Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goed product voor interieur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goed product voor interieur

Heeft er iemand een tip voor een goede lijn interieur producten (trim en dash) - ik gebruikte tot nu toe altijd Meguairs Ultimate interior maar rond de € 20 voor een flacon... En die gaan niet zo lang mee vind ik. Er zijn vast alternatieven die even goed zijn maar minder kosten (Kenotek?).

Aub. geen cockpitsprays, dat vind ik maar vettige brol.
    sigpic

akkoord, ook 20 euro maar je doet er een eeuwigheid mee.
    1x spuiten op een microvezel is voldoende voor een heel dashboard.
    is zowel voor op leder, plastic als stof.

Ik ben daar super tevreden over, blijft ook mooi mat dus geen gladde en vettige boel.
    2013- Volvo V60 D3 R-Design
    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Een proper interieur moet je alleen maar ontstoffen met een microvezel dus snap ik ook niet dat je u dash moet reinigen om de haverklap .

Comment

Poorboys Natural Look doet het ook goed, ruikt fantastisch en een flacon gaat een eeuwigheid mee.

Ik doe dat zo eens in de zes maanden.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Bedankt voor de suggesties, daar kan ik al iets mee.

@Blackhorse: da's ook niet de bedoeling om de haverklap te doen, en interieur is meer dan het dashboard alleen. Ik denk dan vooral aan de instaplijsten, vingerafdrukken op de knoppen, zulke dingen...
          sigpic

Comment

Ik gebruik de quick interior detailer van Meguairs in gallon verpakking (39,95€).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
              Poorboys Natural Look doet het ook goed, ruikt fantastisch en een flacon gaat een eeuwigheid mee.

Ik doe dat zo eens in de zes maanden.
              Die gaat inderdaad wel erg lang mee. Maar soms vind ik hem iets te 'blinkend', ik zou er daarom heel zuinig mee omspringen. De geur: de ene is er voor te vinden, de andere vindt het storend

Comment

Pb Natural look is voor mij het beste. Wil je het niet te blinkend hebben: ga er nog eens over met een droge doek. Het is ook geschikt voor alles.

Comment

Voor interieur heb je verschillende types producten elk met hun specifieke doel.

- Interieur reinigers (voor het reinigen van vervuilde oppervlakken)
                  - Interieur dressings (voor het voeden of beschermen van oppervlakken)
                  - Interieur quick detailer (voor wekelijks onderhoud waarbij je lichte vervuiling en stof wil verwijderen)

Dus je moet gaan uitmaken wat voor jou van toepassing is

Comment

Bedankt voor de tips, heb een bus PB Natural look besteld.
                    sigpic

Comment

Working...
                    X