Mededeling

Collapse
No announcement yet.

marktonderzoek van verzorgingsproducten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• marktonderzoek van verzorgingsproducten

Voor mijn eindwerk van Accountmanager ben ik een marktonderzoek gestart naar het aankoopgedrag van verzorgingsproducten van auto's.
    Waar dat men deze producten koopt en welk bedrag dat men er jaarlijks aan besteed.
    Daarom vraag ik enkele minuutjes van jullie tijd om deze enquête anoniem te beantwoorden. https://docs.google.com/forms/d/1h-n...JzTZc/viewform
    Alvast bedankt voor de moeite.

Het marktonderzoek is afgelopen, ik wil iedereen bedanken die deze enquête heeft ingevuld.
    Er hebben in totaal 100 respondenten deze enquête beantwoordt waarvoor mijn dank.
    De conclusie hieruit blijkt dat de meesten hun wagen 40,6% iedere week wast en 75% dat zelf doet.
    61% koopt zijn producten in een fysieke winkel autoshop of speciaalzaak en dat 46,7% jaarlijks meer dan 200€ uitgeeft aan producten.
    Last edited by ; 01/04/2016, 12:09.

Done!
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

ook

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Ook gedaan

Comment

Heeft uw onderschrift iets te maken met dat marktonderzoek ?
          ps. enquête ook ingevuld.

Comment

Done!
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Neen, heeft hier niets mee te maken, ik ben met de laatste loodjes bezig van mn opleiding accountmanager. Heb voor dit onderwerp gekozen omdat ik ook verzorgingsproducten gebruik zowel in mijn salesbinder, accountplan en monografie.
              Het maakt het wel makkelijker als je er reeds de achtergrond van kent.

Ik wil jullie allemaal alvast bedanken voor het invullen van deze enquête en ik wens jullie, met het komende mooie lenteweer, veel en mooie glanzende momenten.

Comment

Ingevuld!

Comment

ingevuld!
                  heel wat vragen niet verkregen volgens de resultaten van anderen maar zal wel aan bepaalde keuzes liggen welke ik gemaakt hebt wellicht?
                  succes verder met de opleiding!
                  2013- Volvo V60 D3 R-Design
                  2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Ingevuld, succes met het marktonderzoek !

Comment

Working...
                    X