Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichteniets om velgen proper te krijgen
Wat denk je van:
- oxo wheel brush
- oxo spoke brush
- poorboys spray & rinse
- poorboys bold & brite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
De poorboys claybar is véél krachtiger.
Als je zoiezo gaat polishen zou ik de poorboys aanraden.
Ga je eerder je wagen quick detailen dan de mothers.
De Mothers bevat ook een cleaner/wax voor een quick detail, en een quick detail spray.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenMothers heet zachte klei. Ideaal als je wagen nog niet te oud is.
De poorboys claybar is véél krachtiger.
Als je zoiezo gaat polishen zou ik de poorboys aanraden.
Ga je eerder je wagen quick detailen dan de mothers.
De Mothers bevat ook een cleaner/wax voor een quick detail, en een quick detail spray.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenJap ik had er al van gelezen op megs.nl
Jammer van het serieuze prijsverschil in vergelijk met de UK... Gewoon uit principe zou ik hem niet willen.
We kunnen als we er een startsetje van maken voor de mensen een leuke aanbieding doen.
Groeten,
Tim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk doe geen Meguiars meer.
Meguairs kan je courant verkrijgen en daarom heb ik ervoor gekozen het niet meer te verdelen.
Op die manier kan ik ook meer alternatieven van andere producten aanbieden.
Zo staat pinacle en wolfgang er waarschijnlijk aan te komen.
Ik zie het alleen maar als een pluspunt voor de klant. Hij heeft meer keuze
Helder, wij gaan ook meer merken ernaast combineren. Meer dan we nu doen (we doen ook Mothers en Shining Monkey bijvoorbeeld). Daar komt Dominique France bijvoorbeeld nog bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenZal quick detail worden. Maar de wagen is wel al 12 jaar oud ? (kga ff foto nemen)
Weet je of u een blanke vernislaag heeft? Of is het een eenlaagslak? U kunt nog overwegen om de Medium Grade Clay bar te nemen van Shining Monkey.
Groeten,
Tim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk BerichtenHelder, wij gaan ook meer merken ernaast combineren. Meer dan we nu doen (we doen ook Mothers en Shining Monkey bijvoorbeeld). Daar komt Dominique France bijvoorbeeld nog bij.
Vooral de klant is de winnaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenZal quick detail worden. Maar de wagen is wel al 12 jaar oud ? (kga ff foto nemen)
Zou ik dat eraf krijgen met die Clay Bar van Mothers ?
@carclean.nl : geen idee welke vernislaag er op m'n auto ligt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenZolang wij niet dezelfde merken aanbieden zijn wij ook totaal geen concurenten IMHO.
Vooral de klant is de winnaar
Wij doen wel Mothers Maar geen zorg, wij houden ons primair bezig met de verdeling in Nederland. Hoewel we wel Belgische klanten hebben, maar dat is een kleiner deel.
Wel leuk actief forum hier!
Groeten,
Tim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenHet lukt niet om het op foto vast te leggen. Het zijn volgens mij resten van boomsappen die op de motorkap voor vlekken zorgen. En dat stoort me enorm.
Zou ik dat eraf krijgen met die Clay Bar van Mothers ?
@carclean.nl : geen idee welke vernislaag er op m'n auto ligt
Comment
-
Heb vandaag mijn motor (van m'n auto) eens gekuist...niet meer dan een vod en wat water met Mr Propre...afgewerkt met een spray om kunststof en rubber te onderhouden....en het resultaat vind ik best goed...wetende dat het de eerste keer in vijf jaar is dat ik dit doe.....
(en de motor werkt nog steeds....lol)
Zojuist eens een foto genomen met flash....er is blijkbaar toch nog veel werk aan....Last edited by Gunther112; 18/12/2007, 23:39.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk BerichtenWij doen wel Mothers Maar geen zorg, wij houden ons primair bezig met de verdeling in Nederland. Hoewel we wel Belgische klanten hebben, maar dat is een kleiner deel.
Wel leuk actief forum hier!
Groeten,
Tim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenVan mothers heb ik enkel de Clay kit. En nu de power ball omdat ik dat 2 héél goeie producten vind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk BerichtenMothers produkten zijn niet zoveel waard vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk BerichtenMothers produkten zijn niet zoveel waard vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDe clay kit is toch wel goed hoor, zelf iets beter dan die van meguiars ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk BerichtenWaarom denk je dat? Veel producten zijn beter dan Meguiar's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk BerichtenOmdat ik ze al uitgeprobeerd heb. En Meguiars is nu ook niet de referentie. Ik heb ooit zo een power ball gekoscht en het enige wat je daarmee bereikt is dat je auto vol hangt met polish. Echt zijn geld niet waard. Ik heb het na 2 keer te gebruiken van miserie de vuilbak in gegooid.
Groeten,
Tim
Comment
Comment