Geen idee
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenGeen ideesigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenJe kunt een klei-kit bestellen bij wax-it. Heb ik recentelijk ook gedaan, wacht nog op levering
Comment
-
API Thijsen • (011) 68 15 66 luikersesteenweg 40 - 3800 Sint Truiden
Auto Parts Plus Grauwen • (012) 23 49 99 Luikersesteenweg 47 - 3700 Tongeren
Auto Parts Plus Grauwen • Tongersestraat 60 - 3740 Bilzen
Auto Shop Van den Eynde • (011) 45 20 00 Beringersteenweg 106 - 3550 Heusden Zolder
Carwash Center Opsteegh BVBA • (012) 45 15 98 Boostveld 5 - 3770 Riemst
De Autoshop • (089) 65 80 35 weertersteenweg 94 - 3680 Maaseik
Euroband Patrick • (089) 71 66 07 Koning Albertlaan 260 - 3620 Lanaken
Group Cé Car Cleaning • (0477) 70 90 05 Sint Truidersteenweg 506 - 3500 Hasselt
Biëlle Tuning BVBA • (011) 82 57 27 Lutselustraat 138 - 3590 Diepenbeek
CSD Car Stereo Design • (013) 44 17 11 Staatsbaan 60 - 3545 Halen2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHij is verstuurdsigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenPatrick ?
Ok dan, Patrick it is2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenCool; ik verheug me er al erg op Heb alleen een beetje schrik voor die leather conditioner, of ik da wel goed ga kunnen opbrengen zelf. Kan ik mijn velgen ook kleien Bert?
Je velgen kleien is de ideale mannier om van die zwarte puntjes af te komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk dacht niet dat banden patrick nog meguiar's verkoopt. Dacht da tdie overgeschakelt is op Riwax... .
(play doh gaat zeker niet?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenEén vraagje voor Bert aka Wax-it. Waarom is de clay van Meguiars uit je assortiment? Ik dacht toch dat 'ie er vroeger toch bijstond hè.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenVraag 'm dat best per PM.
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenHij wil Meguiars niet meer verdelen omdat z'n prijzen niet toe gestaan werden door Meguiars Benelux. Ze waren namelijk te laag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten....
ook nog wat gedemineraliseerd water om de PB's QD mee aan te lengen om te clayen. Ik ga eens experimenteren tot hoe ver je die kan aanlengen zodat hij nog goed bruikbaar is. ....
Waarom moet je aanlengen met gedemineraliseerd water (= gekookt water toch?)?
enne, quanta costa?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenWaarom moet je aanlengen met gedemineraliseerd water (= gekookt water toch?)?
enne, quanta costa?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenWaarom moet je aanlengen met gedemineraliseerd water (= gekookt water toch?)?
enne, quanta costa?Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenGeminiraliseerd water laat sporen na op de lak na 't drogen.
Gedemineraliseerd water kost echt niets. Kan je in de Brico of Gamma halen voor nog geen 2€ voor 5l2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenGedemineraliseerd water kost echt niets. Kan je in de Brico of Gamma halen voor nog geen 2€ voor 5l
Kraantjeswater kost misschien 0,0002 cent voor 5 liter en regenwater 0,0.
Ik vind het eerlijk gezegd de moeite niet waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenIn vergelijking met detailing-producten is het inderdaad weinig, maar dude: het blijft tenslotte water.
Ik kan dan evengoed een bad in Vittel of Contrex beginnen nemen.
(n/o)
Ben trouwens nog altijd op mijn Gilmore aan't wachten. Wat kan de post toch traag zijn soms...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment