Ben op zoek naar iemand uit de regio Antwerpen die voor een zacht prijsje mijn auto kan polijsten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gezocht regio Antwerpen: Hobbyist die mijn auto kan polieren
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenZaventem is niet echt regio Antwerpen. :p aleja te zien van waar in A. ge moet komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten40 minuten rijden, niet onoverkomelijk.Z4 M40i
Comment
-
Heist o/d Berg; Cisse Serneels finishdetailling@mail.com
Toeval wil dat ik hem in de gecontacteerd had voor een Audi 80 B3... rond de 130€ (wassen, kleien, polijsten, waxen).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkietje Bekijk BerichtenHeist o/d Berg; Cisse Serneels finishdetailling@mail.com
Toeval wil dat ik hem in de gecontacteerd had voor een Audi 80 B3... rond de 130€ (wassen, kleien, polijsten, waxen).
Was ik ook al tegen gekomen, en tevreden van?
@ Ibifaho wat vraag jij?
PS: Hoe lang neemt dit in beslag? Ik zie 15 uur staan, maar dat lijkt me toch wel heel lang?
Comment
-
Op 2-3u kan je zeker geen goed werk verrichten.
Ik heb onlangs een BMW 1 en Mercedes E-break gedaan. Beide gewassen, gekleid, 1 staps gepolierd en een laagje wax. Aan die 1 reeks ben ik 4,5u bezig geweest en aan die E 5,5u. Van ver ziet dat er goed uit maar als je die auto's eens onder wat goede verlichting zet, zul je wel nog wat swirls en krassen zien. Het zijn gelukkig lichte kleuren (Spacegrau voor de 1 en Indiumgrijs voor de E) en die kunnen swirls en krassen goed verstoppen. Heb die louter gepolierd voor wat extra glans te hebben en een goede basis te maken voor de wax. Ook heb ik het dak, de zijschorten en de voorbumper niet gepolierd voor wat tijd en werk uit te sparen. Die heb ik enkel gekleid en gewaxt.
Bovenstaand is dus een voorbeeld dat het "vrij snel" kan, maar dat is dan ook maar half werk. Hangt er van af wat je verwacht en waar je tevreden mee bent. Heb je een zwarte of donkere auto die in jaren nog niets anders gezien heeft dan een carwash, reken dan zeker maar een dag of anderhalve dag als je een beetje een degelijk resultaat wil. Dan moet je zeker in 2 of zelfs 3 stappen polieren en dat vergt tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dromedaris Bekijk BerichtenWas ik ook al tegen gekomen, en tevreden van?
@ Ibifaho wat vraag jij?
PS: Hoe lang neemt dit in beslag? Ik zie 15 uur staan, maar dat lijkt me toch wel heel lang?2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
Comment