Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste wasbeurt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Er zijn er ook die gewoon niet weten dat carwash nefast is voor de lak.
    Anderen dan weer die denken dat dit niet meer van toepassing is voor de carwash van tegenwoordig.
    Tja...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
      Er zijn er ook die gewoon niet weten dat carwash nefast is voor de lak.
      Anderen dan weer die denken dat dit niet meer van toepassing is voor de carwash van tegenwoordig.
      Tja...
      Tgoh ja en als ik thuis mij een emmer water pak en er is met een spons over ga ben ik ook niet goed bezig ...
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
        mja, maar dan kan je smeren wat je wilt. De carwash zal dat allemaal teniet doen. Misschien dan beter een mazda gekocht omdat die hun lak zelfherstellend is in de zon. Zo blijft de lak er toch nog goed genoeg uitzien als je hem even in de zon zet. Bij alle andere merken gaat je lak na verloop van tijd dof worden door de schurende werking van de carwash (vergelijk het met een glas dat dof wordt in een afwasmachine). Ik haal op een zonnige dag die auto's er zo uit op de parking van de supermarkt. Moet ik nog geeneens van dichtbij kijken.
        Dan spreken we nog niet over de agressieve producten die in de carwash gebruikt worden, om toch maar te zorgen dat ook de vuilste wagens een propere indruk geven bij het verlaten van de cw.
        Last edited by order66; 06/08/2015, 16:01.
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Heb hier een bus carwash-shampoo staan.

Voor een gewone wasbeurt mag je hiervan hoogstens 3% gebruiken via verdunning met water.
          Bij zware vervuiling max. 8 %, product mag er niet lang opblijven en moet zo snel als mogelijk grondig afgespoeld worden. Drogen zonder spoelen geeft plekken die je er moeilijk afkrijgt.

Ph 12,5, enorm agressief dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            mja, maar dan kan je smeren wat je wilt. De carwash zal dat allemaal teniet doen. Misschien dan beter een mazda gekocht omdat die hun lak zelfherstellend is in de zon. Zo blijft de lak er toch nog goed genoeg uitzien als je hem even in de zon zet. Bij alle andere merken gaat je lak na verloop van tijd dof worden door de schurende werking van de carwash (vergelijk het met een glas dat dof wordt in een afwasmachine). Ik haal op een zonnige dag die auto's er zo uit op de parking van de supermarkt. Moet ik nog geeneens van dichtbij kijken.
            Was het niet bij Nissan dat je die zelfherstellende lak kon vinden?

Comment

mogelijk, die of mazda
              www.peugeotforum.be

Comment

Working...
              X