Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht regio Antwerpen: Hobbyist die mijn auto kan polieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door dromedaris Bekijk Berichten
    Goh ik dacht echt dat dit maar 2-3 uur in beslag zou nemen Kan niet zonder auto zitten
    Als je de wagen absoluut niet kan missen is het al bijna een no go, tenzij hij nog redelijk mooi in de lak staat. Maar dan nog zal het nipt zijn.
    Vrienden van mij mogen gerust mijn wagen lenen als ik die van hun onder handen neem. Maar dat telt enkel voor mensen die ik echt ken.

Comment

Als die moet gepolierd worden, moet je minstens op een (lange) werkdag rekenen.
      Dan ga je de auto deftig wassen, kleien, nogmaals wassen en deftig drogen. We zijn minstens twee tot drie uur verder. Polijsten, één stap, dus verre van een perfecte spiegel, reken ook op minstens twee uur. Dan polijstmiddel afnemen en ontvetten, half uurtje. Glaze (want niet perfect gepolijst, dus een beetje Botox kan geen kwaad), aanbrengen en afnemen, nog een half uur. Wax aanbrengen: idem.
      Dan heb je de trims nog niet gedaan, zijn de ruiten nog niet streepvrij, en staan de velgen en banden nog niet up to standard.
      En dan moet je nog aan de binnenkant beginnen....
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
        2-3 u ben al je bezig met deftig wassen voor je kan beginnen
        Dan heeft u wel een heel trage spons.
        Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
          2-3 u ben al je bezig met deftig wassen voor je kan beginnen
          Rijd je met een 750i misschien? ????

Comment

Dat moest een smiley zijn op het einde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
              zou eerder denken 750i L
              Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                Dan heeft u wel een heel trage spons.
                Hmmm, dan moet ik eens kijken voor een snellere variant, of de batterijen vervangen. Misschien zijn die af en is het daarom zo traag.
                Gelukkig niet, of ik was een dag bezig.

Comment

Duurt bij mij ook 2u hoor Ducky.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Hangt een beetje van het gebruik van je wagen af ook zeker? Ik was ongeveer 1x om de 14 dagen, ben er een uurtje aan bezig. Die wagen ziet zelden autostrade in de regen, eerder secundaire weg naar het werk. Wagen slaapt ook binnen.
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Gisteren de Volvo gewassen, na een ritje naar Stuttgart, met heel veel file, en een paar snelle stukken. Toch twee uur bezig geweest. 40 minuten aan de wielen alleen al...
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Heb een afspraak gemaakt bij iemand die op 2dehands.be staat. Tweehonderd Euro, twee dagen werk. Kan em in mijn verlof binnen doen in de eerste week van oktober.

Zal een voor en na fotoreeks posten wanneer het zo ver is!

Diversen Diensten Aanbod aanbieders zoeken of gratis plaatsen? Het meest diverse aanbod van België.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dromedaris Bekijk Berichten
                          Heb een afspraak gemaakt bij iemand die op 2dehands.be staat. Tweehonderd Euro, twee dagen werk. Kan em in mijn verlof binnen doen in de eerste week van oktober.

Zal een voor en na fotoreeks posten wanneer het zo ver is!

http://www.2dehands.be/jobs-diensten...142263357.html
                          Zo te zien zeker en vast met factuur!

Comment

Zo te zien zeker en vast met factuur!
                            Het is nen Alain, altijd gevaarlijk

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Ik doe op een kwartier mijn 4 velgen, geen idee hoe jullie hier een half uur of langer aan bezig zijn voor een 'normale wasbeurt'
                              Inspuiten met nanolex wheel cleaner, 2minuten inwerken, inwrijven met wheel brush en afspuiten...
                              2013- Volvo V60 D3 R-Design
                              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Jij "doet" op een kwartier je velgen. Wat is "doen" ?
                                Ik heb vorige week een kleine detail gedaan bij een Captur (mooie, maar moeilijke velgen). Ik wou er niet aan de velgen beginnen, het zou me een uur tot anderhalf gekost hebben. Afhankelijk wat je er wil mee "doen" natuurlijk(, en wat de klant wil).
                                Ik heb ze dus een "normale wasbeurt" gegeven, maar toch wel meer dan een kwartier aan gespendeerd.
                                Last edited by RX-8; 21/08/2016, 15:47.

Comment

Hangt van velg tot velg af natuurlijk, was mijn 5 spaak velgen ook op 10 a 15 min.

Comment

Ik besteed elke veertien dagen een kwartierke om mijn velgen proper te maken. Gewoon een sopke met wat Dreft er in en alles is schoon.Je moet er ook niet te veel eieren onder leggen , het is en blijft tenslotte maar een vervoersmiddel.

Comment

'Maar' een vervoersmiddel ?
                                      Ik zie het eerder als "een investering van meerdere tientallen duizenden euros". En daar wil ik best wel wat zorg voor dragen.
                                      Tenzij je een Dacia van 8000€ hebt natuurlijk ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                        Jij "doet" op een kwartier je velgen. Wat is "doen" ?
                                        Ik heb vorige week een kleine detail gedaan bij een Captur (mooie, maar moeilijke velgen). Ik wou er niet aan de velgen beginnen, het zou me een uur tot anderhalf gekost hebben. Afhankelijk wat je er wil mee "doen" natuurlijk(, en wat de klant wil).
                                        Ik heb ze dus een "normale wasbeurt" gegeven, maar toch wel meer dan een kwartier aan gespendeerd.
                                        op 1 uur tijd zijn mijn velgen terug in nieuwstaat...
                                        wassen, ijzerverwijderaar, en geclayed+ quartzcoating.
                                        Maar dat doe je dus niet elke wasbeurt. Alles begint bij de goede bescherming, zonder die quartzcoating zou ik er dubbel zo lang over doen en ze nooit niet helemaal proper krijgen.
                                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                          Tenzij je een Dacia van 8000€ hebt natuurlijk ..
                                          Maakt weinig uit ... ik ken er voor wie een fonkelnieuwe Land Cruiser van €80.000 ook "maar" een stuk gereedschap zoals zijn cirkelzaag is ...

Comment

Working...
                                          X