Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand ervaringen met Mothers Clay Bar Paint Saving System ?

Of is Poorboy's Claybar veel effectiever/beter ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
      iets om velgen proper te krijgen
      Een velgen kit dus

Wat denk je van:

- oxo wheel brush
      - oxo spoke brush
      - poorboys spray & rinse
      - poorboys bold & brite

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
        Iemand ervaringen met Mothers Clay Bar Paint Saving System ?

Of is Poorboy's Claybar veel effectiever/beter ?
        Mothers heet zachte klei. Ideaal als je wagen nog niet te oud is.

De poorboys claybar is véél krachtiger.
        Als je zoiezo gaat polishen zou ik de poorboys aanraden.

Ga je eerder je wagen quick detailen dan de mothers.

De Mothers bevat ook een cleaner/wax voor een quick detail, en een quick detail spray.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Mothers heet zachte klei. Ideaal als je wagen nog niet te oud is.

De poorboys claybar is véél krachtiger.
          Als je zoiezo gaat polishen zou ik de poorboys aanraden.

Ga je eerder je wagen quick detailen dan de mothers.

De Mothers bevat ook een cleaner/wax voor een quick detail, en een quick detail spray.
          Zal quick detail worden. Maar de wagen is wel al 12 jaar oud ? (kga ff foto nemen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Jap ik had er al van gelezen op megs.nl

Jammer van het serieuze prijsverschil in vergelijk met de UK... Gewoon uit principe zou ik hem niet willen.
            Ik vind het ook jammer, we hadden ze al voor 209,- op de site gezet voor we de prijs hoorde En geloof me wij maken er weinig winst op.

We kunnen als we er een startsetje van maken voor de mensen een leuke aanbieding doen.

Groeten,

Tim

Comment

Ik doe geen Meguiars meer.

Meguairs kan je courant verkrijgen en daarom heb ik ervoor gekozen het niet meer te verdelen.
              Op die manier kan ik ook meer alternatieven van andere producten aanbieden.

Zo staat pinacle en wolfgang er waarschijnlijk aan te komen.

Ik zie het alleen maar als een pluspunt voor de klant. Hij heeft meer keuze

Helder, wij gaan ook meer merken ernaast combineren. Meer dan we nu doen (we doen ook Mothers en Shining Monkey bijvoorbeeld). Daar komt Dominique France bijvoorbeeld nog bij.

Comment

Zal quick detail worden. Maar de wagen is wel al 12 jaar oud ? (kga ff foto nemen)

Weet je of u een blanke vernislaag heeft? Of is het een eenlaagslak? U kunt nog overwegen om de Medium Grade Clay bar te nemen van Shining Monkey.

Groeten,

Tim

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk Berichten
                  Helder, wij gaan ook meer merken ernaast combineren. Meer dan we nu doen (we doen ook Mothers en Shining Monkey bijvoorbeeld). Daar komt Dominique France bijvoorbeeld nog bij.
                  Zolang wij niet dezelfde merken aanbieden zijn wij ook totaal geen concurenten IMHO.

Vooral de klant is de winnaar

Comment

Het lukt niet om het op foto vast te leggen. Het zijn volgens mij resten van boomsappen die op de motorkap voor vlekken zorgen. En dat stoort me enorm.
                    Zou ik dat eraf krijgen met die Clay Bar van Mothers ?

@carclean.nl : geen idee welke vernislaag er op m'n auto ligt

Comment

Zolang wij niet dezelfde merken aanbieden zijn wij ook totaal geen concurenten IMHO.

Vooral de klant is de winnaar

Wij doen wel Mothers Maar geen zorg, wij houden ons primair bezig met de verdeling in Nederland. Hoewel we wel Belgische klanten hebben, maar dat is een kleiner deel.

Wel leuk actief forum hier!

Groeten,

Tim

Comment

Het lukt niet om het op foto vast te leggen. Het zijn volgens mij resten van boomsappen die op de motorkap voor vlekken zorgen. En dat stoort me enorm.
                        Zou ik dat eraf krijgen met die Clay Bar van Mothers ?

@carclean.nl : geen idee welke vernislaag er op m'n auto ligt
                        Jawel, maar wellicht met iets meer moeite omdat deze klei wat zacht is. Een Medium Clay is makkelijker (Poorboy's, Shining Monkey, of uit de prolijn van Meguiar's maar die is echt duur)

Comment

• Heb vandaag mijn motor (van m'n auto) eens gekuist...niet meer dan een vod en wat water met Mr Propre...afgewerkt met een spray om kunststof en rubber te onderhouden....en het resultaat vind ik best goed...wetende dat het de eerste keer in vijf jaar is dat ik dit doe.....
                          (en de motor werkt nog steeds....lol)

Zojuist eens een foto genomen met flash....er is blijkbaar toch nog veel werk aan....
                          Last edited by Gunther112; 18/12/2007, 23:39.

Comment

Wij doen wel Mothers Maar geen zorg, wij houden ons primair bezig met de verdeling in Nederland. Hoewel we wel Belgische klanten hebben, maar dat is een kleiner deel.

Wel leuk actief forum hier!

Groeten,

Tim
                            Van mothers heb ik enkel de Clay kit. En nu de power ball omdat ik dat 2 héél goeie producten vind

Comment

Van mothers heb ik enkel de Clay kit. En nu de power ball omdat ik dat 2 héél goeie producten vind
                              Mothers produkten zijn niet zoveel waard vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk Berichten
                                De clay kit is toch wel goed hoor, zelf iets beter dan die van meguiars ...

Comment

Waarom denk je dat? Veel producten zijn beter dan Meguiar's!

Comment

De clay kit is toch wel goed hoor, zelf iets beter dan die van meguiars ...
                                    Eens! Het is de perceptie van de mensen

Comment

• Zojuist hebben de de G220's binnen gekregen en ze zijn meteen op voorraad gezet!

Groeten,
                                      Tim

Comment

Waarom denk je dat? Veel producten zijn beter dan Meguiar's!
                                        Omdat ik ze al uitgeprobeerd heb. En Meguiars is nu ook niet de referentie. Ik heb ooit zo een power ball gekoscht en het enige wat je daarmee bereikt is dat je auto vol hangt met polish. Echt zijn geld niet waard. Ik heb het na 2 keer te gebruiken van miserie de vuilbak in gegooid.

Comment

Omdat ik ze al uitgeprobeerd heb. En Meguiars is nu ook niet de referentie. Ik heb ooit zo een power ball gekoscht en het enige wat je daarmee bereikt is dat je auto vol hangt met polish. Echt zijn geld niet waard. Ik heb het na 2 keer te gebruiken van miserie de vuilbak in gegooid.
                                          Auto vol met polish? Gebruikers foutje hoor Ik heb daar geen last van. Teveel polish gebruikt.

Groeten,

Tim

Comment

Working...
                                          X