Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
Toch een groot prijsverschil tussen de G220 en de UDM!
De UDM v1.0 komt niet meer naar Europa, de v2.0 wel, die gaat naar verwachting 209,- kosten.
Dan zit er dus nog steeds 40,- prijsverschil in. De UDM komt pas april.
Groeten,
Tim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDiamanthard ... als ze al zoiets gaan beweren blijf je er beter af
Dat zijn dan weer van die producten die het meer van hun marketing dan van hun kwaliteit moeten hebben.
Ik sluit me hierbij aan. Bovendien kan je moeilijk je auto behandelen. Een cleaner kan / mag niet meer omdat dat je laag aantast. Heb je swirls dan moet je terug naar de behandelaar omdat je zelf die er niet uit mag halen.
WaxGuard, Flon, Protech, ik vind het allemaal onhandig. Het is geschikt voor de persoon die niets aan zijn auto wil doen.
Groeten,
Tim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk BerichtenIk sluit me hierbij aan. Bovendien kan je moeilijk je auto behandelen. Een cleaner kan / mag niet meer omdat dat je laag aantast. Heb je swirls dan moet je terug naar de behandelaar omdat je zelf die er niet uit mag halen.
WaxGuard, Flon, Protech, ik vind het allemaal onhandig. Het is geschikt voor de persoon die niets aan zijn auto wil doen.
Groeten,
TimPowered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk BerichtenAlleszins hoger dan de knalpot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk BerichtenGewaagd, maar met een toetsenbord is veel mogelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk BerichtenGebruik jij je toetsenbord om te detailen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk BerichtenOp Belgisch niveau dan toch. Maar dat is niet moeilijk. Op vlak van detailing zijn wij een onderontwikkeld land.
Autopia en detailingworld is toch nog een ander niveau hoor.
Wat waxguard en protech ook beweren, het is gewoon onmogelijk, en zo zijn er al meer dan genoeg tests geweest. Als je dan toch zo goed op de hoogte bent van het gebeuren op autopia en dw dan wist je dat zeker en vast ook, maar dan vraag ik me wel af waarom je in eerste instantie die opmerking gaf (weeral)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenAls je dan toch zo goed op de hoogte bent van het gebeuren op autopia en dw dan wist je dat zeker en vast ook, maar dan vraag ik me wel af waarom je in eerste instantie die opmerking gaf (weeral)
Is het je nog niet opgevallen dat er altijd wel iets scheelt aan producten die hij niet verkoopt. Dat is ook een vorm van marketing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xigxag Bekijk BerichtenHet is de eerste keer dat ik die opmerking geef .
Is het je nog niet opgevallen dat er altijd wel iets scheelt aan producten die hij niet verkoopt. Dat is ook een vorm van marketing.
Kheb 't over uitdagende opmerkingen in 't algemeen
Er zijn ook ng veel andere goeie producten die hij niet verkoopt, dat al de rest volgens hem slecht is, is mij zeker ng niet opgevallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenKheb 't over uitdagende opmerkingen in 't algemeen
Er zijn ook ng veel andere goeie producten die hij niet verkoopt, dat al de rest volgens hem slecht is, is mij zeker ng niet opgevallen
Comment
-
Wat ik mis bij de meeste webshops, zoals bvb wax-it en carclean is de mengverhouding van shampoo's end. Als je even wil vergelijken, is het heel nuttig als je ongeveer weet hoe land een product zal meegaan. Buiten de kwaliteit is niet alleen de prijs van belang naar mijn mening.Powered by Detroit Diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenWat ik mis bij de meeste webshops, zoals bvb wax-it en carclean is de mengverhouding van shampoo's end. Als je even wil vergelijken, is het heel nuttig als je ongeveer weet hoe land een product zal meegaan. Buiten de kwaliteit is niet alleen de prijs van belang naar mijn mening.
Ik maak er werk van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIdd, een héél goeie opmerking.
Ik maak er werk van
Comment
-
Van service gesproken.
Ik voel me opeens veel beter.Last edited by PT Cruiser; 28/12/2007, 19:22.Powered by Detroit Diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk BerichtenIk heb het op onze site voor Meguiar's al toegevoegd voor de:
NXT Car Wash
Gold Class Car Wash
Shampoo plus
Soft Wash Gel2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment