Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alphabet-lease heeft het eindelijk door...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ge zijt aan het zagen...

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke
      Ge zijt aan het zagen...

En nog geen klein beetje.

Ik denk er hier een paar leden zitten die eens goed moeten nadenken over het feit dat een Autoforum misschien toch niet echt iets voor hun is.

De rotzooi dat ik de laatste weken hier al gelezen heb tart alle verbeelding.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Geitenwollensokken & een bakfiets!

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
          Ge zijt aan het zagen...

heb je daar lang moeten over nadenken over zo'n antwoord ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

En nog geen klein beetje.

Ik denk er hier een paar leden zitten die eens goed moeten nadenken over het feit dat een Autoforum misschien toch niet echt iets voor hun is.

daar maak je toch een denkfout.
            Ik ben nochtans een enorme autoliefhebber. Het grootste deel van mijn vrije tijd gaat uit naar autotechniek, van mechanica tot electronica.
            Ik heb ook redelijk wat auto's staan en volg het meeste nieuws en ontwikkelingen van de autotechniek.
            Maar ik denk dat als je over 'autoliefhebbers' spreekt, je daar grotendeels 2 stromingen in hebt, zij die meer interesse hebben in de technische kant en zij die meer bezig zijn met het laatste nieuw model en alle overbodige opties die daar bijhoren. Op dit forum gaat het meer over de laatste groep. Niettegenstaande dat volg ik het wel. En als er dan dingen zijn waar ik anders over denk dan zeg ik dat dan ook.
            Ik denk dat het één het ander niet hoeft uit te sluiten. Ik ben veel met autotechniek bezig, maar toch doe ik zo veel mogelijk met de fiets.

Comment

En al die mensen met hun nieuwe machines mogen blij zijn dat er mensen zijn met interesse in de technische kant. Kan wel eens belangrijk zijn als ze in panne staan met hun bakske

Comment

Best dat hij proper staat of ik kan de kinderen elk uur een nieuw kostuum aantrekken.
                Ook de hond die zich graag eens tegen de auto wrijft zou dan de zetel in huis weer zwart maken en dan moet mijn vrouw dat weer kuisen.
                Het is dus maar best dat ik hem regelmatig was.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Last edited by Maurice P.P.; 19/07/2017, 09:35. Reden: naar ander topic verplaatst, stond hier eigenlijk niet goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Inderdaad, groot gelijk!

Suggestie:
                    Misschien een toevoeging doen aan het forumreglement:

Onderbouwde kritiek die indruist tegen het gedachtegoed van zelfverklaarde "echte" autoliefhebbers' hoeft men niet te tolereren.
                    Mensen die zich aan verkeersregels en andere auto-gerelateerde wetgeving houden kunnen uiteraard geen autoliefhebbers zijn en verhuizen best naar Noorwegen.
                    Al wat die mensen posten bestempelt men liefst als rotzooi. Een echte autoliefhebber veegt zijn gat aan (verkeers)regels en houdt geen rekening met anderen.
                    Alle kritiek aan deze zelfverklaarde autoliefhebbers hoeft niet met onderbouwde tegenargumenten worden weerlegd. Het is voldoende deze kritiek af te doen als "neerbuigend", "groene jongen" of "niet geschikt voor een autoforum".

Nooit bij stilgestaan waarschijnlijk dat die 'rotzooi'-verkondigers misschien toch vele andere topics gewoon volgen uit interesse en daar niet noodzakelijk op reageren?

Maar bon, ik heb het begrepen: als een gedeelte van de forumbezoekers problemen hebben met het aanvoeren van gegronde argumenten en het correct lezen van wat ik schrijf, zal ik daar mijn conclusies uit trekken, want blijkbaar helpt argumenteren niet.
                    Ik bied aan al deze "waarachtige autoliefhebbers" (sic) mijn welgemeende excuses aan en zal hier verder niets meer posten.

Nog veel plezier aan alle roetfilterverwijderaars, downpipe-installateurs, aan 200km/u bakkersbezoekers en andere verkeersregels aan hun laars lappende autoliefhebbers!

Het toppunt van censuur zou nu het verwijderen van al deze zogenaamde 'rotzooi' zijn.
                    En waarom ik dit niet per PM doe? Omdat de niet verkeerd te verstane insinuaties aan mijn adres ook gewoon op het forum werden verkondigd.

Comment

Maurice, waarom zo gefrustreerd? Ik snap dat het warm is maar je moet u niet zo laten gaan man.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                        ik was de mijne ook nooit valt best wel mee
                        die staat wel een beetje groen hier en daar en echt klevend vuil erop.
                        Valt dus niet mee hee :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
                          Denk je dat je laklaag dat nodig heeft om daar met vanalles en nog wat op te 'frotten' ?
                          Een laklaag heeft dat helemaal niet nodig.
                          het zal je veel tijd besparen. Probleem is dat al die autootjes moeten blinken voor die egootjes. Was je auto voor de keuring of als je hem verkoopt maar voor de rest is dat totaal overbodig.
                          En het milieu zal er goed bij varen. Kan je je voorstellen hoeveel brol er jaarlijks in het milieu terechtkomt omdat al die miljoenen autootjes moeten gewassen worden ?
                          Miljoenen liters gif pompen we in de grond.
                          Uw vel heeft het ook niet nodig om elke dag gewassen te worden. Je mag best een week of 2 lopen stinken, je zal er niet van sterven.
                          Zich wassen is voor ego's die willen blinken. Waarom u wassen, miljoenen liters pompen we in de grond. En het milieu ..
                          En de tijd die je bespaart met niet in bad te gaan ..

Maar, waarom moet je je auto wassen als je naar de keuring gaat ?

Comment

Stop je tijd niet meer in al die reinigingsproducten, geef het geld dat je daar anders aan uitgeeft aan de arme kindjes
                            Ik stel voor dat jij deze zomer niet op verlof gaat, en het geld dat je daarmee uitspaart aan de arme kindjes geeft.

Comment

En al die mensen met hun nieuwe machines mogen blij zijn dat er mensen zijn met interesse in de technische kant. Kan wel eens belangrijk zijn als ze in panne staan met hun bakske
                              Zeker. En ik ben ook blij dat er bakkers en beenhouwers zijn, of ik zou verhongeren.

En ik zou ook blij zijn als je op dit forum kon multi-quoten :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Maar, waarom moet je je auto wassen als je naar de keuring gaat ?
                                kijk eens op je uitnodiging voor de keuring

Comment

Zeker. En ik ben ook blij dat er bakkers en beenhouwers zijn,
                                  en een autoforum

Comment

kijk eens op je uitnodiging voor de keuring
                                    Ik heb er hier nu net geen liggen. Hou me niet tot volgend jaar mei in spanning, vertel het mij maar :-)

Comment

Ik heb er hier nu net geen liggen. Hou me niet tot volgend jaar mei in spanning, vertel het mij maar :-)

Voertuig moet "in zindelijke staat" zijn.

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten

Voertuig moet "in zindelijke staat" zijn.
                                        zo is het
                                        Wil niet zeggen dat ge het zoveelste waxke moet aanbrengen hé
                                        edit : smiley vergeten, bij deze : :-)

Comment

Oh, zindelijke staat, daar mag waarschijnlijk gerust een brokske modder aanhangen, of er zouden er veel afgekeurd worden :-)

Comment

Working...
                                          X