Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
    Bedoel je dat de Powerball nog niet voldoende getest is of dat hij niet van voldoende kwaliteit is?
    De kweliteit lijkt me in orde, maar ik heb idd nog niet voldoende getest om ZEKER te zijn dat het doet wat het moet doen

Comment

• Het lijkt le idd wel degelijk en doordacht maar heb gewoon mijn twijfeks of het veilig is. Hou niet zo van die foam dingen. zeker niet als ze gaan beweren dat het vuil veilig tussen due noppen blijft zitten. Alsof je die niet indrukt tijdens het wassen...

Achja...
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
        Het lijkt le idd wel degelijk en doordacht maar heb gewoon mijn twijfeks of het veilig is. Hou niet zo van die foam dingen. zeker niet als ze gaan beweren dat het vuil veilig tussen due noppen blijft zitten. Alsof je die niet indrukt tijdens het wassen...

Achja...
        Wel daarom test ik mijn producten ook uitvoerig voor ze in de webshop komen.

Als de shmitt in de webshop verschijnt mag je er dus zeker van zijn dat het goed werkt en zeker geen schade zal berokkenen.

Comment

• Wax-it, ik zit nog altijd wat in de knoop met die JEFFS Werkstatt toestanden. Ik heb indertijd die JEFFS Werkstatt Acrylic Jett Trigger gekocht maar jij zei dat ik eigenlijk ook de JEFFS Werkstatt Prime Acrylic had moeten gebruiken.

Wat zijn die twee producten nu juist. Is de JEFFS Werkstatt Prime Acrylic een glaze met sealant en de trigger een pure sealant of...?

Help me out here
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Wax-it, ik zit nog altijd wat in de knoop met die JEFFS Werkstatt toestanden. Ik heb indertijd die JEFFS Werkstatt Acrylic Jett Trigger gekocht maar jij zei dat ik eigenlijk ook de JEFFS Werkstatt Prime Acrylic had moeten gebruiken.

Wat zijn die twee producten nu juist. Is de JEFFS Werkstatt Prime Acrylic een glaze met sealant en de trigger een pure sealant of...?

Help me out here
            De primer is de cleaner he, maakt de lak zacht en glad.
            Trigger is de sealent, jep. Ik heb ze ook.

Comment

• This formula is tailored for the enthusiast or professional seeking a true stand alone, one step cleaner-wax rather than a product that serves as a basecoat for further layers of wax or sealant protection.

Cleaner-wax dus... . Wat wordt er precies verstaan onder "cleaner"?
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

This formula is tailored for the enthusiast or professional seeking a true stand alone, one step cleaner-wax rather than a product that serves as a basecoat for further layers of wax or sealant protection.

Cleaner-wax dus... . Wat wordt er precies verstaan onder "cleaner"?
                Na het clayen en wassen, primer aanbrengen en dat zorgt ervoor dat de lak ontzettend glad aanvoelt als je er met de bovenkant van je hand over wrijft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  In de zeep zit er ook een korrel. Heb er al héél wat erg vuile uitlaten meer proper gekregen.
                  Als het vuil werkelijk ingebakken is over de jaren, dan moet je naar een fijne staalwol grijpen met een sterke metalpolish.
                  Dan mag je mijn chroom uitlaten eens proberen proper te krijgen...altijd vrij goed onderhouden en af en toe met metaalpolish...toch zijn op de uiteinden het chroom weggevreten en is er zelfs een defect (lees gat) in de chroom uitlaat !! Moeten straffe uitlaatgassen zijn....

Comment

• Is die Sonus green iets? De "ultra fine" benaming schrikt me wat af. Is het dan zo dat je daar sterk vervuilde lak moeilijk mee gaat zuiver krijgen?

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Is die Sonus green iets? De "ultra fine" benaming schrikt me wat af. Is het dan zo dat je daar sterk vervuilde lak moeilijk mee gaat zuiver krijgen?

http://www.cleanyourcar.co.uk/detail.../prod_327.html
                      Heb sonus green al paar keer gebrukt, en die is echt MEGA zacht.

Het is meer iets om tijden normale wasbeurten te gebruiken ... niet om echt te gaan kleien op een auto die er echt nood aan heeft

Comment

• Ah ok, uw site ligt ook plat blijkbaar...

edit: nu niet meer
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ah ok, uw site ligt ook plat blijkbaar...

edit: nu niet meer
                          Idd, het hele openminds netwerk heeft even plat gelegen

Comment

• Net een hele rits producten wezen halen bij wax-it. Thanks Bert voor de raad !

Comment

• 'k Ga ook nog eens een bestelling moeten plaatsen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Net een hele rits producten wezen halen bij wax-it. Thanks Bert voor de raad !
                                geen fotoshoot gedaan met de eenden?

Comment

• Nee, wel angel-eyes-lampekes gecheckt en den sleutelloze-start-truc toegepast.

Jammer dat 't niet nat lag vandaag... anders had ik gebeld.

Comment

Nee, wel angel-eyes-lampekes gecheckt en den sleutelloze-start-truc toegepast.

Jammer dat 't niet nat lag vandaag... anders had ik gebeld.

Comment

Net een hele rits producten wezen halen bij wax-it. Thanks Bert voor de raad !
                                      NP, ge kunt nu ferm aan de slag hé

Comment

• Njah, bijna. Nog effe kijken waar ik spierballen kan huren, en een sixpack tempo-kaartjes (vooral de TIJD interesseert me dan, de belwaarde geen zak) ware ook welkom.

Comment

• Welke doeken raden jullie me aan op ruiten mee te poetsen? De laatste tijd lukt het me niet om ruiten streepvrij te krijgen. En ik heb al zo'n beetje elke soort doek geprobeerd die ik heb.