Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beschadiging plastic - kofferruimte - Oplossing gezocht!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
    een wagen om naar werven mee te rijden is een gebruiksvoorwerp, daar komt sowieso sleet op als je veel materiaal moet vervoeren daarmee. die plastiek zit daar specifiek om de rest te beschermen, da dient daarvoor. allemaal goed als je dat krasvrij kunt houden, maar indien niet is dat toch geen probleem? kijk maar naar die schokvrije gsm's en laptops en dergelijke, die bescherming zit daar ook voor een reden, als je die kan proper houden zoveel te beter, maar als die toch eens valt ofzo is het geen probleem.

    Een deken of karton is wel geen moeite, en kost niks. Maar velen doen geen moeite, want die wagen is toch niet van hen. Als het hun eigen wagen is, kan een beetje moeite plots wel?
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


    Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
      Een deken of karton is wel geen moeite, en kost niks. Maar velen doen geen moeite, want die wagen is toch niet van hen. Als het hun eigen wagen is, kan een beetje moeite plots wel?
      Duidelijk niet in de bouw werkzaam?
      Hier weer hetzelfde antwoord, den baas zal zich gaan haasten om dekens te gaan halen om de werkvoertuigen te beschermen.

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
        Een deken of karton is wel geen moeite, en kost niks. Maar velen doen geen moeite, want die wagen is toch niet van hen. Als het hun eigen wagen is, kan een beetje moeite plots wel?
        alsof een deken of karton scherpe randen die krassen in plastiek kunnen maken gaan tegenhouden... het gaat hier niet over eenmalig iets vervoeren he.

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
          alsof een deken of karton scherpe randen die krassen in plastiek kunnen maken gaan tegenhouden... het gaat hier niet over eenmalig iets vervoeren he.
          Tuurlijk wel. Is uw karton kapot, leg nieuwe, het is gratis lol
          Ik werk idd niet in de bouw, geen interesse
          Last edited by order66; 10/01/2016, 16:10.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


          Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
            Duidelijk niet in de bouw werkzaam?
            Hier weer hetzelfde antwoord, den baas zal zich gaan haasten om dekens te gaan halen om de werkvoertuigen te beschermen.

            Het gaat hier om een tijdelijke huurwagen zoals te lezen is in de openingspost. Veel zal ook afhangen van wat er in het huurcontract staat maar ik kan me moeilijk inbeelden dat dergelijke beschadigingen zomaar worden toegestaan. Het is iets heel anders als wagens geleased worden specifiek om met materiaal van en naar werven te rijden maar dat onderscheid is nogal moeilijk te maken voor sommigen.

            Comment


            • #46
              Men heeft het geld uitgevonden om zulke dingen recht te zetten. Zijn ze niet akkoord moeten ze de schade maar factureren aan de firma. Ja, de firma, zij geven de opdracht om die materialen te vervoeren en kan me heel goed voorstellen dat je niet telkens alles mooi kan gaan beschermen. Begrijp niet waarom sommigen zich daarin opjagen, TS gaf toch aan de schade te willen vergoeden?

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Men heeft het geld uitgevonden om zulke dingen recht te zetten. Zijn ze niet akkoord moeten ze de schade maar factureren aan de firma. Ja, de firma, zij geven de opdracht om die materialen te vervoeren en kan me heel goed voorstellen dat je niet telkens alles mooi kan gaan beschermen. Begrijp niet waarom sommigen zich daarin opjagen, TS gaf toch aan de schade te willen vergoeden?
                Voila en hiermee is alles gezegd.

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Het gaat hier om een tijdelijke huurwagen zoals te lezen is in de openingspost. Veel zal ook afhangen van wat er in het huurcontract staat maar ik kan me moeilijk inbeelden dat dergelijke beschadigingen zomaar worden toegestaan. Het is iets heel anders als wagens geleased worden specifiek om met materiaal van en naar werven te rijden maar dat onderscheid is nogal moeilijk te maken voor sommigen.
                  Zoals DHL al zei, Brebelco => huurwagen, werkzaam in bouw => firma verantwoordelijk voor aangepaste wagen.
                  Brebelco kan er niet aan doen dat ze hem geen aangepaste wagen verschaffen.
                  Brebelco wil dan zelfs nog zelf wat repareren. 'T zou bij velen geen waar zijn.

                  Comment


                  • #49
                    Onze leasing Zafira's en Astra's waren ook altijd beschadigd na 1.5jaar gebruik.
                    We kregen niks mee om te beschermen en hoe vaak ik ook een deken gebruikte. Het had nooit veel nut.
                    Kwam door metalen boxen om pc's en printers te beschermen.

                    Nooit iemand iets over horen zeggen als we ze terug inleverde.

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Onze leasing Zafira's en Astra's waren ook altijd beschadigd na 1.5jaar gebruik.
                      We kregen niks mee om te beschermen en hoe vaak ik ook een deken gebruikte. Het had nooit veel nut.
                      Kwam door metalen boxen om pc's en printers te beschermen.

                      Nooit iemand iets over horen zeggen als we ze terug inleverde.
                      Als jullie die terug inleverden hadden die megamiljoen veel kilometers. Die waren goed voor de pres, of voor de export naar Verwegistan.
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                        Als jullie die terug inleverden hadden die megamiljoen veel kilometers. Die waren goed voor de pres, of voor de export naar Verwegistan.
                        Das ook wel waar.
                        Ik mis dienen tijd wel, even naar Luxemburg om dan naar Oostende te rijden en terug naar huis.

                        Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                        Last edited by Namaz; 11/01/2016, 10:52.

                        Comment


                        • #52
                          Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                          Zoals DHL al zei, Brebelco => huurwagen, werkzaam in bouw => firma verantwoordelijk voor aangepaste wagen.
                          Brebelco kan er niet aan doen dat ze hem geen aangepaste wagen verschaffen.
                          Brebelco wil dan zelfs nog zelf wat repareren. 'T zou bij velen geen waar zijn.
                          Klopt volledig wat je zegt maar het is wel zo dat de bestuurder van een wagen ook enige verantwoordelijkheid heeft. Het is niet omdat de firma een auto voorziet dat de firma daarom onbeperkt aansprakelijk is voor alles.

                          Comment


                          • #53
                            Dat is toch geen schade, dat zijn gebruikssporen

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
                              bwa, de mijne gingen altijd weg tussen de 130 en 160 000km. zoveel zijn dat er nu ook weer niet. vaak nog geen jaar oud. allemaal gebruiksschade.
                              voor Samsung ging ik ongeveer 2x per week naar Luxemburg. 3uurtjes rijden, 2uurtjes werk, 3uurtjes terugkomen

                              Bij ons was voorzien 150.000km op 3 jaar, na een 1jaar zat ik daar al over
                              En om de 15.000km op onderhoud, das was bijna maandelijks

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                Klopt volledig wat je zegt maar het is wel zo dat de bestuurder van een wagen ook enige verantwoordelijkheid heeft. Het is niet omdat de firma een auto voorziet dat de firma daarom onbeperkt aansprakelijk is voor alles.
                                Zeker, je moet het natuurlijk ook niet gaan zoeken. Ik denk dat er veel andere gevallen zijn tov Brebelco.

                                Comment


                                • #56
                                  Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
                                  dat ken ik maar al te goed. de eerste keer bij de renault garage moest ik een afspraak maken, papieren meenemen, nr plaat doorgeven, kmstand doorgeven, mijn baas moest een fax sturen dat ze een vervangwagen mochten geven...
                                  paar maand later belde ik en met enkel mijn naam te zeggen was het al direct: ja, donderdag moogt ge die afzetten.
                                  zelf de nr plaat was niet meer nodig. diene kerel aan de telefoon (Didier) kende me al direct.

                                  ik deed zowat 3000-3500km/week en dan kennen ze u natuurlijk heel snel. de megane is op nog geen jaar tijd 11keer binnengeweest. 5keer voor onderhoud (elke 20k) en 6keer wegens problemen (ramen die herprogrammeerd moeten worden, fout op de deur, 2x problemen airco, problemen cruise control...)

                                  Mijne Zafira heeft op een jaar tijd toch ook wel 11 keer binnengezeten voor onderhoud en dan nog een paar keer voor volgende problemen;

                                  - Injectoren kapot
                                  - versnellingsbak is op de R4 op de grond gevallen, vonken en nog eens vonken

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
                                    ik heb ooit 1 baas gehad die tegen mij zei dat ik mijn firmawagen moest gebruiken zoals ik met mijn eigen wagen zou rijden. mijn antwoord was: deze firmawagen geraakt niet tot 7000rpm
                                    ROFL
                                    dat ga ik ook als excuus gebruiken mocht ik ooit een opmerking van mijn werkgever krijgen hierover! :-D


                                    Sent via OnePlus with Tapatalk!
                                    =================
                                    2016 Skoda Octavia RS

                                    Comment


                                    • #58
                                      Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                      ROFL
                                      dat ga ik ook als excuus gebruiken mocht ik ooit een opmerking van mijn werkgever krijgen hierover! :-D


                                      Sent via OnePlus with Tapatalk!
                                      Als werkgever zou ik direct een scooter aanbieden ter vervanging van een auto. Die doen wel 7000tpm dacht ik��
                                      saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                                      saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                                      saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                                      saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                                      saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                                      renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                                      Porsche 993 (1994)

                                      Comment


                                      • #59
                                        Was maar een grapje hoor. De smilies kwamen er blijkbaar niet door.

                                        ik ben ervan overtuigd dat de meesten op een autoforum zoals dit meer dan gemiddelde zorg besteden aan hun auto's.

                                        ik blijf wel van mening dat er een duidelijk verschil is in de zorg voor een auto waarvan men zelf eigenaar is dan dan de zorg voor een auto van een ander...is iets diepmenselijks denk ik....
                                        saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                                        saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                                        saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                                        saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                                        saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                                        renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                                        Porsche 993 (1994)

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                          Duidelijk niet in de bouw werkzaam?
                                          In de bouw is onvoorzichtig, wanordelijk en vuil wel nogal vaak de norm. Ik kom zelf niet op particuliere werven maar enkel bij de grootste aannemers voor de overheid.
                                          Er heerst zo een beetje het klimaat dat wat men doet als aannemer/bouwvakker zo belangrijk is dat zorgzaam zijn voor banale zaken als voertuigen puur tijdverlies is. Hetzelfde geldt voor orde op de werf. Vaak is het gewoon een stort waar niet wordt opgeruimd en afval gewoon op de grond beland, niet wordt geveegd.
                                          Hoorde ook al eens zeggen dat je moet zorgen dat je kleren altijd vuil zijn als teken van hard werken.
                                          Ik vind het enkel maar onprofessioneel.

                                          Zelfstandige stielmannen zijn meestal een pak zorgzamer dan bouwvakkers.
                                          In fabrieken is het helemaal anders. Daar staan orde en netheid voorop om effici?nt kwalitatief werk te kunnen afleveren.
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

                                          Comment

                                          Working...
                                          X