Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
Op zwart zeker NXT. Het zal zwart dieper maken. Vergeet niet het lang genoeg (zelfs een paar uren) te laten curen. Anders zullen er misschien streaks zijn. Wat betreft de DQ geen probleem met beiden. Meg's producten zijn wel goed op elkaar afgestemd. Dat moet je hun nageven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chutney Bekijk BerichtenOp zwart zeker NXT. Het zal zwart dieper maken. Vergeet niet het lang genoeg (zelfs een paar uren) te laten curen. Anders zullen er misschien streaks zijn. Wat betreft de DQ geen probleem met beiden. Meg's producten zijn wel goed op elkaar afgestemd. Dat moet je hun nageven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenWat zijn streaks?
Streaks zijn volgens mij 'strepen' in een waxlaag oid. Strepen die er in komen omdat het product ongelijk wordt uitgewreven.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenCorrect me if I'm wrong.
Streaks zijn volgens mij 'strepen' in een waxlaag oid. Strepen die er in komen omdat het product ongelijk wordt uitgewreven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenKan je die dan niet met een MF doek gewoon afwrijven, zelfs na het curen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chutney Bekijk BerichtenNee, dat is juist het probleem van streaks. De enige oplossing is opnieuw waxen met NXT. De cleanes erin zullen dan de streaks terug oplossen.
Comment
-
-
Vandaag het Gilmour foam Gun besteld bij Wax-it! Ik ben benieuwd!2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenVandaag het Gilmour foam Gun besteld bij Wax-it! Ik ben benieuwd!
Door de doseringshendel te draaien (zodat de gaten gesloten zijn) komt er enkel water door. Zo spoel ik mijn handschoen uit na elk paneel.
Ik doe in het reservoir +/- 5 cm shampoo en leng aan met water. Op stand 2 (tweede laagste) komt er voor mij genoeg schuim uit (hangt natuurlijk af van de druk op je waterleiding).
Daarna nog eens investeren in een Kärcher Foam Lance en Snow Foam voor extra vuile wagens en het is compleet.
Comment
-
Mja, voorlopig ga ik het toch moeten stellen met de Gilmour en een cheap hogedrukreiniger . Is al een hele vooruitgang voor mij dan.
Is het eigenlijk goed te doen met een gewone shampoo? Ik gebruik nu iets van Topix () maar ben van plan over te schakelen naar Meg's Shampoo Plus...?
Any good?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Ik denk het wel. Misschien iets meer shampoo gebruiken. Het zal een beetje zoeken zijn. Begin met de grootste verdunning. Je kan altijd shampoo bijvullen. Zet een streepe op je fles shampoo voor en na je de juiste dosering hebt. Dan weet je precies hoeveel je nodig hebt volgende keer. Als je fles niet mooi recht is kan je het eerst overhevelen in een andere.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenWelke producten zijn aan te raden om te kopen bij wax-it? Ik wil graag de auto waxen, polishen en clayen.
I.v.m. die orange peeling, dat heeft enkel iets te maken met de kwaliteit en de laagdikte van de lak.
Comment
-
Vandaag aan het snuisteren tussen de poetsproducten in een winkel en wat vond ik?!
Jawel! Mijn favo shampoo!!! Die gebruikte ik vroeger altijd maar heb hem meer als een jaar niet meer kunnen vinden in een winkel.
Ik was van plan op shampoo plus van Meg's te kopen maar nu ik deze gevonden heb
Schuimt lekker, zeer goede reinigingscapaciteit, goede lube, ruikt lekker en goedkoop (16.80€/5l)!
Ben benieuwd hoe hij het in de Gilmour gaat doen...
Bijgevoegde Bestanden2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Nee, geen klei. Ze verdelen niets van Meguiar's ofzo...
Is er in jouw buurt geen Meguiar's verdeler?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment