Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten2€ voor 5l vind ik idd niet veel als je dit vergelijkt met de prijs van detail producten...
Ik kan dan evengoed een bad in Vittel of Contrex beginnen nemen.
(n/o)
Comment
-
-
mss wel. Nu ja, als het op die 2€ voor 5l zal aankomen moet ik maar met een vuile auto rondrijden. Niet dus. Morgen eens naar den brico gaan.
Als het koelwater eens met opgevuld worden zal het ook veel handiger werken dan 1l koken, 20 minuten wachten, even controleren en nog eens tig liter koken.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenKan je dan ook niet gefilterd regenwater gebruiken?
om het anders te formuleren: is gefilterd regenwater even goed?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenEn die pH-strips kosten minder dan 2€?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenJe kan ook een filter tussen je tuinslang steken en gewoon stadswater gebruiken.
www.aquagleam.co.uk
Zou goed moeten zijn voor 50 wasbeurten.
Als er interesse zou zijn in dit toestel, laat het met weten, ik bestel er dan een aantal voor in de webshop
Dus reken £1 per wasbeurt, dus 1,5 euro per wasbeurt...
Euh, sorry Bert, maar...
Natuurlijk als er zijn die geld teveel hebben... be my guest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chutney Bekijk BerichtenNee, maar is wel voor meer dan 5l. Ikzelf gebruik ook gedemineraliseerd water, maar ik kan wel begrijpen dat € 2 veel is voor water voor iemand jong. Het is bewonderenswaardig dat hier heel wat jongeren tijd en geld willen spenderen voor een propere en glanzende auto. Op die leeftijd spendeerde ik liever dat geld voor bier.
Poetste gij vroeger uw auto met bier?
Idd, het is een dure aangelegenheid (check mijn onderschrift )2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Je kan ook een filter tussen je tuinslang steken en gewoon stadswater gebruiken.
Zou goed moeten zijn voor 50 wasbeurten.
Als er interesse zou zijn in dit toestel, laat het met weten, ik bestel er dan een aantal voor in de webshop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenPoetste gij vroeger uw auto met bier?
Comment
-
ik denk dat het forum een beetje naar de zak is, de quotes staan voor er iets gezegd is.
en, ik was mijn auto met regenwater.
Het is gemakkelijker (kraantje is korterbij), laat minder snel witte plekken af, loopt beter af, gemakkelijker af te drogen, goekoper,...Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichtenwe spreken er niet over van de auto te wassen met gedistleerd water. Wel producten verdunnen en mengen met gedistileerd water.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk BerichtenHey
ik heb een vraagje: mag ik waxen op een meegespote plastic bumper ?
klinkt mss dom , maar kvraag het liever.
alvast bedankt
groetjes arne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenGespoten? Natuurlijk.
dus mag da waxen é ? kweet echt niets van detailing ze
merci
Comment
Comment