Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAP900 + Kunststof panelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kwestie van wat reclame te maken: wij verkopen ook allerlei schuimlansen (op maat gemaakt) en tevens zijn wij ook in staat om schuimlansen aan te passen als je bv een andere HD koopt met een andere aansluiting.
    Wij hebben dezelfde leverancier als Autobrite ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
      Kwestie van wat reclame te maken: wij verkopen ook allerlei schuimlansen (op maat gemaakt) en tevens zijn wij ook in staat om schuimlansen aan te passen als je bv een andere HD koopt met een andere aansluiting.
      Wij hebben dezelfde leverancier als Autobrite ;-)
      haha ja tis nu niet dat ik deze al ga vervangen heb em amper 1-2 maanden :p, maar goed om te weten. Nu aanpassen, das gewoon een andere fitting opdraaien, toch?

Comment

Meestal is dan een andere fitting, maar moest je plots een machine komen met zeer veel druk en debiet, dan moet daar ook een andere kop op.

Comment

Inmiddels loctite erop en staat zo hard als iets (en recht) problem solved. Goed spul :p

Comment

Over het algemeen goed gelukt, swirls uit vrijwel alle niet plastieken delen. Wat plastieken bumpers betreft minder succes gehad. Ik vond het vrij moeilijk om ze er daar uit te krijgen vrees ik :'(

Voor: https://drive.google.com/open?id=0B2...3RiRy03RkRrUm8

Na: https://drive.google.com/open?id=0B2...jJhWGllY19ybzg
            (lijntje is geen kras maar nog wat polijstmiddel dat ik nog niet weggeveegd had))

Last edited by Tomskii; 31/07/2017, 17:57. Reden: Images

Comment

En, wat zijn ondertussen je ervaringen met de DAP900 ? Is het een aanrader voor jou ?

Comment

Working...
              X