogglans zwarte plastiek enzo, steeds beginnen met de lichtste combo.
                    Daily Volvo V50 D5 Project

Old Volvo V50 2.0d Project

Comment

Veel hangt af van de kwaliteit van de stickers, maar je kan sowieso geen correctie uitvoeren zoals op lak. De swirls (krassen) in de lak kan je verwijderen door een dun laagje vernis weg te nemen, dat is niet mogelijk met bestickering.
                      Bovendien is het materiaal van de sticker veel zachter en gevoeliger dan een "harde" laklaag.

Het komt er dus op neer dat je niet op dezelfde manier kan tewerk gaan als op lak. Werk dus met een héél lichte polish en eventueel met een glaze op de imperfecties te verbergen. Als de stickers er te erg aan toe zijn zit er niets anders op dan ze te vervangen

Comment

Working...
                      X