Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Hogedrukreiniger

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Heb mij ne K4 besteld. 5 jaar garantie en staan momenteel in promotie. Grotendeels is toch gewoon voor de wagens te kuisen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Het is allemaal maar hoe je het bekijkt.
      Voor de prijs van die Kränzle kan je 10 stuks van deze kopen.
      In het allerslechtste geval ben je dan met 3 jaar waarborg minstens 30 jaar gerust, niet?
      Doen ! ! !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        +1000EUR, das voor mij een beetje te extreem.
        Mijn waardeloze K2 is ook naar eeuwige jachtvelden vertrokken, ben dus ook opzoek.
        Nu 760 dacht ik
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik heb een wrakske van Nilfisk ooit eens bij Ibood gekocht voor een prikje, ondertussen zon 10 jaar oud. Ik wil ook graag een upgrade naar Kranzle, maar zolang dat spel niet de geest geeft kan ik de aankoop niet verantwoorden. Hij doet het nog steeds goed...
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Wil u altijd komen helpen hoor.
            den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
              Wil u altijd komen helpen hoor.
              Tempting! Krijg het zelf niet over mijn hart
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik heb mij vorig jaar een kranzle K1152TST gekocht 2dehands(nieuwstaat) voor 500 euro

ondertussen vind je ze nieuw voor iets meer https://www.toolnation.nl/kranzle-k1...yABEgJtGfD_BwE

super ding en handig met zijn 15 meter lange slang.

Als je die vergelijkt met mijn karcher K5 dat ik daarvoor had is dit een paar klassen hoger...
                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Dat net ietsje meer is toch 250 euro

Comment

heb ook via ibood een Nilfisk gekocht...voelt en hanteert zoveel degelijker dan een Karcher. Met een Kranzle wel geen ervaring. Misschien wordt dat de volgende als de Nilfisk de geest geeft.
                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                      heb ook via ibood een Nilfisk gekocht...voelt en hanteert zoveel degelijker dan een Karcher. Met een Kranzle wel geen ervaring. Misschien wordt dat de volgende als de Nilfisk de geest geeft.
                      Haha ook al! Nilfisk is dus duidelijk wel geen brol, want we krijgen die beiden niet kapot. Die Kranzle lijkt nu verder af dan ooit

Comment

Kheb na 14 dagen mijne nieuwe Karcher nog altijd ni getest, ben aant wachten op een stortvlaag da mijne regenwaterput terug gevuld geraakt en ook, tis nu ni da nen auto na al die mooie zonnige dagen echt vuil wordt, juist het kerkhof vliegen vooraan heb ik vandaag is verwijderd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                          Kheb na 14 dagen mijne nieuwe Karcher nog altijd ni getest, ben aant wachten op een stortvlaag da mijne regenwaterput terug gevuld geraakt en ook, tis nu ni da nen auto na al die mooie zonnige dagen echt vuil wordt, juist het kerkhof vliegen vooraan heb ik vandaag is verwijderd.
                          Amai dan hebt gij veel chance. Hier auto maandagavond gewassen en heeft 1 nacht ff geregend en hangt vol met zand en nog ne vogelstrond ook...

Comment

Regen?
                            Wat is dat?
                            den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                              Amai dan hebt gij veel chance. Hier auto maandagavond gewassen en heeft 1 nacht ff geregend en hangt vol met zand en nog ne vogelstrond ook...
                              Vogelstront doe ik er meteen af! Met de droogte idd veel stof, ma gaat er natuurlijk snel af. Op die van mij ligt er momenteel ook wel stof, maar ga ni langer meer wachten, maandag ben ik thuis en ga ik em is een goeie kuisbeurt geven.

Comment

Heeft da hier van de week toch snachts gedaan. Maar zolang we kunnen genieten van droog weer als we wakker zijn hoort ge mij ni klage!

Met dit klimaat moet ge gewoon ni meer op reis gaan!

Comment

Bij ons enkele druppeltjes, heb enkele weken terug een nieuwe regenwaterton geïnstalleerd aan onze houten garage met op de afvoer zo een overloop ding en al, ik zou willen weten of da spel werkt, maar sindsdien heeft het niet meer geregend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten

Ik had vroeger een Kärcher ,die ging stuk en net 2 jaar oud :-( mijn vrouw had de volgende dag ene van de aldi bij ,ik was niet blij, maar kijk die is al 5 jaar nu en word toch 1 a 2keer per maand gebruikt. Doet max 130bar en dat is meer dan genoeg op een wagen ,enkel de darm van de lans was wat kort maar de Kärcher lans en darm past erop ,mi happy aankoop was dikke 55 euro.
                                    Oeps ik moet iets opbiechten ,gisteren waren we hier nog over hogedrukreinigers bezig ,vriend was hier en zijne net 2 jaar oude karcher doet het niet meer vandaar ,ik stoefte dat onze topkraft het al zeker 5 jaar doet ,nu hoorde mijn vrouw dat ze zei wat die is al veel ouder ik heb die nog mee gebracht ,ik zei veel ouder zal wel niet ,ze liet niet af ,dan maar eens gaan kijken eerst niets te vinden maar dan aan de onderzijde een sticker ja die is dus van 2004 ,al 14 jaar doet dat ding het ze wist het omdat toen de dochter uit het huis is gegaan , ik en tijd

Comment

Working...
                                    X