hallo met wat zou ik strepen van schoenen op het handschoenkastje van men wagen kunnen verwijderen ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
strepen handschoenkastje
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenAll Purpose Cleaner van Poorboys, Verso van Autofinesse.
Beide gepast aflengen.
Wondersponsje, desnoods, wel mee opletten.
En daarna insmeren met Poorboys Natural Look
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door forcas Bekijk Berichtenyep klopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten't zijn wel HANDschoenen die in dat kastje moeten en geen schoenen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenOppassen met die wondersponskes.....kan doffe plekken achterlaten.
Probeer ipv die sponskes een .......(potlood)gom .thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenOf heel hard met je vinger op wrijven. Doet wel wat pijn, maar lukt dikwijls en ik lach niet hoor...heb warme duim maar strepen zijn weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenBlij dat je het geprobeerd hebt. Het klonk belachelijk, maar ik heb ondervonden dat dit heel dikwijls goed werkt. (net zoals remmenreiniger dikwijls een wonderprodukt is, bijb vette strepen na onderhoud op je voetmatten, teerplekken,...)
Comment
-
Ik weet het niet, maar ik vrees dat je hiermee minder krachtig kan wrijven dan met je vinger. Weette vroeger, op sterk bevuilde wagens met veel strepen aan de deuren van de schoenen, durfde ik zo een reinigingsprodukt nemen op basis van javel. Een gewoon produkt dat je gebruikt thuis, gel met javel erin. Man, daarmee kon je dingen die je met geen enkel ander produkt kon. Maar gevaarlijk op sommige oppervlaktes voor verkleuringen. Je zou het bvb eerst onderaan uit het zicht eens moeten proberen, niet laten opdrogen en zo snel mogelijk weer verwijderen als het vuil of de strepen weg zijn. Maar je dient er heel voorzichtig mee te zijn.
Voor olie die in de binnenslagen zwart wordt (je weet wel, als ze de scharnieren smeren wordt dit mettertijd een vettig boeltje) gebruik ik steevast remmenreiniger om die vuiligheid gewoon weg te spuiten. Daarna klein beetje verse olie in het scharnier en ziet er weer als nieuw uit.
Ik weet dat sommigen me gek gaan verklaren, white spirit werkte ook heel goed op strepen en vet. En vettige strepen van vrij ers vet op je zetels, remmenreiniger rijkelijk op een doekje en afwrijven. Heb gisteren nog een broek van mijn vrouw gered toen ze tegen de rollementen van de zitmaaier gelopen was. Dat is van dat dik vet, remmenreiniger op een doekje, vlekken verwijderen zonder als een gek te wrijven want dan wrijf je de kleur eraf (dat is zelfs met gewoon water zo) en dan de wasmachine in. Broek gered van de vuilbak, vrouw blij en ik gesoigneerd lol
Comment
-
white spirit werkt fantastisch goed om vetplekken weg te doen. Teerspetters bv. verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Minder heftig dan bv. de remmenreiniger, wasbenzine,...
WD40 is ook zo'n wondermiddeltje2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Ja hee, maar niet iedereen gelooft dat. Had zo eens onder bomen gestaan en heel mijn wagen vol plakkerige hars. Naar carwash geweest en was nog slechter. Alles open gewreven. Met white spirit ging het er vanzelf af zonder sporen na te laten.
Inderdaad, met WD 40 kan je ook veel. Enkel steeds logisch nadenken wat je waar gebruikt. WD 40 kruipt bvb in spleten en een jaar later heb je nog vettige randjes door de WD 40 die eruit blijft komen. En zeker niet gebruiken op je remmen lol.
Comment
-
die krassen aan de deurdorpels en lijsten krijg ik er toch nooit niet af ze, denk dat dat zand of steentjes zijn die aan de schoenen hangen en daardoor in die plastiek krassen maken. Of krijgt iemand die er ook uit met een of ander productKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment