Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beschadiging plastic - kofferruimte - Oplossing gezocht!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beschadiging plastic - kofferruimte - Oplossing gezocht!

Beste forummers,

Volgende week moet ik mijn auto inleveren. Het is een tijdelijke huurwagen die ik mocht gebruiken als firmawagen.

Aangezien ik af en toe naar werven moet en dan soms wat zwaar materiaal voor de techniekers meeneem heb ik best wat beschadigingen aan het plastic gedeelte in de koffer. Diepe krassen etc. Foto's brengen meer duidelijkheid.

Is er een manier om deze krassen wat weg te werken?
    Het warmmaken van het plastic?

Hopelijk hebben jullie wat tips!

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Wow, dat ziet er niet lief uit.
    Ik zou beginnen met dat eens goed te kuisen, met een harde borstel en zeepsopje (APC).
    Daarna insmeren met een dressing zoals Poorboys Natural Look (een paar lagen zullen nodig zijn).
    Weg zal het niet zijn, maar het zal er (tijdelijk) wat beter uit zien.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Zo een Wondersponsje

Comment

Geen slecht idee. Kost ook drie keer niks om eens te proberen.
        TO DO voor morgen: stoppen aan de Action voor een pak van die wondersponsen.
        En doe Fatima de groeten.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

En busje siliconenspray... spuit dat er maar over. Camoufleert erg goed. Kost niks in de action... Daarna met een vod uitwrijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            En busje siliconenspray... spuit dat er maar over. Camoufleert erg goed. Kost niks in de action... Daarna met een vod uitwrijven.
            Bol, de winkel van ons allemaal. Kies uit miljoenen artikelen. Snel en veelal gratis verzonden!

Zoiets? Dat lijkt mij eerder vet? Of lukt dat daarmee?

Bekijk

Comment

Ja, maar koop die uit de action... veel goedkoper. Zal erdoor wat gaan glanzen maar dat geeft niet.

Comment

Is er een manier om deze krassen wat weg te werken?
                een beetje zorgzamer mee omspringen kan zeker geen kwaad
                moest ge bij mij uwe auto zo binnenbrengen zou het niet uw goedkoopste dag zijn

greetz
                ferre

Comment

Volgende keer gewoon een deken in leggen, hoe moeilijk kan het zijn
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Dit is om regelrecht een hartaanval te krijgen als ge uw wagen zo terug krijgt

Denk dat die spuitbus hier eerder vermeld de beste, snelste en goedkoopste "oplossing" is.

Hoop dat er volgende week donderdag nog wat budget over is als ge de nieuwe mooie superb gaat ophalen om zoiets aan te schaffen.http://www.hatchbag.co.uk/skoda-supe...ard-floor-only
                    www.skodaforum.eu

Comment

Ik zou een kofferbak bijkopen dit keer...

Comment

Bij de collega's is het niet anders. Ik zit er gewoon nog mee in. De rest doet er niets aan.

Dit is voor mij ook niet de manier om een auto in te leveren maar de stukken die ik soms meenemen zijn vrij scherp. Bij de Superb zal dit wel anders verlopen. Dat heb ik mij al voorgenomen.

Bekijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Volgende keer gewoon een deken in leggen, hoe moeilijk kan het zijn
                          +1 !
                          of wat karton.....

Vraagje aan de TS : hoe zou jij reageren als je jouw auto in deze staat terug krijgt ?? : kan gebeuren is niet erg meneer of : wie gaat dit vergoeden .....

Ik zou er in jouw geval niks aan doen buiten proper maken en hopen dat de verhuurmaatschappij er niks voor vraagt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                            +1 !
                            of wat karton.....

Vraagje aan de TS : hoe zou jij reageren als je jouw auto in deze staat terug krijgt ?? : kan gebeuren is niet erg meneer of : wie gaat dit vergoeden .....

Ik zou er in jouw geval niks aan doen buiten proper maken en hopen dat de verhuurmaatschappij er niks voor vraagt.
                            Moet ik mij nu aangevallen voelen of... ?
                            Het enige wat ik vroeg was hoe ik dit zou kunnen oplossen omdat ik hiermee ook niet blij ben hoor
                            Vandaar dat ik nog wat moeite wil doen om dit proper weg te werken.

Toch bedankt.

Bekijk

Comment

laagske anti-steenslag over spuiten, misschien zien ze dat aan als origineel ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                Moet ik mij nu aangevallen voelen of... ?

Neen , ik geef gewoon mijn mening , niks meer niks minder .
                                Het feit dat je er iets aan wil doen is op zich okee , maar had je kunnen vermijden ( wil ik en anderen zeggen )
                                Laat iig weten wat de maatschappij er van vond .

Comment

Het is nu te laat he, en hij zal dit volgende keer wel proberen vermijden.

Ben benieuwd wat er kan helpen, in auto van vriendin zitten er ook paar krasjes die al van voor onze tijd zijn.
                                  2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                  2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Ik zou gewoon beschaamd zijn mocht ik zo'n beschadigingen aan een wagen die niet van mij is aanbrengen. En wat anderen doen zou me niks uitmaken.

Comment

Ah ja het is toch maar een stuk plastiek dus er is niets erg gebeurt een beetje opkuisen met de spuitbus en het is zogoed als nieuw

Kan dat wel begrijpen een werfwagen ziet af of hij nu de vorm heeft van een bestelwagen of personenwagen ge moet u materiaal kunnen vervoeren.
                                      En zoals TS al aangaf zal het bij de superb anders verlopen, alhoewel een bescherming onontbeerlijk zal zijn wil men geen krassen.
                                      Succes met het poetsen
                                      www.skodaforum.eu

Comment

Da's in dat Golfke zeker?
                                        Zo melken dat ze hier kunnen.
                                        Als ik met de Jumper rondbol ga ik ook niet kijken of er nu een kras meer of minder aan de binnenwand / vloer van de laadbak of dergelijke komt ze.
                                        Da's een wagen om mee te werken.
                                        Als Brebelco niet anders kon dan in een Golfke werk gerief mee te nemen, en zijn firma geen beschermbak heeft voorzien, is dat zo. Ze moeten dan ofwel maar een laadbak, ofwel een aangepaste wagen voorzien.
                                        Ik neem soms ook werk gerief mee in m'n eigen wagen (niet werkgerelateerd), en die is voorzien van een kunststof beschermbak. Die ziet er ook al lief uit, maar m'n koffer is wel beschermd. Voor ik hier ook naar m'n kop verwijten krijg kwestie van het verschil aan te tonen.

Comment

Working...
                                        X