Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenKnap werk, arnev.
Je ouders zullen content zijn.
Ik ben ook op zoek naar zo'n 'B' achteraan maar in 't grijs.
kweet zo'n B hangen in het grijs , net zoals die witte van op den tacuma.
Supra bazar in Tielt , heel oude stickers. is nog in belgische franks
idd, ze zij heel content
en bedankt hé
Comment
-
Even een vraagje over het interieur.
Wij hebben een Jack Russel die graag mee rijdt. Alleen is het heel moeilijk om dat haar uit de stoffen zetels, vloerbekleding end te verwijderen. Met een stofzuiger kom je niet ver. Zo een rolletje om haar van vesten enzo te halen werkt niet voldoende. Heeft er iemand raad?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenEven een vraagje over het interieur.
Wij hebben een Jack Russel die graag mee rijdt. Alleen is het heel moeilijk om dat haar uit de stoffen zetels, vloerbekleding end te verwijderen. Met een stofzuiger kom je niet ver. Zo een rolletje om haar van vesten enzo te halen werkt niet voldoende. Heeft er iemand raad?4 rings driver
Comment
-
Ik heb het ooit eens gekocht om de fluwelen zetels van mijn 9-3 te onderhouden maar het was niet ideaal. Het dient naar het schijnt echt om haren uit bekleding te krijgen... . Ik weet het niet, ik heb ook al een paar keer gelezen dat het super werkt maar ik ben niet echt onder de indruk... .
Het is eigenlijk niet meer dan een rubberen borstel.
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenkheb een vraagje.
wa raden jullie aan voor kunstof bumpers dien niet meegespote zijn ? (gewoon zwart dus)
alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenTe kuisen of te onderhouden ?
en onderhouden doe ik niet. omdat het nog mooi zwart is. maar kwil er iets meedoen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenkuisen doe ik met water ,zeep en spons. kweet nie of je nog iets anders kan doen?
en onderhouden doe ik niet. omdat het nog mooi zwart is. maar kwil er iets meedoen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenAls het gewoon onderhouden is zou ik (in mijn geval dan :p ) poorboys natural look op gebruiken.
Comment
-
Of PB's trim restorer? Dat ding van Meguiar's schijnt ook erg goed te zijn. BEn even de naam kwijt...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenOf PB's trim restorer? Dat ding van Meguiar's schijnt ook erg goed te zijn. BEn even de naam kwijt...
Comment
Comment