Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gyeon coating

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gyeon coating

Normaal zet ik elk jaar bij de winter/zomerwissel een laagje Gyeon Q2M Rim op men velgen die eraf komen.
    Nu vroeg ik me af wat het beste zou zijn.

Ze volledig opkuisen+ coating en stockeren op velgenboom op de zolder. Na de winter/zomer komen die terug naar beneden en worden geplaatst.
    of
    Ze volledig opkuisen en stockeren op zolder. Na de winter/zomer naar beneden halen+ coaten en na 2 dagen plaatsen.

Maw, gaat de coating een deel van zen standtijd verliezen door gewoon proper opgeslagen te liggen(op een velgenboom) of is het echt beter om hem pas te coaten bij plaatsing.
    2013- Volvo V60 D3 R-Design
    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Coating ziet volgens mij vooral af door UV, de weersomstandigheden, velgenreiniger,... Als je die droog en donker opslaat op je zolder zal dat weinig impact hebben op de standtijd.
    Ik ben nog niet op coating overgeschakeld, maar ik zet ze ook meteen na het proper maken in de sealant. Bij het terug monteren eventjes het stof eraf nemen, en ze kunnen er weer een seizoen tegen.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Hier ligt er zelf een hoes nog eens over dus zien niks van licht. Is ook het gemakkelijkste dat je ze in nood snel kan beneden halen en monteren.
      2013- Volvo V60 D3 R-Design
      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Working...
      X