Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alphabet-lease heeft het eindelijk door...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ja sommigen gebruiken modder als roestcamouflage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
      Je ruitenwissers gaan er door klapperen, vind ik.
      De zeldzame keren dat ik naar een selfcarwash ga, is dat ofwel om het zout & modder af te spoelen in de winter, of, in de zomer om na een regenbui, het stof dat blijven plakken is weg te spuiten.

Ik gebruik dan enkel het programma 'spoelen': de zepen lijken me te straf voor de wax, en het 'glansspoelen' of de 'hotwax' legt dus een ambetant laagje op je ramen. In de zomer droog ik de wagen dan ter plaatste met een MF droogdoek en een beetje quick detailer.
      Ik probeer dan telkens de voorruit te vermijden met die 'wax'. 1 keertje per ongeluk wat op de voorruit gekomen en had prijs, heeft paar weken geduurd eer mijn ruitenwissers terug bij hun positieven waren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
        Kan je je voorstellen hoeveel brol er jaarlijks in het milieu terechtkomt omdat al die miljoenen autootjes moeten gewassen worden ?

Koop dan ne fiets of ga te voet hé jong

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Koop dan ne fiets of ga te voet hé jong
          ben juist gaan lopen jong :-)

Comment

ben juist gaan lopen jong :-)
            Proficiat Mauri, heu, Herbie

Comment

Proficiat Mauri, heu, Herbie
              wordt iedereen die hier dezelfde mening toegedaan is verdacht van identity-theft ? Zware dobber voor de admins

Comment

wordt iedereen die hier dezelfde mening toegedaan is verdacht van identity-theft ? Zware dobber voor de admins
                In plaats van op de rest af te reageren zou je uw eigen beter in dekken en verklaren waarom sommige leden twijfels hebben?
                Maar moeten hier niet off-topic over gaan. Mss pmen naar admin ofzo dan hé.

Wel goed dat dit op het nieuws komt, na jaren zie 't nog zo vaak aan de wasbox, collega van me, autoliefhebber. Wast zijn auto met 1 handschoen (velgen en lak) en met 1 emmertje van nog geen 2 liter groot

Comment

In plaats van op de rest af te reageren zou je uw eigen beter in dekken en verklaren waarom sommige leden twijfels hebben?
                  ik zie niet in waarom ik mij zou moeten indekken ? Tegen wie of wat ? En ik kijk uit naar bewijzen waarom sommige leden hun twijfels hebben.

Comment

Ik probeer dan telkens de voorruit te vermijden met die 'wax'. 1 keertje per ongeluk wat op de voorruit gekomen en had prijs, heeft paar weken geduurd eer mijn ruitenwissers terug bij hun positieven waren
                    Bedankt A160!
                    Nu snap ik het eindelijk waarom ik toch nog problemen had met mijn voorruit! Ik was nochtans met de QD uit de buurt gebleven maar toch zat er een laagje op mijn ruit dat voor problemen zorgde.
                    Ik geloof dat ik wel een tweetal keer zo'n selfcarwashprogramma doorlopen had dus daar zal het probleem gezeten hebben.
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ik word deze aantijgingen stilletjes aan meer dan beu.
                      Je hoeft de zaken hier niet om te draaien.
                      Als je mij en Herbie van iets beschuldigt is het aan u en anderen die deze beschuldigingen uiten om deze te bewijzen.

Ik kan dan gaan beweren dat er hier iemand is met geen dubbel- maar een twintigdubbelaccount: er zijn hier posts onder verschillende accounts met dezelfde erbarmelijke zinsbouw, dezelfde kinderlijke taalfouten en spreektaal... bewijs eens dat jij dat niet bent?

Comment

Ik geeft toe.
                        Ik ben ook Jakkel, Intexor en Jocar.....heb geen privé leven of vrienden.
                        Heb nog een paar ander ook maar die worden minder gebruikt.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

tuurlijk meen ik dat. Denk je dat je laklaag dat nodig heeft om daar met vanalles en nog wat op te 'frotten' ?
                          Dat is wat de producenten je willen doen geloven ja. Een laklaag heeft dat helemaal niet nodig. Tenzij er bijtende producten als duivestront of zo ophangen, dat vreet in, dat moet je zo snel mogelijk afspoelen. Voor de rest mag je daar gerust afblijven, het zal je veel tijd besparen. Probleem is dat al die autootjes moeten blinken voor die egootjes. Was je auto voor de keuring of als je hem verkoopt maar voor de rest is dat totaal overbodig.
                          En het milieu zal er goed bij varen. Kan je je voorstellen hoeveel brol er jaarlijks in het milieu terechtkomt omdat al die miljoenen autootjes moeten gewassen worden ?
                          Miljoenen liters gif pompen we in de grond.
                          Goh ja. Ik kan je tot op zekere hoogte wel volgen en dat een auto proper is kan je inderdaad moeilijk als iets noodzakelijks of zinvol beschouwen. Maar de vraag is wat er dan wel van belang is? Het enige nut van een propere auto is dat het zou kunnen bijdragen aan het geluk van mensen. Esthetiek maakt wel degelijk gelukkig. Een mooi landschap is onbestaande hier. Architectuur hebben we ook maar meteen overboord gegooid. Men spendeert een astronmisch bedrag van een volldig jaarloon aan een auto en krijgt daarvoor een machine met een fraai ontworpen carrosserie afgewerkt met een glimmende laklaag. Lijkt me toch niet onlogisch dat je zoiets glimmend en mooi wilt houden? Da's toch fijn?

Iedereen zou gelukkiger zijn in een huis van Cararamarmer met zicht op zee en een knappe vrouw naast zich in bed maar de meesten moeten het doen met een glimmende auto en zo nu en dan eens een nieuw paar schoenen of zo.

Wat is zinvol? Zijn de meeste jobs in België zinvol? Berokken je niet meer ecologisch nadeel door je te verplaatsen naar je werk of elders dan de meerwaarde die je daar creëert of ervaart? Vult een mens zijn leven zinvol in? Doen we in se iets anders dan miljoenen liters gif in de grond pompen? Je kan nogal veel in vraag stellen als je een auto wassen al zonde vindt.
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

absoluut daarin heb je ook gelijk, mooie dingen maken inderdaad gelukkig. Maar misschien moeten we daar leren doorheen kijken....plezier hebben van een lelijke vuile maar goeddraaiende auto... maar dat zal helaas niet in de mens zijn aard liggen, waarschijnlijk zit dat niet in onze genen. Maar misschien zijn we al 90% gelukkig met een redelijk glimmende wagen zonder een wekelijkse wasbeurt. Nu goed, veel verschil zal het uiteindelijk niet maken, 't is gewoon dat ik aan dergelijke dingen denk en dat dan wil vertellen hé. Zal binnenkort eens zagen hoe prachtig het gegrol van een auto kan zijn :-)

Comment

Ik geniet van een technisch perfect onderhouden wagen die langs buiten door en door vuil is in de winter. Liefst van al op zwarte stalen velgen. Heeft iets utilitair, een gebruikte look. Maar na 3-4 weken heb ik het helemaal gehad en dan ga ik hem te lijf en moet hij blinken - met grote B!

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

haaa jaaa , en die zwarte stalen velgen zijn lichter ook ! :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy
                                  Ik geniet van een technisch perfect onderhouden wagen die langs buiten door en door vuil is in de winter. Liefst van al op zwarte stalen velgen. Heeft iets utilitair, een gebruikte look. Maar na 3-4 weken heb ik het helemaal gehad en dan ga ik hem te lijf en moet hij blinken - met grote B!

Op die steelies na, kan ik je volgen.
                                  Zo vuil, dat je aangesproken wordt door oom Agent.
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Zo vuil, dat je aangesproken wordt door oom Agent.
                                    Als uw nummerplaat leesbaar is, is er toch niks aan de hand ?

Comment

Ik moet toegeven dat ik ook liever met een propere auto rond rij.
                                      Maar aan maniakaal opblinken heb ik geen behoefte.
                                      Dat spel heeft een kleine €50.000 gekost, dat mag een beetje gesoigneerd worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66

Als uw nummerplaat leesbaar is, is er toch niks aan de hand ?
                                        Dat was het issue
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Dat was het issue
                                          En, had ge een Kleenex of een zakdoekje bij om het proper te maken, of hebt ge oom agent zijn hemdslip mogen gebruiken?

Comment

Working...
                                          X