Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Cool; ik verheug me er al erg op Heb alleen een beetje schrik voor die leather conditioner, of ik da wel goed ga kunnen opbrengen zelf. Kan ik mijn velgen ook kleien Bert?
Cool; ik verheug me er al erg op Heb alleen een beetje schrik voor die leather conditioner, of ik da wel goed ga kunnen opbrengen zelf. Kan ik mijn velgen ook kleien Bert?
Conditioner is geen probleem hoor, het is het gebruik van de cleaner die je goed moet doen om een goed resultaat te bekomen. Je kan iig niets verkeerd doen, das een pluspunt
Je velgen kleien is de ideale mannier om van die zwarte puntjes af te komen
....
ook nog wat gedemineraliseerd water om de PB's QD mee aan te lengen om te clayen. Ik ga eens experimenteren tot hoe ver je die kan aanlengen zodat hij nog goed bruikbaar is. ....
Waarom moet je aanlengen met gedemineraliseerd water (= gekookt water toch?)?
enne, quanta costa?
Geminiraliseerd water laat sporen na op de lak na 't drogen.
Gedemineraliseerd water is niet gelijk aan gekookt water maar wel gecondenceerde waterdamp. Pure H2O dus. Zonder kalk en alles. Dat is om vlekvorming te verkopen.
Gedemineraliseerd water kost echt niets. Kan je in de Brico of Gamma halen voor nog geen 2€ voor 5l
In vergelijking met detailing-producten is het inderdaad weinig, maar dude: het blijft tenslotte water.
Ik kan dan evengoed een bad in Vittel of Contrex beginnen nemen.
(n/o)
I know maar ik gebruik het ook enkel om te clayen dus zo hard vlieg dat water er niet door... . Achja, als we er ons maar goed bij voelen...
Ben trouwens nog altijd op mijn Gilmore aan't wachten. Wat kan de post toch traag zijn soms...
Comment