Oorspronkelijk geplaatst door A160
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
detailer in oost-vlaanderen.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenInderdaad, zo is dat, "bezint eer je begint". Het ziet er dus allemaal nog niet zo gemakkelijk uit hé.
maar algmeen ist idd zeer moeilijk als je al direct een loods of dergelijke moet huren. Mijn broer is mechanieker en zoekt al jaren achter een oplossing. Zou ook genoeg clienteel hebben moest hem een garage of loodske moeten hebben. Maar van zodra je iets moet huren, moet je al een veel grotere omzet halen en dan is in bijberoep werken quasi onmogelijk.
Comment
-
Wel, ik begon zowat in de beschreven situatie te zitten. Ik kreeg vragen van alle kanten. Ging er eigenlijk niet op in, en had het gevoel 'iets te laten liggen.'
Maar als je goed rekent en telt (en dat is mijn 'echte' job ), dan heb je vlug door dat het geen evidente zou worden.
Het ging iets teveel van moeten worden, en het hobby-aspect viel dan grotendeels weg.
Ik hou het dus op onze eigen wagens, en die van mijn ouders.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenWel, ik begon zowat in de beschreven situatie te zitten. Ik kreeg vragen van alle kanten. Ging er eigenlijk niet op in, en had het gevoel 'iets te laten liggen.'
Maar als je goed rekent en telt (en dat is mijn 'echte' job ), dan heb je vlug door dat het geen evidente zou worden.
Het ging iets teveel van moeten worden, en het hobby-aspect viel dan grotendeels weg.
Ik hou het dus op onze eigen wagens, en die van mijn ouders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk kan dat goed geloven. Er is toch een verschil met je eigen auto met liefde detailen tegenover de zoveelste. Een hobby die een job wordt, kan snel beginnen tegensteken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenDenk ik ook, ik geniet er echt van als ik aan m'n eigen wagen kan werken, maar om dat nu echt dagelijks te gaan doen... Imho is dat een vorm van ontspanning die inspanning wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk kan dat goed geloven. Er is toch een verschil met je eigen auto met liefde detailen tegenover de zoveelste. Een hobby die een job wordt, kan snel beginnen tegensteken.
Comment
-
Wat is eigenlijk de prijs van zo een detail? Interieur en exterieur?
Ik weet natuurlijk dat het sterk afhankelijk is van wagen tot wagen, maar voor een youngtimer MX-5?
Bovendien weten velen onderons dat Mazda heel zuinig was met de vernislagen (zeer dun) en bescherming tegen corrosie.
Dus er zal wel wat tijd inkruipen. Maar om het risico te nemen met de waaier aan producten en technieken zou ik het liever toch overlaten aan iemand die er wat van kan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenOp de prijs van wax-it staan prijzen. ...
Comment
Comment