Mededeling

Collapse
No announcement yet.

'rubbervegen' op motorkap

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'rubbervegen' op motorkap

na de laatste trackday weer enkele 'rubbervegen' op de motorkap. iemand enig idee hoe die daar makkelijk af te krijgen?

Kleien?

.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
      Kleien?

.

nog niet aan gedacht. volgend weekend 'ns proberen. bedankt voor de tip.

Comment

Dat is van stukken rubber die los komen van de band?
        Zat je op Zolder vandaag?

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
          Dat is van stukken rubber die los komen van de band?
          Zat je op Zolder vandaag?

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

is van auto's die voor mij stukjes (band) rubber opwerpen.
          is nog van in mettet (20/04). gisteren niet in zolder geweest. saaie familiale verplichtingen ... kan niet elke week prijs zijn.
          Last edited by #166; 02/05/2016, 18:02.

Comment

Teer verwijderaar.

Auto Finesse Oblitarate
            Gyeon Tar
            Nanolex Tar remover

Even inspuiten en het wrijft gewoon af

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Teer verwijderaar.

Auto Finesse Oblitarate
              Gyeon Tar
              Nanolex Tar remover

Even inspuiten en het wrijft gewoon af

ik had/heb hier nog een dodo juice tar and glue remover-sample liggen. werkte op sommige plekken wel, maar op andere niet. misschien heb ik het niet lang genoeg laten inwerken? loopt ook vrij snel af van de motorkap en bumper.

Comment

@WAX-IT ... doen jullie de scholl concepts crazy car mop nog op voorraad?

http://www.wax-it.be/webshop/scholl-...y-car-mop.html

Comment

Den Ali heeft wel wat alternatieven: http://nl.aliexpress.com/wholesale?c...chText=Car+Mop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                    Den Ali heeft wel wat alternatieven: http://nl.aliexpress.com/wholesale?c...chText=Car+Mop

nog nooit bij den ali gekocht. altijd gevonden dat het er louche uitziet. misschien toch 'ns proberen.

Comment

Het heeft hier ook geruime tijd geduurd voor ik mijn eerste bestelling bij den Ali deed (lees: durfde doen) ... heb hem ontdekt als damper (elektrisch roken) en heb daar tot op heden geen spijt van.

Kwestie van het kaf van het koren te scheiden: zoeken, sorteren op prijs, reviews van de shop en de producten bestuderen, enz ... bestellen en afwachten.

Blijf je onder de € 22 dan hoef je je geen zorgen te maken over invoertaksen, bestellingen opsplitsen kost niet meer wegens verzendingskosten = meestal nul.

Comment

Mothers heeft daar een specifiek product voor: R3 Racing Rubber Remover.
                        Wel zelf nog geen ervaring mee...

Comment

Goeie tip, doet blijkbaar wat ie moet doen:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                            Goeie tip, doet blijkbaar wat ie moet doen:

amai, superspul precies. bedankt Zephyrus. top tip!
                            heb het ook al gevonden bij carclean.nl ... https://www.carclean.nl/product/Moth...l_09224_101983

Comment

Moet ik mij ook eens gaan halen eigenlijk, zijn ook een paar plekskes die ik er niet af krijg. En ali heb ik ook al veel besteld, geen dure/belangrijke dingen. Voor "prullekes" ideaal!

Comment

schuurpapiertje ne korrel 40 op ne flex en dat is er direkt af

Comment

In promo in Lidl Herselt ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                                    schuurpapiertje ne korrel 40 op ne flex en dat is er direkt af
                                    Ja maar na een tijdje zal daar in de plaats een schoon bruinachtige roestplek staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                      Ja maar na een tijdje zal daar in de plaats een schoon bruinachtige roestplek staan
                                      Ratlook is in he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                                        amai, superspul precies. bedankt Zephyrus. top tip!
                                        heb het ook al gevonden bij carclean.nl ... https://www.carclean.nl/product/Moth...l_09224_101983

deze ochtend voor de eerste keer gebruikt. doet wat het moet doen. sprayen, effe laten inwerken en dan droog vegen. perfect.

Comment

Working...
                                        X