Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kärcher Multi Power Jet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kärcher Multi Power Jet

Hey mensen,

Ik heb enkele dagen geleden een Multi Power Jet gekocht van Kärcher, en ik ben er zeer tevreden van.

Er zit namelijk een 'soft pressure' mode op welke ideaal is om je auto mee af te spuiten.

Voorheen deed ik dit altijd met de hogedruk lans, maar op mijn voorbumper heb ik hiermee helaas al enkele stukjes verf mee afgeblazen. Ik houd de lans nochtans nooit dichter dan 30cm, maar aangezien hier al stukjes verf weg waren door steenslag is er niet veel meer nodig om op die plekken de verf eraf te spuiten.

Ik heb een korte demofilm gemaakt van die multi-jet zodat je kan zien wat ik bedoel.

Some people requested a short demonstration of this wonderfull Karcher Product. So here it is :)My personal experience with this product is that it's a GREAT...

Grtz
    BelgianEvo

dan scheelt er toch wel iets met je laklaag. Hoe zot ik ook doe met mijn hd(karcher K5700), nooit geen schade mee gespoten.

Die van mij begint na 5 jaar nu wel zijn kuren te krijgen, hele tijd drukverlies(telkens moet ik die variolans verdraaien naar min en terug naar max om weer druk te krijgen)
    ik koop mij allesinds geen karcher meer, maar nog steeds een beter alternatief aan het zoeken zonder er 1000 euro tegen te knallen...
    2013- Volvo V60 D3 R-Design
    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

De mijne heeft juist hetzelfde voor.
      Heb hem eens open gesmeten en hij lekt binnenin waardoor er druk verlies is.

Als je de lak eraf spuit hebben ze er waarschijnlijk geen grondlaag opgelegd.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
        De mijne heeft juist hetzelfde voor.
        Heb hem eens open gesmeten en hij lekt binnenin waardoor er druk verlies is.

Als je de lak eraf spuit hebben ze er waarschijnlijk geen grondlaag opgelegd.
        en heb je dan zelf iets kunnen doen? Ik zie echter wel nergens water weglopen, dus als je met een lek zit zou je dit toch moeten zien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
          en heb je dan zelf iets kunnen doen? Ik zie echter wel nergens water weglopen, dus als je met een lek zit zou je dit toch moeten zien?
          Het was heel miniem, eigenlijk een verneveling tussen de koppakking.
          Als hij aan stond was het precies zoals een dolfijn die water spoot.
          De bouten waren hard genoeg aangedraaid dus heb er zelf niks aan kunnen doen.
          Ga hem deze week in binnensteken in het karcher center in Temse.
          den borre

Int3x0r

Comment

Toevallig in de winter vergeten binnen te zetten?

Vorst is meestal de oorzaak van zo'n lek dat jij beschrijft.

Comment

Neen, hij staat altijd binnen en de garage is zelf verwarmd.
              1 week na aankoop lekte hij al eens en is hij onder garantie hersteld.
              Misschien is het nu hetzelfde probleem maar garantie zal ik niet meer hebben.

Sent from here
              den borre

Int3x0r

Comment

ik heb ook een karcher die mss nog hoop en al 50 bar geeft dus ben ik aan een nieuwe toe. Maar heb er nu wel zo een schuimlans met bajonetsluiting voor gekocht, ik hoor veel klachten over karcher maar aan de andere kant is het ook wel het toestel dat je bijna overal ziet, en het zou zonde zijn die extra koppelstukken niet meer te kunnen gebruiken. Verder heb ik nog niet eerder iemand bij mij in de buurt zijn oprit, auto of dergelijke met bv een nilfisk zien afspuiten dus dan moet karcher toch wel kwalitatief zijn, niet?
                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Omdat Nilfisk en Kranzle voor de meeste gebruikers een pak te duur zijn voor wat ze maar gebruikt worden? kwalitatief zijn ze wel een pak beter dan Karcher.
                  In de winkel vind je ook meer werkmachines van powerplus en topcraft dan van Festool,makita, etc. Die laatste zijn nochtans niet te vergelijken met de eerste qua kwaliteit...

Comment

Bij Karcher moet je zien dat je de 5/6/7 reeks hebt,dan zit je wel goed!
                    Als niet veel mag kosten misschien beter voor Nilfisk gaan...

Comment

Met deze nooit problemen gehad en toch redelijk intensief gebruikt

Deze vervanger is miss een beetje overkill maar zalig om te gebruiken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                        dan scheelt er toch wel iets met je laklaag. Hoe zot ik ook doe met mijn hd(karcher K5700), nooit geen schade mee gespoten.

Die van mij begint na 5 jaar nu wel zijn kuren te krijgen, hele tijd drukverlies(telkens moet ik die variolans verdraaien naar min en terug naar max om weer druk te krijgen)
                        ik koop mij allesinds geen karcher meer, maar nog steeds een beter alternatief aan het zoeken zonder er 1000 euro tegen te knallen...
                        Ik heb zelf al jaren een Kranzle waar ik wel erg tevreden mee ben. Het kost wat, maar het is ook veel prettiger om mee te werken en het gaat veel langer mee.
                        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianEvo Bekijk Berichten
                          Ik heb een korte demofilm gemaakt van die multi-jet zodat je kan zien wat ik bedoel.

Some people requested a short demonstration of this wonderfull Karcher Product. So here it is :)My personal experience with this product is that it's a GREAT...

Grtz
                          BelgianEvo
                          Mijn dochter vraagt wanneer ze een duikje kan komen nemen...

Comment

Nice leuk filmpje, ik heb een Stihl en onlangs pas ontdekt dat ie op verschillende manieren kan spuiten.

Comment

Ik ga morgen eens gaan kijken voor een Kranzle en de K5700 te koop stellen.
                              den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                                Ik heb zelf al jaren een Kranzle waar ik wel erg tevreden mee ben. Het kost wat, maar het is ook veel prettiger om mee te werken en het gaat veel langer mee.
                                welk type heb jij dan? Ben op zoek naar iets van een 140 bar minstens en een 500-700liter per uur.
                                Maar alles wat ik vind is extreem prijzig.

Comment

Ik heb een kranzle hogedruk met benzine motor. Gebruik dat ééns voor de klinkers of iets uit te stomen .
                                  Zelden voor de wagen omdat ik liever naar de krasstraat ga.
                                  Ik ben er wel tevreden over.
                                  Last edited by ; 12/07/2015, 23:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    Ik heb een kranzle hogedruk met benzine motor. Gebruik dat ééns voor de klinkers of iets uit te stomen .
                                    Zelden voor de wagen omdat ik liever naar de krasstraat ga.
                                    Ik ben er wel tevreden over.
                                    Waarom zou je dat doen

Comment

Ondertussen heb ik mij ook een Kranzle aangeschaft en de Kärcher in een hoekje gezet.
                                      den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                        Ondertussen heb ik mij ook een Kranzle aangeschaft en de Kärcher in een hoekje gezet.
                                        heb vandaag de auto nog eens met de schuimlans afgespoten...nu werkte de karcher weer wel ineens terug, behalve dan dat hij verre van 120, laat staan 100 bar geeft.

hoe werkt die Kranzle? ook met bajonetsluitingen waar dus karcher koppelstukken op passen?

Comment

Working...
                                        X