Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor het olie weg te krijgen na een reparatie of de olielek te vinden omdat alles vuil is zou ik dat enkel doen met een hogedruk wel éérst inspuiten met een onvetter.
Ik heb ook graag dat de motor proper is. Zowel boven als onder.
Ik krik de wagen aan 1 kant op, kruip er onder, steek alles onder de ontvetter en spuit daarna proper met hogedruk.
Bij ons kwam er een boer op onderhoud die met z'n auto alle dagen over lang gras reed. Als die zijn auto op de brug stond gingen we altijd eens kijken, ronduit spectaculair hoe mooi die was onderaan. Blinkend alsof net gezandstraald. Die reed met zijn auto dagelijks over lang gras om bij zijn beesten te geraken. Nu was de rest van de auto wel iets minder clean lol...
Ik heb ook graag dat de motor proper is. Zowel boven als onder.
Ik krik de wagen aan 1 kant op, kruip er onder, steek alles onder de ontvetter en spuit daarna proper met hogedruk.
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
en waar loopt dat dan allemaal naartoe die ontvetter ? juist ..... laat dat toch vuil die onderkant ?
Zolang je van de electronica en elektrische componenten wegblijft, levert dat geen problemen op.
Ook niet met de keiharde straal gaan sproeien.
Ik gebruik eerst een sterke ontvetter: vernevelen, inborstelen, even laten inwerken, en dan voorzichtig afspoelen met de tuinslang.
De rubberen en kunststof-onderdelen worden daarna behandeld met een specifiek product.
Zolang je van de electronica en elektrische componenten wegblijft, levert dat geen problemen op.
Ook niet met de keiharde straal gaan sproeien.
Ik gebruik eerst een sterke ontvetter: vernevelen, inborstelen, even laten inwerken, en dan voorzichtig afspoelen met de tuinslang.
De rubberen en kunststof-onderdelen worden daarna behandeld met een specifiek product.
Mijn vader zei altijd: 'als ge voor nen occasie gaat zien en de motor is kraaknet, laat hem dan maar staan, want dan heeft de verkoper hem voor een reden zuiver gemaakt om het één en ander te verbergen'
Precies allemaal kuisfreakskes hier. Besefte deze morgen dat ik nu al 7200km heb en dat hij nog geen spons gezien heeft. Blijkbaar ook een goei kleur gekozen en daarbij het regenweer, want valt zelfs niet op dat hij vuil is
ik zou wereldwijd eens de duizenden liters kuisproduct in zee willen zien stromen ..allemaal voor dat blinkend bakske ... de mens wordt blijkbaar nog altijd beoordeeld op het blinken van zijn wagen ....jammer
Bij ons kwam er een boer op onderhoud die met z'n auto alle dagen over lang gras reed. Als die zijn auto op de brug stond gingen we altijd eens kijken, ronduit spectaculair hoe mooi die was onderaan. Blinkend alsof net gezandstraald. Die reed met zijn auto dagelijks over lang gras om bij zijn beesten te geraken. Nu was de rest van de auto wel iets minder clean lol...
Werkt idd perfect, onze pick up is ook mooi onderaan gewoon enkele 100den meters door lang gras rijden.
Dasty van de wibra werkt trouwens perfect, opspuiten ff laten weken en dan afspoelen, hardnekkigste olie en vet is eraf.
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Mijn vader zei altijd: 'als ge voor nen occasie gaat zien en de motor is kraaknet, laat hem dan maar staan, want dan heeft de verkoper hem voor een reden zuiver gemaakt om het één en ander te verbergen'
Precies allemaal kuisfreakskes hier. Besefte deze morgen dat ik nu al 7200km heb en dat hij nog geensponsgezien heeft. Blijkbaar ook een goei kleur gekozen en daarbij het regenweer, want valt zelfs niet op dat hij vuil is
en waar zijn die dan naartoe ???? als het maar niet aan je auto hangt...dat het in het grond- of oppervlaktewater terechtkomt kan je geen moer schelen...als het maar lekker netjes is ...
en waar zijn die dan naartoe ???? als het maar niet aan je auto hangt...dat het in het grond- of oppervlaktewater terechtkomt kan je geen moer schelen...als het maar lekker netjes is ...
T komt toch uit de grond?
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment