Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ruiten ijsvrij houden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    droge lucht warmt idd sneller op, Is ook zo, maar onder de 3 schakelt ze zichzelf uit...en wanneer je uitschakelt op zon lastig moment heb je last van beslagen ramen, na 10 min met de verwarming op is je systeem ook droog, ieder doet wat hij het beste vind natuurlijk

Je moet maar eens testen nu bij 10° en nat weer, starten en na 5 min airco uit

Vind het gewoon nutteloos en energieverspillend airco wanneer je niet hoeft te koelen

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
    Klopt wat je schrijft. Maar warme lucht kan nog meer water bevatten dat neerslaat als hij terug koud wordt. Dus je interieur zal natter en natter worden als af en toe je ramen niet openzet en je ventilatie op intern ventileren zet. Is dat nefast. Lucht je je auto regelmatig, geen probleem.

Comment

Ramen open, heel belangrijk ja, spleet is genoeg

Comment

Als roker evidentie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          Als roker evidentie

Dacht ik al....

Comment

Ik draai mijn ruit iets open ,er kan dan verse warme lucht binnen. Tenzij er recirc opzit.
            Maar vochtige ramen duid op natte vloermatten of eronder(sorry was niet aan blz 6 geraakt)
            Last edited by wielscheel; 01/12/2016, 00:32.
            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Working...
            X