Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kärcher Multi Power Jet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Neen, die moet je erop draaien.
    Die spuit harder en werkt stiller.
    Soepele leidingen en veel makkelijker verrijdbaar.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

iemand ervaring met de Nilfisk die vandaag op ibood staat?

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
        Ondertussen heb ik mij ook een Kranzle aangeschaft en de Kärcher in een hoekje gezet.
        sorry voor het ophalen van een oud topic maar welk type is het uiteindelijk geworden? en waar gekocht?
        2013- Volvo V60 D3 R-Design
        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Kärcher Multi Power Jet

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
          sorry voor het ophalen van een oud topic maar welk type is het uiteindelijk geworden? en waar gekocht?
          De 2160 TST en ben er echt heel tevreden van.
          Heb hem in de Welda gekocht, heb daar een kennis werken en er ging nog een mooie som af.
          Ze zijn ook heel gemakkelijk in garantie.
          Huis en tuin werk materiaal ga je daar niet snel vinden, het zijn vooral zelfstandigen die daar komen maar iedereen kan er kopen.

Snelkoppeling bij wax-it gekocht voor de Foamgun.
          den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            De 2160 TST en ben er echt heel tevreden van.
            Heb hem in de Welda gekocht, heb daar een kennis werken en er ging nog een mooie som af.
            Ze zijn ook heel gemakkelijk in garantie.
            Huis en tuin werk materiaal ga je daar niet snel vinden, het zijn vooral zelfstandigen die daar komen maar iedereen kan er kopen.

Snelkoppeling bij wax-it gekocht voor de Foamgun.
            daar in oostakker zeker? Kan je me via pm eens laten weten hoeveel je daar ongeveer betaald hebt als je wilt?

Comment

Ik sta ook op het punt om nog een Kranzle te kopen. Als je online wilt op Toolnation.nl zit prijs goed en dienst na verkoop ook, heb daar al vele machine's gekocht. En anders bij Hoebeke.be in Zottegem, Daar ook scherpe prijzen.

Ik twijfel nog tussen de 2160TST en 2195TST. Verschil is druk 140 Bar bij 11 liter/min tegenover 180 Bar bij 8 liter/min en een andere sproeiergroter. Wat is eigenlijk het advies als beste koop, want zelfde prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                Ik sta ook op het punt om nog een Kranzle te kopen. Als je online wilt op Toolnation.nl zit prijs goed en dienst na verkoop ook, heb daar al vele machine's gekocht. En anders bij Hoebeke.be in Zottegem, Daar ook scherpe prijzen.

Ik twijfel nog tussen de 2160TST en 2195TST. Verschil is druk 140 Bar bij 11 liter/min tegenover 180 Bar bij 8 liter/min en een andere sproeiergroter. Wat is eigenlijk het advies als beste koop, want zelfde prijs.
                http://www.kranzle.be/kraenzle/wp-co...5-vanaf-MU.pdf
                mij hebben ze altijd gezegd dat liters/uur(wateropbrengst) het belangrijkste is. Wel zien dat je genoeg druk hebt op je waterleiding...

Comment

daar in oostakker zeker? Kan je me via pm eens laten weten hoeveel je daar ongeveer betaald hebt als je wilt?
                  Zie dat nu pas.
                  Ga het u morgen weten zeggen.
                  Moet het opzoeken, ken het niet van buiten.
                  den borre

Int3x0r

Comment

mij hebben ze altijd gezegd dat liters/uur(wateropbrengst) het belangrijkste is. Wel zien dat je genoeg druk hebt op je waterleiding...
                    Het staat op de site uitgelegd hoeveel druk je moet hebben voor welk toestel.
                    Even een emmer vullen en timen voor het zekerste.
                    den borre

Int3x0r

Comment

Working...
                    X