Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk BerichtenHey
ik heb een vraagje: mag ik waxen op een meegespote plastic bumper ?
klinkt mss dom , maar kvraag het liever.
alvast bedankt
groetjes arne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten't Is dus geverf é, dus waxen é.
merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenTuurlijk maar wanneer ie pas zou herspoten zijn, moet je best een week of 3-4 wachten vooraleer er een waxlaag op te leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenja natuurlijk gespote , meegespote dus gespoten é
dus mag da waxen é ? kweet echt niets van detailing ze
merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk BerichtenJamaar, waart gij gene ratlook'er ? Gij moogt nie waxen, gij moet schuurpapier gebruiken !
kzie da graag op sommige modellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenEven een onderhoudsvraagje; hou kan je de handdoeken van Poorbo's het best wassen? Met of zonder wasverzachter?
Vandaag heb ik voor de eerste keer Poorboy's gebruikt en het overtreft de verwachtingen.
Comment
-
Dat is om het kalk op te lossen dat zich eventueel vastzet in de doeken (als je water hebt met veel kalk). Deze kan de werking verminderen...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenDat is om het kalk op te lossen dat zich eventueel vastzet in de doeken (als je water hebt met veel kalk). Deze kan de werking verminderen...
Ik heb het alleszins nog nooit geprobeerd.
Comment
-
-
Net een mail gekregen van Autopia Car Care:
NEWS: Only three months after their launch, our new Ultima and Ultimate Detailing Machine brands are significantly outselling the national brands we represent, including Meguiar's and Porter Cable.
As a result of their sales performance, we are dropping the following brands from our distribution immediately:- Meguiar's
- Autoglym
- Stoner
- SmartWax
- Ultimate by Four Star Products
Video van iemand die het gebruikt heeft: http://www.dodkin.com/iMovies/Ultima-water-1.mov
Iemand anders die het geprobeerd heeft op zijn 20 jaar oude BMW:http://autopia.org/forum/click-brag/...ghlight=ultima
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenNet een mail gekregen van Autopia Car Care:
Heeft er al iemand die producten van Ultima hier gebruikt? Op Autopia zijn ze er blijkbaar razend enthousiast over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenEven een onderhoudsvraagje; hou kan je de handdoeken van Poorbo's het best wassen? Met of zonder wasverzachter?
Vandaag heb ik voor de eerste keer Poorboy's gebruikt en het overtreft de verwachtingen.
Ik stop ze in de machiene engebruik een mengsel van waspoeder met een goede scheut Dreft afwasmiddel.
Ik was ze wel op 70°C.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten'k Heb wel al veel gelezen dat er zijn die azijn toevoegen. Naar het schijnt helpt dat het vuil nog beter te verwijderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenEn waarom zonder wasverzachter? Zeg nu wel niet, probeer het eens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chutney Bekijk BerichtenIk heb hem ongeveer een maand geleden een mailtje gestuurd met de vraag of Ultima binnenkort in Europa zal verkocht worden. Zijn antwoord was dat hij in onderhandeling was met enkele Engelse verdelers en het waarschijnlijk tegen het einde van het jaar zal zijn. Ik ben ook wel geïnteresserd om deze producten te gebruiken.
Comment
Comment