Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Hogedrukreiniger

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe Hogedrukreiniger

Iemand ervaring voor een goede hogedrukreiniger?
    Doel is in eerste instantie, wekelijks, de wagen te kuisen.

Momenteel een "goedkope" Nilfisk, die iets te weinig druk geeft volgens mij.

Keuze is richting Kranzle 1152TST of Nilfisk P serie.
    Andere opties, ervaringen?

Kranzle is kwaliteit, maar met een hogedrukreiniger blijf ik van mijn auto's af.

Comment

Heb ook een Kranzle en ben daar heel tevreden van.
      Daar kan Nilfisk en Kärcher niet aan tippen.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Check zeker www.zaman.be eens een als je vragen hebt contacteer je me maar. Er kan zéér veel verteld worden over hogedrukreinigers.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Zoals hierboven al gezegd : Kranzle

Comment

owkee dan wordt men vermoeden bevestigd met Kranzle

Comment

ik heb hier thuis eentje van stihl en toch ook heel content van

1 nadeel: geen foamstuk voor te vinden. De standaard foamer die erbij zit, doet zijn werk wel maar toch niet zoals de echte foamguns.
              www.peugeotforum.be

Comment

Ne Kärcher en da hoeft zelf nog niet het duurste model te zijn. Doet wat het moet doen en veel druk gebruik je best toch niet.
                Kranzle kan dan wel goed zijn, alhoewel ik ni weet wat er kan beter zijn? Maar ze zijn dan ook enorm duur als ik zo is rondkijk. Het is tenslotte maar om de wagen te wassen. Zo een foam spuitstuk kost je 30€ ofzo en werkt ook goed.

Heb daar zelf al is mijn klinkers mee mosvrij gemaakt, ne helen dag spuiten! Werkte perfect.
                Last edited by ; 24/05/2017, 09:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                  Ne Kärcher en da hoeft zelf nog niet het duurste model te zijn. Doet wat het moet doen en veel druk gebruik je best toch niet.
                  Kranzle kan dan wel goed zijn, alhoewel ik ni weet wat er kan beter zijn? Maar ze zijn dan ook enorm duur als ik zo is rondkijk. Het is tenslotte maar om de wagen te wassen. Zo een foam spuitstuk kost je 30€ ofzo en werkt ook goed.

Heb daar zelf al is mijn klinkers mee mosvrij gemaakt, ne helen dag spuiten! Werkte perfect.
                  Ik heb zo een Karcher K2 gekregen, das het toch niet ze.

Comment

Heb 3 Kärchers gehad en daar waren altijd vodden mee.
                    In het Kärcher center in Temse wisten ze mij te zeggen dat al deze voor huis gebruik in kunststof zijn gemaakt en snel stuk kunnen gaan.
                    Ze zeiden dat ik beter een pro model nam die hadden wel een messing pomp enz.
                    750€ in reclame en na het eerste gebruik was die kapot.
                    Terug naar daar, 14 dagen daar gebleven voor herstel.
                    Heb er dan 1 jaar wekelijks mee gewerkt en het spel was weer kapot.
                    Terug hersteld en terug kapot gegaan.
                    Ze vroegen of ik hem langer dan 20 a 30 minuten aan één stuk gebruikte.
                    Ik zeg natuurlijk, daarom heb ik op uw aanraden deze gekocht.
                    Maar daar kunnen ze niet goed tegen zegt hij.
                    Top materiaal hoor.
                    Die blauwe was al niet veel beter.
                    Verschil is dat je de Kranzle niet snel zult opheffen (vervaardigd uit goed materiaal) en dat die uren na elkaar zijn werk blijft doen.

Last edited by Gixxer; 24/05/2017, 09:51.
                    den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stijnvdl
                      owkee dan wordt men vermoeden bevestigd met Kranzle
                      Al eens geluisterd bij Ralphke?
                      den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz

Ik heb zo een Karcher K2 gekregen, das het toch niet ze.
                        Dat is dan ook speelgoed.
                        Vanaf de K5 heb je al een klein beetje deftig materiaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy
                          ik heb hier thuis eentje van stihl en toch ook heel content van

1 nadeel: geen foamstuk voor te vinden. De standaard foamer die erbij zit, doet zijn werk wel maar toch niet zoals de echte foamguns.
                          Stuur eens een foto door en ik kijk wat ik kan doen.
                          Wij maken foamlansen op maat.

Comment

Btw, Kranzle is goed.
                            Nilfisk is ok vanaf een bepaalde lijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten

Dat is dan ook speelgoed.
                              Vanaf de K5 heb je al een klein beetje deftig materiaal.

gekregen voor men verjaardag, had dat zelf ook niet gekocht.
                              Krijgen naamgenoten korting bij jullie?

Comment

Geen idee wat jullie allemaal uitsteken met jullie hogedrukreiniger.
                                Die van mij is ook maar van plastic, die Kranzle zullen wsl wel een stuk steviger gemaakt worden, maar heb deze nu toch ook al enkele jaren en doet steeds wat het moet doen. Weegt ook niks, wat eerder een voordeel is, juist die darm is altijd zo onhandig, ma da zal bij een andere ni beter zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten

Stuur eens een foto door en ik kijk wat ik kan doen.
                                  Wij maken foamlansen op maat.

Owkay, straks eens doen als ik vd keuring terugben
                                  www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz

gekregen voor men verjaardag, had dat zelf ook niet gekocht.
                                    Krijgen naamgenoten korting bij jullie?
                                    Ik geef jou korting!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert
                                      Geen idee wat jullie allemaal uitsteken met jullie hogedrukreiniger.
                                      Die van mij is ook maar van plastic, die Kranzle zullen wsl wel een stuk steviger gemaakt worden, maar heb deze nu toch ook al enkele jaren en doet steeds wat het moet doen. Weegt ook niks, wat eerder een voordeel is, juist die darm is altijd zo onhandig, ma da zal bij een andere ni beter zijn?
                                      Darm?
                                      Onhandig?

Met deze wielen gaat mijn vrouw zelf de trap op.
                                      Weegt heel veel maar is ook heel gemakkelijk te manoeuvreren.

den borre

Int3x0r

Comment

Deze mag je zelf al liggen gebruiken dus zeker niet slecht.

Met liggend bedoel ik de machine hé.

Comment

Working...
                                        X