Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Onder het moto het hoeft niet altijd veel te kosten:
Bandenschuim van de Makro: 2€
Inspuiten en even laten werken
rest afvegen met een badstoffenhanddoek et voilà
Microvezeldoeken van de Zeeman. Jaja, dat nummer rechtsboven is de prijs
Ideaal voor interieur, ramen of het zwaardere werk zoals deurlijsten, onder de kap, velgen...
Goh ja, ik heb dan ook joekels van banden hè met daarboven nog 10cm plaats. Kan niet missen. Als ik wat op mijn velg heb veeg ik het gewoon af...
Als je een verlaagde TT moet doen met 19'ers kan ik me dat heel goed voorstellen.
Vond je de duurzaamheid goed? Ben er best wel blij mee. Gel vind ik zo'n gehaspel...
Goh ja, ik heb dan ook joekels van banden hè met daarboven nog 10cm plaats. Kan niet missen. Als ik wat op mijn velg heb veeg ik het gewoon af...
Als je een verlaagde TT moet doen met 19'ers kan ik me dat heel goed voorstellen.
Vond je de duurzaamheid goed? Ben er best wel blij mee. Gel vind ik zo'n gehaspel...
Het was op de wagen van een klant, dus ik kan niets zeggen ivm de duurzaamheid.
Gel vind ik de beste om aan te brengen (mooi uniform) beste look en beste duurzaamheid bieden.
Enige nadeel is zoals je zegt, er komt gel op je handen te zitten, en das vies
Anders gedefinieerd : moet je in dat potteke op de spuitkop (bij de nieuwe Karchers ingebouwd op het toestel zelf...heb een 3.91) puur shampoo (die van Karcher zelf) doen, of moet je dat verdunnen.....
Ik denk dat als het is om via de hogedruk te verwerken, je dan de verhouding kan regelen via de hogedruk. Dus puur in het potteke kapen. Maar lees eerst eens wat op de verpakking staat. Dat is nogal merkspecifiek zie je.
Ik denk dat als het is om via de hogedruk te verwerken, je dan de verhouding kan regelen via de hogedruk. Dus puur in het potteke kapen. Maar lees eerst eens wat op de verpakking staat. Dat is nogal merkspecifiek zie je.
OK...bedankt ! ...zal het eens proberen....'t is nu toch prachtig weer buiten....(toch aan't zeetje)
Onder het moto het hoeft niet altijd veel te kosten:
Bandenschuim van de Makro: 2€
Inspuiten en even laten werken
rest afvegen met een badstoffenhanddoek et voilà
Microvezeldoeken van de Zeeman. Jaja, dat nummer rechtsboven is de prijs
Ideaal voor interieur, ramen of het zwaardere werk zoals deurlijsten, onder de kap, velgen...
Anders gedefinieerd : moet je in dat potteke op de spuitkop (bij de nieuwe Karchers ingebouwd op het toestel zelf...heb een 3.91) puur shampoo (die van Karcher zelf) doen, of moet je dat verdunnen.....
begin al eens met deftige shampoo te kopen, dat spul dat karcher verkoopt is niets waard
Raar eigelijk dat iedereen Kärcher koopt. Als je het technisch vergelijkt met z'n concurrenten (buiten wat italiaanse rommel) is het zowat het minst goede (lees: goede, slechte dingen verkopen na een tijd toch niet meer) op de markt, altijd al geweest. Maar véél reclame maken helpt elk product aan de top.
begin al eens met deftige shampoo te kopen, dat spul dat karcher verkoopt is niets waard
Raar eigelijk dat iedereen Kärcher koopt. Als je het technisch vergelijkt met z'n concurrenten (buiten wat italiaanse rommel) is het zowat het minst goede (lees: goede, slechte dingen verkopen na een tijd toch niet meer) op de markt, altijd al geweest. Maar véél reclame maken helpt elk product aan de top.
Heb dat intussen ook al gemerkt...het reservoir is binnen de vijf minuten leeg en heb praktisch niets van schuim gezien....een troost...aan dat tempo zal die bus rap leeg zijn, dan kazn ik mij beter materiaal aanschaffen....
Comment