Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Carlack 68

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Carlack 68

Hallo iedereen,

Mijn eerste keer hier met volgende vraag.

Een paar weken geleden kreeg ik van een buur die verhuisde een overschotje aan kuisprodukten voor de auto. Daarbij zal een busje Car-Lack 86 Nano Systematic Care. Het moet reeds een aantal jaren oud zijn - er staat een datum op 27/05/10.

De rode Mazda van mijn vrouw begon er (weer eens) roze uit te zien en ik heb die carlack erop uitgeprobeerd met een prachtig resultaat.
    Nu heb ik wat gezocht op het internet waar ik dit product kan krijgen maar blijkbaar kan het enkel in het buitenland besteld worden.

Ik ben ook in een paar winkels geweest hier maar niets gevonden.
    Weet er hier iemand of (en waar) ik dit product zou kunnen vinden in België ? Bedankt op voorhand.

Nooit van gehoord maar er zijn genoeg alternatieven die het minstens evengoed zullen doen.

Comment

En wat is precies het probleem met bestellen in het buitenland ? ... gebeurt hier meerdere keren per maand, enkel positieve ervaringen mee.

Cleaner Waxes & All in One Products {brand} Cleaner Waxes, or sometimes otherwise called All In One (AIO) products are non abrasive or very mild abrasive enthusiast level products that simultaneously clean the paint whilst adding a layer of wax or polymer protection. {brand} Cleaner waxes are

Comment

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb niet bepaald een probleem met bestellen in het buitenland, Packard, maar als ik het product in mijn buurt zou kunnen krijgen zou ik dat ideaal vinden. Dank je voor de link, ik ga direct eens kijken. De VW Kevers onder jouw tekst zijn leuk, mijn echtgenote heeft er zo eentje uit 1968 met 90.000 km die rijdt alsof hij net uit de fabriek kwam.

Ik neem aan dat er inderdaad voldoende alternatieven zijn, BlackHorse, maar ik heb niet veel kennis van producten. Ik zal hier eens een tijdje lezen op het forum, dan leer ik snel wel een en ander bij.

Comment

Je kan het ook rechtstreeks bij CarLack zelf bestellen of afhalen ... ze zitten in Kevelaer, dat ligt zo'n 30 km boven Venlo.

Comment

Working...
          X