Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke foam gun
Collapse
X
-
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenHoe bedoel je? Wordt het opgestuurd? Want heb geen antwoord op men mailtje ontvangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOla, was die kranzle koppeling dan niet voor u die je ging komen ophalen? (nickname staat niet in de mail)
een kranzle zal dus voor Grixxer/Alain zijn, want ik heb een koppelstuk voor een Nilfisk nodig.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOla, was die kranzle koppeling dan niet voor u die je ging komen ophalen? (nickname staat niet in de mail)den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenDie was voor mij en die zit er al op.
Comment
-
Was er aan het denken om mij één aan te schaffen maar is het wel een nuttige aankoop voor hem drie/vier keer per jaar te wassen met een foamgun? Misschien mijn ma ook nog een keer of drie maar dat zal het dan wel zijn. Of gebruik je het dan meer omdat je het hebt of alleen maar als de auto heel vuil is?
Comment
Comment