Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herspuiten van auto (kostprijs)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Herspuiten van auto (kostprijs)

Hoeveel zou het gemiddeld kosten voor het herspuiten van een BMW E92 M3? (bouwjaar 2007)
    Kleur : Matt Zwart
    Schade auto: Geen
    Plaats: Enkel de buitenkant van de auto
    Last edited by ; 27/05/2015, 23:38.

zonder voorbereidende werken die je zelf zou kunnen doen -> +-3000EUR

Comment

In identieke kleur of een andere kleur? Scheelt in manuren.
      30 jaar Mr Yuge!

Comment

reken toch maar op 3000 tot 5000 euro. Véél geld....
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Ik heb 2 keer een bmw volledig laten herspuiten in dezelfde kleur, volledig alles laten doen, kwam op telkens op ongeveer 3500 euro incl nieuwe voorruit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonaslanckman Bekijk Berichten
            Hoeveel zou het gemiddeld kosten voor het herspuiten van een BMW E92 M3? (bouwjaar 2007)
            Hangt van veel zaken af .
            Welke kleur ?
            Schade aan de wagen ?
            Binnen en buiten of enkel buiten?

Comment

Wel, het liefst matt zwart... Het is dus eigenlijk gzwoon voor de kostprijs de weten omdat ik binnekort van plan ben om zo een auto te kopen, en daarom wou ik me eens informeren over de kostprijs van de lak.

Comment

Wel, het liefst matt zwart... Het is dus eigenlijk gzwoon voor de kostprijs de weten omdat ik binnekort van plan ben om zo een auto te kopen, en daarom wou ik me eens informeren over de kostprijs van de lak.
                Laat dat dan maar wrappen dat kost de helft en na een jaar of 2 ben je dat beu en trek je het eraf.

Comment

€1500 in Roemenië + 4000km nafte. Rond de €2000 in polen.
                  Wel de juiste mensen kennen, anders zou de auto wel eens in onderdelen op ebay kunnen belanden :p
                  Polo 6n 1.4

Comment

Aan uw FB pagina te zien ben je wel nog vrij jong voor een M3 te kopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Aan uw FB pagina te zien ben je wel nog vrij jong voor een M3 te kopen

Leeftijd zegt niks over het al dan niet kunnen kopen van een M3 he.

Plastidippen zou ook een veel goedkopere oplossing kunnen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                        Leeftijd zegt niks over het al dan niet kunnen kopen van een M3 he.

Plastidippen zou ook een veel goedkopere oplossing kunnen zijn.
                        True!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                          €1500 in Roemenië + 4000km nafte. Rond de €2000 in polen.
                          Wel de juiste mensen kennen, anders zou de auto wel eens in onderdelen op ebay kunnen belanden :p
                          Dan is Polen wel veel interessanter. Is maar een +/-1200km rijden.
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Als het gaat over enkel de buitenkant, waarom niet wrappen ?

niet vergeten dat een auto herspuiten niet altijd een meerwaarde is meeste kopers hebben graag de originele lak
                            Daily Volvo V50 D5 Project

Old Volvo V50 2.0d Project

Comment

Wel ik ben van plan, ik ben nu 17 maar later als ik al wat geld bij elkaar heb zou ik graag een M3 willen en bedankt voor jullie snelle reactie's!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                Laat dat dan maar wrappen dat kost de helft en na een jaar of 2 ben je dat beu en trek je het eraf.
                                Oke! Danku voor je hulp! Dit heeft me meer geholpen dan dat ik er dingen over opzoek

Comment

Wel ik ben van plan, ik ben nu 17 maar later als ik al wat geld bij elkaar heb zou ik graag een M3 willen en bedankt voor jullie snelle reactie's!
                                  Begin maar al te sparen voor de wagen + 5000€ tax + 5000-7000€ onvoorziene kosten. Als je dat niet doet, staat die wagen binnen de korste keren terug te koop, al veel zien gebeuren. Die matte respray op zo een wagen trekt ook ok niks imo.
                                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Een maand of 18 gaan werken en niks uitgeven, en de volgende maanden werken voor de kosten...zo moeilijk niet als je nog thuis woont.
                                    Hem verzekeren dat is nog wat anders.
                                    Polo 6n 1.4

Comment

Ach we zijn allemaal jong geweest, we hebben allemaal gedroomd en de meesten zijn eerst nog een tegen de lamp moeten lopen alvorens ze wakker zijn geworden. Of hebben hun M op hun 18de in de gracht geparkeerd toen ze frietjes gingen halen
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                        Ach we zijn allemaal jong geweest, we hebben allemaal gedroomd en de meesten zijn eerst nog een tegen de lamp moeten lopen alvorens ze wakker zijn geworden. Of hebben hun M op hun 18de in de gracht geparkeerd toen ze frietjes gingen halen

Mmmmmm... frietjes

Comment

Working...
                                        X