Ik wacht nog op goed en toch niet te zonnig weer én durf.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk wacht nog op goed en toch niet te zonnig weer én durf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenVanavond was 't de durf die ontbrak? Want het was echt ideaal weer om de auto te kuisen. Heb m'n velgen en wielkassen gedaan en ben dan naar de voetbal gaan kijken. De rest is voor morgenvoormiddag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk heb mijn auto vandaag ook gewassen maar met durf bedoel ik om er met de AEG aan te beginnen.
Ik ben nog altijd aan 't wachten op de reviews van de uiteindelijk uitgebrachte udm alvorens ik iets qua machine ga kopen. Mijn wanted-lijstje is sowieso nog niet leeg, maar 't is al minder groot.
Comment
-
Ik heb enkel de SSR1 en 2.5
Ik vraag me af of er veel verschil is tussen de 2 en de 2.5
Aan de 3 waag ik me voorlopig nog niet2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk heb enkel de SSR1 en 2.5
Ik vraag me af of er veel verschil is tussen de 2 en de 2.5
Aan de 3 waag ik me voorlopig nog niet
Dit was het geval bij Porker zijn 318is, met SSR2 zag je geen verschil, SSR2.5 gaf iets wat verminderde swirls en krassen, en het was pas met SSR3 dat ik voor 98% van de swirls en krasjes heb weggekregen...
Comment
-
Hummz, misschien had ik dan ook beter meteen de 3 erbij genomen. Ik ga eerst eens proberen met de 2.5 en dan afwerken met de 1.
Moest het niet lukken met de 2.5 bestel ik me wel de 3...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenHummz, misschien had ik dan ook beter meteen de 3 erbij genomen. Ik ga eerst eens proberen met de 2.5 en dan afwerken met de 1.
Moest het niet lukken met de 2.5 bestel ik me wel de 3...
Porker's is-je was er al vrij erg aan toe eigenlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenHummz, misschien had ik dan ook beter meteen de 3 erbij genomen. Ik ga eerst eens proberen met de 2.5 en dan afwerken met de 1.
Moest het niet lukken met de 2.5 bestel ik me wel de 3...
STA911 heeft de hele reeks van SSR gekocht zodat hij meer speelruimte had.
Als je 2 polishes koopt ben je beter met 2.5 en 1 want anders kan het zijn dat de 3 te sterk is en de 2 ook voor te eindigen. De 3 zou ik ook nooit aanraden om met de hand te gebruiken !
Mocht je toch de 3 nodig hebben dan kan je die er nog bijkopen, of als alternatief doe je 2 maal of meerdere keren dezelfde plaats met de 2.5 hé
Nooit zeggen ik neem het sterkste, dan is het zeker goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenJe moet steeds beginnen met de minst agressieve polish. Elke lak is anders, daar moet je vanuit gaan !
STA911 heeft de hele reeks van SSR gekocht zodat hij meer speelruimte had.
Als je 2 polishes koopt ben je beter met 2.5 en 1 want anders kan het zijn dat de 3 te sterk is en de 2 ook voor te eindigen. De 3 zou ik ook nooit aanraden om met de hand te gebruiken !
Mocht je toch de 3 nodig hebben dan kan je die er nog bijkopen, of als alternatief doe je 2 maal of meerdere keren dezelfde plaats met de 2.5 hé
Nooit zeggen ik neem het sterkste, dan is het zeker goed
Bert, ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat ik de jet trigger nog wil toppen met een wax om nog extra glans bescherming en beading te creëren. Is dit verstandig of ga ik dan het resultaat van de jet trigger teniet doen? Ik dacht aan NTX tech wax ... .
Edith zegt dat ik teveel op DW gelezen heb en dat ik stilletjes aan gek aan het worden ben...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenDat was idd het plan
Bert, ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat ik de jet trigger nog wil toppen met een wax om nog extra glans bescherming en beading te creëren. Is dit verstandig of ga ik dan het resultaat van de jet trigger teniet doen? Ik dacht aan NTX tech wax ... .
Edith zegt dat ik teveel op DW gelezen heb en dat ik stilletjes aan gek aan het worden ben...
Maar op een zilveren wagen zou ik de Jett Trigger niet toppen hoor !
Comment
-
-
M'n setje is nagenoeg volledig, dus klaar om getoond te worden...
Pakshak 16" x 16" ultra plush towel
Meg's #16 paste wax
Meg's #26 High-tech paste wax
Sonus Detailing clay grijs
Meg's show car glaze #7
Meg's speed glaze #80
Meg's swirl free polish #82
Meg's pads: 3x polish, 2x finish, 1x cutting
Meg's Rotary backing plate
En last but not least, die ligt hier al bijna 2 weken te wachten op die producten:
Makita 9227CB, met de backingplate op bevestigd.
De kogel is dus door de kerk wat betreft keuze van machine, na grondig zoeken/navragen. Call me nuts, maar een mens moet soms eens durven.
Enkel mijn Meg's DACP #83 staat nog in backorder en zal dus achterna gestuurd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenAls ik zo ondiscreet mag zijn: wat heb je betaald voor die machine?
En dat toestel komt nog €100 goedkoper uit dan de flex, die nog moeilijker te krijgen is.
Gratis verzending trouwens. Heb daar op vrijdag de bestelling geplaatst, dinsdag toestel ontvangen. Supervlot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenIk stelde me gewoon de vraag. Als ik het juist voorheb dan is die WW-towel ongeveer 61cm op 92cm groot. Het is toch logisch dat een doek van dergelijke afmetingen veel meer water kan opnemen dan een doek van 30cm op 30cm? Daarom mijn vergelijking (misschien wat uitvergroot).
Comment
-
'k Heb een vraagje voor producten die ik 't beste kan gebruiken voor een glanzende wetlook op een antraciet renault megane. Mijn vader zijn kar wordt bijna nooit gewassen en is dus na 2,5 jaar al helemaal dof geworden en voelt echt heel ruw aan. Een auto is een puur vervoermiddel voor hem. Nu had ik hem gezegd dat dat echt wel terug kan blinken gelijk zot, dus mocht ik het wel eens proberen. Als het goe was gedaan betaalt hij de producten . De kleur is zoals die hieronder
Bij mijn moeder haar auto van 't zelfde, een zilveren renault clio. Wat kan ik daar best op gebruiken ?
En tot slot hoop ik dan nog genoeg product over te hebben om de mijne om de zoveel tijd is te voorzien van de goeie laagskes (audi lavagrijs).
Eisen zijn wel dat het een zeer langdurige bescherming geeft (vooral die van mijn ouders, omdat die eigenlijk bijna niet gewassen worden, ze geven nu eenmaal geen zier om een auto ).
Comment
Comment