Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050Ik zeg nog altijd wat ik wil of gaan we beginnen met censuur?
Ik koop al lang geen Meguiars meer en als ik anderen kan helpen met hen te wijzen op het boerenbedrog van Meg in België zal ik dat niet laten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050Poorboy's, Autoglym,...
Kan jij me anders eens uitleggen waarom Meguiars in de VS gewoon een warenhuismerk is en naast Turtlewax in de rekken staat en voor dezelfde prijs als Turtlewax wordt verkocht en waarom dat hier 5 keer duurder moet zijn en er zoveel tralala rond moet worden verkocht?
Maar als iets in een warenhuis staat wil het nog niet zeggen dat het product niet goed genoeg is. Ben je wel eens in de UK in een warenhuis geweest? Juist, daar zie je Autoglym in de schappen staan.
Wij verkopen ook Autoglym en die producten zijn prima, zo niet uitstekend, maar wel net even te beperkt in het assortiment.
Poorboy's, mee eens, prima producten!
Groeten,
Tim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk heb ook zo'n foam gun en het is leuk maar niet super. Denk dat je ook wel de juiste shampoo moet gebruiken. Het verschil tussen afspuiten zonder foamgun en met is niet zo groot vind ik. Ik zeg het maar hè. Het blijft wel leuk speelgoed
Dan zit er ook nog verschil in foam guns. De Gilmour is goed voor de tuinslang. De Autobrite lansen zijn weer het best voor de hogedrukreiniger.
Je kan wel rechtsstreeks op het vuil spuiten met een HD reiniger, maar je krijgt dan kort het zandstraaleffect en het is dus minder veilig voor je lak.
Wij hebben trouwens genoeg klanten die de foam erop spuiten en dan meteen met de washandschoen aan de slag gaan. Dat werkt prima, maar is niet de veiligste methode, maar het is al veiliger dan de traditionele methode (spons en 1 emmer), plus dat het veel sneller is. Voor mijn vader is dat bijvoorbeeld al prima genoeg.
Zelf gebruik ik het als voorweek / losweek (ik heb een Audi R. En dat bevalt me uitermate goed.
Groeten,
Tim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk kan je ook de Super Snow foam leveren, maar tis wel op bestelling
Groeten,
Tim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050Volledig mee akkoord, daarom dat ik ook reageer tegen sommigen hier die alles van Turtle Wax volledig afbreken.
In de VS staan TW en Meg naast elkaar op de plank aan dezelfde prijs in het warenhuis en sommige producten van TW vind ik beter dan Meg.
Turtle wax heeft zeker ook prettige producten (wij verkopen dat ook gewoon). Maar het is gewoon de perceptie die iemand heeft van een bepaald merk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk BerichtenTurtle wax heeft zeker ook prettige producten (wij verkopen dat ook gewoon). Maar het is gewoon de perceptie die iemand heeft van een bepaald merk.
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenWax-it heeft blijkbaar nog eens aan z'n website zitten werken. De polishing soap staat er op.
Nu de Powerball nog?
Ze komen er pas op als ik zelf héél tevreden ben. Heb nog maar een paar keer die powerball gebruikt, en dat is niet voldoende.
Ben nu ook dit aan het testen, de shmitts
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenWax-it heeft blijkbaar nog eens aan z'n website zitten werken. De polishing soap staat er op.
Nu de Powerball nog?
De mini kost 22,49 en de normale 19,99 plus verzendkosten.
Groeten,
Tim
Comment
-
Idd Tim. Ik heb de Powerballs al op je website gezien. Maar ik ben aan het wachten tot wanneer ik wat meer zaken kan bestellen.
Ik vind het leuk dat er hier nu enkele 'detailers met winkel' zijn, de producten die de ene niet heeft kan je bij de ander vinden. Mij hoor je dus niet klagen.
Die Schmitt-verkoper ziet er me toch niet echt professioneel uit. De twee emmer methode zou toch moeten gebruikt worden als je een dergelijk product aan auto-liefhebbers wil verkopen. Wat me telkens weer opvalt aan die demonstratiefilmpjes is dat de ruitenwissers steeds tegen de ruit bijven. Als ik een auto was dan zet ik de ruitenwissers steeds opgplooid. Kwestie van onder de ruitenwisser ook te kunnen wassen.
Bedoel je dat de Powerball nog niet voldoende getest is of dat hij niet van voldoende kwaliteit is?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Ik vraag me wat af van die polishing soap:
Het is een zeep, dus daar zit geen polijstende/schurende kracht in. Zit die kracht dan in de spons? Als het zo is, dan moet je toc extra voorzichting zijn rond uitlaten. Je wil immers niet je bumpers krassen om een mooie uitlaat te hebben.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Vind die shmitts toch echt niet overtuigend hoor. Ik zou er mijn vuile auto niet me willen wassen. Het vuil blijft er echt opliggen, dat zie je duidelijk als hij hem "laat vallen".
Ik weet het niet...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
En ik ben dan weer zeer tevreden van mijn microvezel handschoen van Meguiar's. Iedereen heeft zijn voorkeur zeker?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenEn ik ben dan weer zeer tevreden van mijn microvezel handschoen van Meguiar's. Iedereen heeft zijn voorkeur zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenDie shmitt is toch niet overtuigend....natuurlijk is die nog hagelwit als ie pas nieuw is en nog geen echt vuil heeft behandeld ..en hij werkt maar met 1 emmer...verdere tests zullen inderdaad de degelijkheid moeten uitwijzen....
Het ideale is eigenlijk 2 emmer + gritguard, maar 1 emmer met gritguard is niet zoveel slechter dan 2 emmer methode zonder hoor
Het vuil blijft namelijk onderin liggen en komt niet terug in je washmitt.
Ik heb gisteren nog de smitt getest en begin er toch meer en meer van te houden. Only time will tell of het veilig is ... dus nog even geduld voor ie in de webshop komt en jullie hem zelf kunnen testen
Ps: The Edge heeft wel goed materiaal hoor, dus over de kwaliteit van de product hoef je zeker niet te twijfelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenIk vraag me wat af van die polishing soap:
Het is een zeep, dus daar zit geen polijstende/schurende kracht in. Zit die kracht dan in de spons? Als het zo is, dan moet je toc extra voorzichting zijn rond uitlaten. Je wil immers niet je bumpers krassen om een mooie uitlaat te hebben.
Als het vuil werkelijk ingebakken is over de jaren, dan moet je naar een fijne staalwol grijpen met een sterke metalpolish.
De kracht zit hem ondermeer in de spons zoals je aanhaald. Dus zolang je niet met je spons en polish op je lak zit is er geen probleem. Als er wat zeep op je bumper komt kan dat geen kwaad, je spoelt het gewoon af met water. Ga wel niet met je spons EN je zeep op je lak wrijven natuurlijk
Ik gebruik die polishing soap nu zo goed als wekelijks op de 130i, dus dat zegt genoeg denk ik over de kwaliteit
Comment
Comment