Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailler rond Ternat/Asse/Merchtem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Detailler rond Ternat/Asse/Merchtem

Ik zoek een detailler in de regio Ternat/Asse/Merchtem.
    Wie kan me iemand aanraden uit die regio?

Wat is het budget ?

Comment

Budget staat los van de locatie.

Comment

Zoekt ge iemand die dat effectief officieel als werk doet, of iemand als hobby? Ik doe in de weekends af en toe wel eens een auto. Regio Zaventem.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          Zoekt ge iemand die dat effectief officieel als werk doet, of iemand als hobby? Ik doe in de weekends af en toe wel eens een auto. Regio Zaventem.
          Het is voor een bedrijfswagen, dus liefst iemand die dit als (bij-) beroep doet, dus met factuur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            Wat is het budget ?
            Budget staat idd los van de locatie.
            De wagen is 4 jaar oud maar heeft toch wel een grondige make over nodig, ik ga hier geen cijfers neerpennen, maar er is een ruim budget voorzien hetwelke 2 of 3 dagen werk (en bijhorende producten) moet kunnen dekken.

Comment

Hoewel wij in West-Vlaanderen gevestigd zijn bieden wij ook een ophaal- en leverservice aan voor onze klanten die wat verderaf wonen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konalight Bekijk Berichten
                Budget staat idd los van de locatie.
                De wagen is 4 jaar oud maar heeft toch wel een grondige make over nodig, ik ga hier geen cijfers neerpennen, maar er is een ruim budget voorzien hetwelke 2 of 3 dagen werk (en bijhorende producten) moet kunnen dekken.
                Als je de wagen 2 a 3 dagen kan/moet missen zou ik minder inzitten met de afstand eerlijk gezegd. Ga bij iemand met een goeie reputatie voor dergelijk werk en budget

Comment

Working...
                X