Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onderzijde wagen cleanen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Onderzijde wagen cleanen

Kent er iemand een adres waar je de onderzijde van de wagen en motorblok echt kan laten ontvetten en daarna afstomen ?

Liefst in de buurt van antwerpen.

Grts
    Patrick

waarom zou je dat willen? :/
    Ik ben ook vrij precies in mijn detaillen maar de onderkant?...

Wat je zelf makkelijk kan doen is de wagen 1 zijde opkrikken en met de HD eens goed afspuiten.
    2013- Volvo V60 D3 R-Design
    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Olielek gehad?

.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik zou juist zeggen meer olie tegen de onderkant.
        Minder kans op roesten

Comment

En dat stomen van het motorblok, wat is het nut daarvan.
          Hoeveel kijken er onder je motorkap om al die leidingen te zien blinken.

Comment

Voor het olie weg te krijgen na een reparatie of de olielek te vinden omdat alles vuil is zou ik dat enkel doen met een hogedruk wel éérst inspuiten met een onvetter.

Comment

Ik heb ook graag dat de motor proper is. Zowel boven als onder.
              Ik krik de wagen aan 1 kant op, kruip er onder, steek alles onder de ontvetter en spuit daarna proper met hogedruk.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Bij ons kwam er een boer op onderhoud die met z'n auto alle dagen over lang gras reed. Als die zijn auto op de brug stond gingen we altijd eens kijken, ronduit spectaculair hoe mooi die was onderaan. Blinkend alsof net gezandstraald. Die reed met zijn auto dagelijks over lang gras om bij zijn beesten te geraken. Nu was de rest van de auto wel iets minder clean lol...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                  Ik heb ook graag dat de motor proper is. Zowel boven als onder.
                  Ik krik de wagen aan 1 kant op, kruip er onder, steek alles onder de ontvetter en spuit daarna proper met hogedruk.

en waar loopt dat dan allemaal naartoe die ontvetter ? juist ..... laat dat toch vuil die onderkant ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
                    en waar loopt dat dan allemaal naartoe die ontvetter ? juist ..... laat dat toch vuil die onderkant ?
                    Ja want als het regent spoelt er geen vuil van je motorblok.

Comment

Ik dacht altijd dat HD op de motor niet erg goed was voor de auto.

Zelf doe ik daar niet aan mee. Kuis ook zelden de buitenkant, zodat de lak goed blijft
                      Binnenkant doe ik iets vaker omdat ik daarop kijk.

Comment

Zolang je van de electronica en elektrische componenten wegblijft, levert dat geen problemen op.
                        Ook niet met de keiharde straal gaan sproeien.

Ik gebruik eerst een sterke ontvetter: vernevelen, inborstelen, even laten inwerken, en dan voorzichtig afspoelen met de tuinslang.
                        De rubberen en kunststof-onderdelen worden daarna behandeld met een specifiek product.
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                          Zolang je van de electronica en elektrische componenten wegblijft, levert dat geen problemen op.
                          Ook niet met de keiharde straal gaan sproeien.

Ik gebruik eerst een sterke ontvetter: vernevelen, inborstelen, even laten inwerken, en dan voorzichtig afspoelen met de tuinslang.
                          De rubberen en kunststof-onderdelen worden daarna behandeld met een specifiek product.

Mijn vader zei altijd: 'als ge voor nen occasie gaat zien en de motor is kraaknet, laat hem dan maar staan, want dan heeft de verkoper hem voor een reden zuiver gemaakt om het één en ander te verbergen'

Precies allemaal kuisfreakskes hier. Besefte deze morgen dat ik nu al 7200km heb en dat hij nog geen spons gezien heeft. Blijkbaar ook een goei kleur gekozen en daarbij het regenweer, want valt zelfs niet op dat hij vuil is

Comment

ik zou wereldwijd eens de duizenden liters kuisproduct in zee willen zien stromen ..allemaal voor dat blinkend bakske ... de mens wordt blijkbaar nog altijd beoordeeld op het blinken van zijn wagen ....jammer

Comment

Ik denk dat dat allemaal vrij goed meevalt.

Als mensen al op het niet wassen van hun auto worden beoordeeld, zal dit vooral zijn omdat de wagen er werkelijk gortig vuil uitziet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Bij ons kwam er een boer op onderhoud die met z'n auto alle dagen over lang gras reed. Als die zijn auto op de brug stond gingen we altijd eens kijken, ronduit spectaculair hoe mooi die was onderaan. Blinkend alsof net gezandstraald. Die reed met zijn auto dagelijks over lang gras om bij zijn beesten te geraken. Nu was de rest van de auto wel iets minder clean lol...
                                Werkt idd perfect, onze pick up is ook mooi onderaan gewoon enkele 100den meters door lang gras rijden.
                                Dasty van de wibra werkt trouwens perfect, opspuiten ff laten weken en dan afspoelen, hardnekkigste olie en vet is eraf.
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                  Mijn vader zei altijd: 'als ge voor nen occasie gaat zien en de motor is kraaknet, laat hem dan maar staan, want dan heeft de verkoper hem voor een reden zuiver gemaakt om het één en ander te verbergen'

Precies allemaal kuisfreakskes hier. Besefte deze morgen dat ik nu al 7200km heb en dat hij nog geen spons gezien heeft. Blijkbaar ook een goei kleur gekozen en daarbij het regenweer, want valt zelfs niet op dat hij vuil is
                                  houden zo!
                                  2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                  2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                    hardnekkigste olie en vet is eraf.
                                    en waar zijn die dan naartoe ???? als het maar niet aan je auto hangt...dat het in het grond- of oppervlaktewater terechtkomt kan je geen moer schelen...als het maar lekker netjes is ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat dat allemaal vrij goed meevalt.

Als mensen al op het niet wassen van hun auto worden beoordeeld, zal dit vooral zijn omdat de wagen er werkelijk gortig vuil uitziet.
                                      heb het meer over al die ontvettingsprodukten om motoren en weet ik meer te reinigen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
                                        en waar zijn die dan naartoe ???? als het maar niet aan je auto hangt...dat het in het grond- of oppervlaktewater terechtkomt kan je geen moer schelen...als het maar lekker netjes is ...
                                        T komt toch uit de grond?
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                        X