Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beschadiging plastic - kofferruimte - Oplossing gezocht!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    In de bouw is onvoorzichtig, wanordelijk en vuil wel nogal vaak de norm. Ik kom zelf niet op particuliere werven maar enkel bij de grootste aannemers voor de overheid.
    Er heerst zo een beetje het klimaat dat wat men doet als aannemer/bouwvakker zo belangrijk is dat zorgzaam zijn voor banale zaken als voertuigen puur tijdverlies is. Hetzelfde geldt voor orde op de werf. Vaak is het gewoon een stort waar niet wordt opgeruimd en afval gewoon op de grond beland, niet wordt geveegd.
    Hoorde ook al eens zeggen dat je moet zorgen dat je kleren altijd vuil zijn als teken van hard werken.
    Ik vind het enkel maar onprofessioneel.

Zelfstandige stielmannen zijn meestal een pak zorgzamer dan bouwvakkers.
    In fabrieken is het helemaal anders. Daar staan orde en netheid voorop om effici?nt kwalitatief werk te kunnen afleveren.
    In het algemeen merk ik zelf ook die trend, dat veel bouwfirma's echt niet ordelijk zijn.
    Gelukkig wordt er bij ons zelf wel een punt van gemaakt, en dat moet ook wel als schilder.
    Ik ben verantwoordelijk voor ons wagenpark, en elke wagen wordt minstens door mij persoonlijk 1 keer per maand gekuist (binnen stofzuigen, buiten carwash) en alle sapjes gecontroleerd.
    Maar dit doet eigenlijk niet terzake, waar ik het op heb is dat je niet kan vermijden dat je krassen trekt op laadvloeren, zijpanelen enz... Het lukt echt niet om een stelling bv heel netjes in een Jumper te steken hoor zonder ook maar één krasje te maken. En daar gaat het me om.
    Het zijn en blijven werkvoertuigen, en dus worden die niet met dezelfde zorg proper gehouden als mijn privé voertuig, maar ze zijn wel deftig en geen vuilbak.
    Ik kan soms in een privé wagen van een werknemer stappen waarbij ge uw voeten nergens kunt zetten omdat die vol met bierblikjes ligt.
    Dat je kan zien hoe ordelijk een persoon zelf is door gewoon naar z'n privé wagen te kijken, klopt.

Comment

Om nog even terug te koppelen.
      Er is niets speciaals van gezegd geweest en valt onder de term gebruiks sporen...

Heb al een grote bak besteld op kosten van de baas om in mijn koffer te zetten zodat deze wat langer meegaat
      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
        Als werkgever zou ik direct een scooter aanbieden ter vervanging van een auto. Die doen wel 7000tpm dacht ik��
        Geen ervaring met gemotoriseerde tweewielers helaas! ;-)

Sent via OnePlus with Tapatalk!
        =================
        2016 Skoda Octavia RS

Comment

Met de nieuwe let ik al wat beter op.
          Meteen een grote bak gaan halen voor in de koffer.
          Hopelijk blijft het nu wat langer proper.

Bekijk

Comment

Netjes!

Comment

Looking good!
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Flink
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Heeft Skoda trouwens niet van die alu latten om de kofferruimte te verdelen?
                  Dat zou het pas écht af maken ;-)

Comment

Proper, Brebelco met wat hebt ge die krassen nu wat minder kunnen doen lijken? Kwestie voor de medemens eens te informeren.
                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      Heeft Skoda trouwens niet van die alu latten om de kofferruimte te verdelen?
                      Dat zou het pas écht af maken ;-)
                      Heb daar geen rails voor in mijn koffer. Dus vrees niet dat dat lukt.

Bekijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                        Proper, Brebelco met wat hebt ge die krassen nu wat minder kunnen doen lijken? Kwestie voor de medemens eens te informeren.
                        Alle uitstekende plasticdeeltjes afgesneden met een snijmes. Nadien meer dan een 2-3u met een wondersponsje bezig geweest (waarvoor dank voor de tip!) En dan nadien met een spray van Auto finesse voor interieur meermaals 'gevoed'.

Bekijk

Comment

Working...
                        X