Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht regio Antwerpen: Hobbyist die mijn auto kan polieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gezocht regio Antwerpen: Hobbyist die mijn auto kan polieren

Ben op zoek naar iemand uit de regio Antwerpen die voor een zacht prijsje mijn auto kan polijsten.

Ibifaho!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Zaventem is niet echt regio Antwerpen. :p aleja te zien van waar in A. ge moet komen.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

40 minuten rijden, niet onoverkomelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          Zaventem is niet echt regio Antwerpen. :p aleja te zien van waar in A. ge moet komen.
          België is zodanig klein dat alles dezelfde regio is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
            40 minuten rijden, niet onoverkomelijk.
            en is nog steeds parking
            Z4 M40i

Comment

TS is van Zandhoven.

Comment

Heist o/d Berg; Cisse Serneels finishdetailling@mail.com

Toeval wil dat ik hem in de gecontacteerd had voor een Audi 80 B3... rond de 130€ (wassen, kleien, polijsten, waxen).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

finishdetailling@gmail.com dus

Comment

€130? dat kan niet veel voorstellen.

Comment

Kan je moeilijk over oordelen als je dat niet gezien hebt.

Comment

Tuurlijk kan je dat wel. Je bent gemakkelijk 15u bezig aan een wagen.
                        Dus voor 130€ kan je met moeite uw werkuren terugbetaald hebben. Laat staan dat je nog electriciteit en producten moet aanrekenen.
                        Onmogelijk!

Comment

Topicstarter is dan ook op zoek naar een "zacht prijsje".

'k Denk dat een hobbyist detailer dat nu ook niet doet om er fel aan te verdien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bakkietje Bekijk Berichten
                            Heist o/d Berg; Cisse Serneels finishdetailling@mail.com

Toeval wil dat ik hem in de gecontacteerd had voor een Audi 80 B3... rond de 130€ (wassen, kleien, polijsten, waxen).

Was ik ook al tegen gekomen, en tevreden van?

@ Ibifaho wat vraag jij?

PS: Hoe lang neemt dit in beslag? Ik zie 15 uur staan, maar dat lijkt me toch wel heel lang?

Comment

Absoluut niet, maar dat hangt af van het werk.
                              Het gebeurt dat ik gemakkelijk 20-25u aan een wagen bezig ben.

Comment

Goh ik dacht echt dat dit maar 2-3 uur in beslag zou nemen Kan niet zonder auto zitten

Comment

2-3 u ben al je bezig met deftig wassen voor je kan beginnen

Comment

Op 2-3u kan je zeker geen goed werk verrichten.

Ik heb onlangs een BMW 1 en Mercedes E-break gedaan. Beide gewassen, gekleid, 1 staps gepolierd en een laagje wax. Aan die 1 reeks ben ik 4,5u bezig geweest en aan die E 5,5u. Van ver ziet dat er goed uit maar als je die auto's eens onder wat goede verlichting zet, zul je wel nog wat swirls en krassen zien. Het zijn gelukkig lichte kleuren (Spacegrau voor de 1 en Indiumgrijs voor de E) en die kunnen swirls en krassen goed verstoppen. Heb die louter gepolierd voor wat extra glans te hebben en een goede basis te maken voor de wax. Ook heb ik het dak, de zijschorten en de voorbumper niet gepolierd voor wat tijd en werk uit te sparen. Die heb ik enkel gekleid en gewaxt.

Bovenstaand is dus een voorbeeld dat het "vrij snel" kan, maar dat is dan ook maar half werk. Hangt er van af wat je verwacht en waar je tevreden mee bent. Heb je een zwarte of donkere auto die in jaren nog niets anders gezien heeft dan een carwash, reken dan zeker maar een dag of anderhalve dag als je een beetje een degelijk resultaat wil. Dan moet je zeker in 2 of zelfs 3 stappen polieren en dat vergt tijd.

Comment

Ook wel interesse (maar dan eerder regio West/Oost-Vlaanderen). Staat vol swirls door de vorige eigenaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dromedaris Bekijk Berichten
                                        Was ik ook al tegen gekomen, en tevreden van?

@ Ibifaho wat vraag jij?

PS: Hoe lang neemt dit in beslag? Ik zie 15 uur staan, maar dat lijkt me toch wel heel lang?
                                        Veel hangt af van de staat van de lak, prijs en tijd baseer ik daar op. Eentje die 6jaar lang elke week door de carwash gereden heeft zal duurder zijn/meer werk dan eentje die wekelijks met de hand gewassen is en gewoon wat lichte swirls en krasjes heeft.
                                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                                        X