Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alphabet-lease heeft het eindelijk door...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
    Dat spel heeft een kleine €50.000 gekost
    Wist niet dat kuismachines zo duur waren :-)

Comment

Nu ga je me helemaal gek verklaren

Oom agent was heel vriendelijk, maar ook een beetje een sloebertje: 'ik kan je een boete geven voor een onleesbare nummerplaat, of ik kan je een waarschuwing geven, en dan kom je hem tonen op bureau, of (monkel monkel - brede smile) ge kuist ter plekke die plaat af, en we klappen er niet meer over.
      Ik: koffer open, pulleke detailspray, doekje eruit, en psssst, doekje erover, plaat weer leesbaar.

BTW: mijn auto was toen amper drie of vier weken oud.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Oom agent was heel vriendelijk, maar ook een beetje een sloebertje: 'ik kan je een boete geven voor een onleesbare nummerplaat, of ik kan je een waarschuwing geven, en dan kom je hem tonen op bureau, of (monkel monkel - brede smile) ge kuist ter plekke die plaat af, en we klappen er niet meer over.
        Ik: koffer open, pulleke detailspray, doekje eruit, en psssst, doekje erover, plaat weer leesbaar.

Tof toch? Ge moet die mannen ook vriendelijk behandelen en met respect, en gun ze dan hun klein pleziertje. Uiteindelijk ben je er zo toch goed vanaf gekomen.

Comment

Tuurlijk. Ze doen hun werk. En ze hadden gelijk.
          Ik ben altijd vriendelijk tegen mijn medemens, zeker als zij al vriendelijk tegen mij zijn.

Comment

hehe :-)
            denk dat de meeste agenten wel meevallen. Probleem is dat je er meestal mee in contact komt als je ze niet nodig hebt :-))
            Toen ik leerde rijden eens ongewild een agent een toek tegen zijn kin gegeven. Ik leerde rijden met een 2CVtje en die hadden zo van die klapvenstertjes die je naar boven moest openklappen. Der was wegcontrole, we moesten stoppen en een agent buigde zich naar me toe om de papieren te vragen. 't Moment dat hij zich buigt zwier ik dat venster open, ferme toek tegen zijn kin :-))) Maar 'm kon er mee lachen :-)

Comment

misschien eens een topic starten : Leuke momenten met de smurfen

Comment

Ondanks al de controles die ik al gehad heb (op 18 jaar een auto met luide uitlaat en op 22 jaar een BMW met 193 pk helpen natuurlijk niet), ben ik altijd vriendelijk behandeld geweest (ben zelf ook altijd vriendelijk). Met de BMW stond ik in het begin wel elke maand wel eens opzij en vroegen ze vaak enkel de verzekering... precies of ik zou onverzekerd gaan rondrijden.
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Je moet dan eens met een knalrode sportieve Peugeot 205 rond rijden. Iedere politiecontrole aan de kant, regelmatig gewoon uit het verkeer gehaald,...

Comment

Kan 't me wel voorstellen. Naar het schijnt zouden cabrio rijders daar ook gemiddeld meer last van hebben van controles ? Is wat ik eens gehoord heb

Comment

Je moet dan eens met een knalrode sportieve Peugeot 205 rond rijden. Iedere politiecontrole aan de kant, regelmatig gewoon uit het verkeer gehaald,...
                      Post hier eens een foto van u, misschien is het wel 'normaal' dat ze u er uit pikken voor controles.

Of anders eens andere kledij aan doen als ge in de auto stapt:

Last edited by Maurice P.P.; 24/07/2017, 11:46.

Comment

tsss op zijn blote voeten !

Comment

Schone gangsterkettingen!

/D
                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Brave burger, hoor.

Comment

volgende keer zijnen bril eens behandelen met je spray en doekje ;-)

Comment

Working...
                              X