Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bumper en motorkap laten spuiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bumper en motorkap laten spuiten

Hallo,
    De vorige eigenaar van m'n wagen was een bumperklever en heeft er blijkbaar ooit eens vogelpoep (van een condor of zo) wat te lang laten inwerken. 'k Heb uren bezig gewest om de steenslag op te vullen met verf en vernis, vlak schuren en daarna laten polieren maar 't resultaat is precies nog slechter dan ervoor

Ken iemand in de regio tussen Antwerpen en Brussel een goed adresje waar ik tegen een schappelijke prijs de motorkap en bumper kan laten herspuiten ?

thx

Davnan

Wat heb je aan goedkope spuiter als hij geen goed werk levert . Ik zou juist iemand zoeken die goed werk aflevert en geen cowboy waar verf na een jaar begint te lossen. Liever iets meer betalen dat het van de éérste keer goed is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Wat heb je aan goedkope spuiter als hij geen goed werk levert . Ik zou juist iemand zoeken die goed werk aflevert en geen cowboy waar verf na een jaar begint te lossen. Liever iets meer betalen dat het van de éérste keer goed is.
      Er staat nergens dat hij een goedkope spuiter zoekt.
      Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
        Er staat nergens dat hij een goedkope spuiter zoekt.
        Tegen een schappelijke prijs

Comment

Inderdaad, ik zoek uiteraard iemand die goed werkt levert. Alternatief is dat ik een losse bumper en motorkap zoek maar 'k weet niet hoe groot de kans ik dat ik er vind met weinig of geen kleurverschil....

Comment

Working...
          X