Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wacht nog op goed en toch niet te zonnig weer én durf.
Vanavond was 't de durf die ontbrak? Want het was echt ideaal weer om de auto te kuisen. Heb m'n velgen en wielkassen gedaan en ben dan naar de voetbal gaan kijken. De rest is voor morgenvoormiddag.
Vanavond was 't de durf die ontbrak? Want het was echt ideaal weer om de auto te kuisen. Heb m'n velgen en wielkassen gedaan en ben dan naar de voetbal gaan kijken. De rest is voor morgenvoormiddag.
Ik heb mijn auto vandaag ook gewassen maar met durf bedoel ik om er met de AEG aan te beginnen.
Ik heb mijn auto vandaag ook gewassen maar met durf bedoel ik om er met de AEG aan te beginnen.
Trek dan maar ineens 'n hele dag uit. Want tegen dat je 't volledig door hebt en tevreden bent, zit je meestal wel 'n paar uurtjes verder lijkt me.
Ik ben nog altijd aan 't wachten op de reviews van de uiteindelijk uitgebrachte udm alvorens ik iets qua machine ga kopen. Mijn wanted-lijstje is sowieso nog niet leeg, maar 't is al minder groot.
Ik heb enkel de SSR1 en 2.5
Ik vraag me af of er veel verschil is tussen de 2 en de 2.5
Aan de 3 waag ik me voorlopig nog niet
Ik vind dat je de 2.5 helemaal niet als final polish mag/kan gebruiken, terwijl dat met de 2 geen enkel probleem is... Zeker als je juist met de 3 gewerkt hebt.
Dit was het geval bij Porker zijn 318is, met SSR2 zag je geen verschil, SSR2.5 gaf iets wat verminderde swirls en krassen, en het was pas met SSR3 dat ik voor 98% van de swirls en krasjes heb weggekregen...
Hummz, misschien had ik dan ook beter meteen de 3 erbij genomen. Ik ga eerst eens proberen met de 2.5 en dan afwerken met de 1.
Moest het niet lukken met de 2.5 bestel ik me wel de 3...
Hummz, misschien had ik dan ook beter meteen de 3 erbij genomen. Ik ga eerst eens proberen met de 2.5 en dan afwerken met de 1.
Moest het niet lukken met de 2.5 bestel ik me wel de 3...
Het hangt allemaal af van in welke staat je lak zich bevindt he...
Porker's is-je was er al vrij erg aan toe eigenlijk...
Hummz, misschien had ik dan ook beter meteen de 3 erbij genomen. Ik ga eerst eens proberen met de 2.5 en dan afwerken met de 1.
Moest het niet lukken met de 2.5 bestel ik me wel de 3...
Je moet steeds beginnen met de minst agressieve polish. Elke lak is anders, daar moet je vanuit gaan !
STA911 heeft de hele reeks van SSR gekocht zodat hij meer speelruimte had.
Als je 2 polishes koopt ben je beter met 2.5 en 1 want anders kan het zijn dat de 3 te sterk is en de 2 ook voor te eindigen. De 3 zou ik ook nooit aanraden om met de hand te gebruiken !
Mocht je toch de 3 nodig hebben dan kan je die er nog bijkopen, of als alternatief doe je 2 maal of meerdere keren dezelfde plaats met de 2.5 hé
Nooit zeggen ik neem het sterkste, dan is het zeker goed
Je moet steeds beginnen met de minst agressieve polish. Elke lak is anders, daar moet je vanuit gaan !
STA911 heeft de hele reeks van SSR gekocht zodat hij meer speelruimte had.
Als je 2 polishes koopt ben je beter met 2.5 en 1 want anders kan het zijn dat de 3 te sterk is en de 2 ook voor te eindigen. De 3 zou ik ook nooit aanraden om met de hand te gebruiken !
Mocht je toch de 3 nodig hebben dan kan je die er nog bijkopen, of als alternatief doe je 2 maal of meerdere keren dezelfde plaats met de 2.5 hé
Nooit zeggen ik neem het sterkste, dan is het zeker goed
Dat was idd het plan
Bert, ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat ik de jet trigger nog wil toppen met een wax om nog extra glans bescherming en beading te creëren. Is dit verstandig of ga ik dan het resultaat van de jet trigger teniet doen? Ik dacht aan NTX tech wax ... .
Edith zegt dat ik teveel op DW gelezen heb en dat ik stilletjes aan gek aan het worden ben...
Bert, ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat ik de jet trigger nog wil toppen met een wax om nog extra glans bescherming en beading te creëren. Is dit verstandig of ga ik dan het resultaat van de jet trigger teniet doen? Ik dacht aan NTX tech wax ... .
Edith zegt dat ik teveel op DW gelezen heb en dat ik stilletjes aan gek aan het worden ben...
Als je gaat toppen zou ik idd een carnauba gebruiken.
Maar op een zilveren wagen zou ik de Jett Trigger niet toppen hoor !
Ik stelde me gewoon de vraag. Als ik het juist voorheb dan is die WW-towel ongeveer 61cm op 92cm groot. Het is toch logisch dat een doek van dergelijke afmetingen veel meer water kan opnemen dan een doek van 30cm op 30cm? Daarom mijn vergelijking (misschien wat uitvergroot).
6.24 keer meer om juist te zijn, ik geef xit dan ook 100% gelijk dat een grote doek meer water kan opnemen dan een kleine 'k Heb trouwens ook een microvezeldoekske van 30x30 uit de carrefour en da werkt goed genoeg. De auto is meestal toch al droog tegen dat ik alles gewassen heb.
'k Heb een vraagje voor producten die ik 't beste kan gebruiken voor een glanzende wetlook op een antraciet renault megane. Mijn vader zijn kar wordt bijna nooit gewassen en is dus na 2,5 jaar al helemaal dof geworden en voelt echt heel ruw aan. Een auto is een puur vervoermiddel voor hem. Nu had ik hem gezegd dat dat echt wel terug kan blinken gelijk zot, dus mocht ik het wel eens proberen. Als het goe was gedaan betaalt hij de producten . De kleur is zoals die hieronder
Bij mijn moeder haar auto van 't zelfde, een zilveren renault clio. Wat kan ik daar best op gebruiken ?
En tot slot hoop ik dan nog genoeg product over te hebben om de mijne om de zoveel tijd is te voorzien van de goeie laagskes (audi lavagrijs).
Eisen zijn wel dat het een zeer langdurige bescherming geeft (vooral die van mijn ouders, omdat die eigenlijk bijna niet gewassen worden, ze geven nu eenmaal geen zier om een auto ).
Comment