Mededeling

Collapse
No announcement yet.

selfcarwash/box MET waterafname regio aartselaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• selfcarwash/box MET waterafname regio aartselaar

ik ben recent verhuisd naar boom en ging sindsdien naar de dibo in kontich (prins boudewijnlaan)

heb niet de mogelijkheid mijn wagen thuis te wassen, dus ik neem (zoals ik al jaren doe) twee emmers mee naar de dibo en neem daar water en mijn eigen autoshampoo (ik wil niet met die vunzige borstel op mijn wagen zitten)

sinds een week of twee kan ik geen water meer nemen in deze dibo omdat iemand blijkbaar het kraantje heeft geforceerd..

dus ik dacht deze morgen: ik ga naar de dibo in wilrijk
    idee was goed, maar ten eerste aanvaarde die niet de jetons die ik had en ten tweede kon ik er geen nemen

maw: ik zoek een goede selfcarwash in de ruime regio van boom/aartselaar/kontich/wilrijk waar je ook zelf een emmer met water kan vullen
    4 rings driver

Als je hem dan toch echt met u 2 emmers , eigen spons en eigen shampoo wilt wassen kun je evengoed een emmer kopen die je kunt afsluiten en u eigen water zelf meenemen. .

Comment

Vele jaren geleden vulde ik gewoon 2 goed uitgespoelde bidontjes van bleekwater met warm water. Bij aankomst in de emmers kappen en klaar
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
        Vele jaren geleden vulde ik gewoon 2 goed uitgespoelde bidontjes van bleekwater met warm water. Bij aankomst in de emmers kappen en klaar

Zo doe ik het ook. Bij een forummer bidons kunnen kopen aan een spotprijs, denk 2 euro 't stuk ofzo
        En nu thuis vullen en in de wasbox overkappen in emmers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
          ik ben recent verhuisd naar boom en ging sindsdien naar de dibo in kontich (prins boudewijnlaan)

heb niet de mogelijkheid mijn wagen thuis te wassen, dus ik neem (zoals ik al jaren doe) twee emmers mee naar de dibo en neem daar water en mijn eigen autoshampoo (ik wil niet met die vunzige borstel op mijn wagen zitten)

sinds een week of twee kan ik geen water meer nemen in deze dibo omdat iemand blijkbaar het kraantje heeft geforceerd..

idee was goed, maar ten eerste aanvaarde die niet de jetons die ik had en ten tweede kon ik er geen nemen

maw: ik zoek een goede selfcarwash in de ruime regio van boom/aartselaar/kontich/wilrijk waar je ook zelf een emmer met water kan vullen
          Ik ga daar ook altijd alleen die carwash is niet meer van dibo maar van Texaco.

Comment

waarom niet bij familie of vrienden de wagen wassen? Lijkt me ook een stuk gezelliger dan aan zo'n box. En wat dat beetje water betreft kan er toch wel een oplossing gevonden worden?
            2013- Volvo V60 D3 R-Design
            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Heb jij vrienden of familie waar je kan foamen, waar ze warm water met zeepsop hebben, waar je kan waxen en waar ze osmosewater hebben ?

Dus ? ... niemand kan daar terecht ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                Heb jij vrienden of familie waar je kan foamen, waar ze warm water met zeepsop hebben, waar je kan waxen en waar ze osmosewater hebben ?

Dus ? ... niemand kan daar terecht ?
                overal waar je watertoegang hebt is toch goed?
                Je kan zelf je HD en materiaal toch meenemen?
                Tegenwoordig hebben de meeste gezinnen toch onthard water, dan is osmosewater zeker niet nodig...

Dus ja kan zo direct heel wat familie en vrienden opnoemen waar ik dit zou kunnen doen.

Comment

Bidonnetjes van 10 liter....daar krijg je zelfs 11 liter in.....en neem er een stuk of 3 mee met vooral WARM water. Koop uzelf een emmer en een dolly die groot genoeg is en gaan maar.....
                  Afspoelen zal wel lukken denk ik , dat hoef je dus niet extra mee te nemen.

Ga op uren dat er minder volk is , spoel eerst af -was met jouw water-spoel terug af . Het voordeel van bidonnetjes is dat er niks kan gaan lekken bij een onverwachte stop.....wat met een emmer wel kan natuurlijk.

Ik denk eerder dat de meeste gezinnen GEEN onthard water hebben....wij ook niet btw.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                    Bidonnetjes van 10 liter....daar krijg je zelfs 11 liter in.....en neem er een stuk of 3 mee met vooral WARM water. Koop uzelf een emmer en een dolly die groot genoeg is en gaan maar.....
                    Afspoelen zal wel lukken denk ik , dat hoef je dus niet extra mee te nemen.

Ga op uren dat er minder volk is , spoel eerst af -was met jouw water-spoel terug af . Het voordeel van bidonnetjes is dat er niks kan gaan lekken bij een onverwachte stop.....wat met een emmer wel kan natuurlijk.

Ik denk eerder dat de meeste gezinnen GEEN onthard water hebben....wij ook niet btw.
                    Is dat tegenwoordig met al die regeltjes voor nieuwbouw ook nog niet verplicht dan?
                    Wij hebben iig bij onze renovatie er eentje laten zetten en wat een zaligheid Nergens geen kalkplekken meer te vinden.

Comment

Ik was de auto met regenwater, zou naar het schijnt ook minder kalk bevatten dan leidingwater.

Comment

hoebeltje de kraan in de selfcarwash te Kontich werkt perfekt .

Comment

en die ene selfcarwash in de kernenergiestraat in Wilrijk. daar kan je water pakken voor 1 jeton.
                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Als ik een carwash had gaf ik die mensen met hun eigen water en zeep een stamp onder hun g?t. Neem anders ook u eigen frieten en vlees mee naar de frituur.
                            Dan wil je rap de wagen afspuiten op een zondag en zie je daar mensen hun 20bussen producten meer als een uur bezig om de wagen te poetsen . Met alle respect maar doe zoiets niet op een zaterdag of zondag middag.

Comment

Houden zich bezig met het iets duurdere segment .

Zij kunnen u zeker helpen

Comment

Zou dan wel fatsoenlijk leren typen... Lambo supervoloce bestaat niet...
                                Als dat een professioneel bedrijf moet voorstellen...

Comment

Working...
                                X