Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
    Welke doeken raden jullie me aan op ruiten mee te poetsen? De laatste tijd lukt het me niet om ruiten streepvrij te krijgen. En ik heb al zo'n beetje elke soort doek geprobeerd die ik heb.
    Ik gebruik een pb's worktowel

Comment

• Ik snap niet dat iedereen zoveel problemen heeft met ruiten

Instanet opspuiten, inwrijven met een doek afwrijven met een andere droge doek. Zo simpel is 't

En om het werk eenvoudig te maken. Buitenkant horizontaal afwrijven, binnenkant verticaal, dan weet je waar een streep zou staan.

Comment

• Instanet, yep. Maar niet té veel.

Wat ook goed gaat, is Quick Detailer. Een beetje veel duurder dan Instanet, maar 't gaat ook supergoed.

Comment

• De truc is idd niet teveel instanet te gebruiken. Ik gebruik nu glassex van de Zeeman, werkt ook goed.

Iemand eigenlijk ervaring met de Sonux SFX pads?
          Last edited by Jochen; 13/02/2008, 20:30.
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Dit is wel een koopje eigenlijk hè:

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
              Krantenpapier.

Als je dat gebruikt, loopt de inkt dan niet uit wegens de combinatie met vocht (schuim of spray)?
              Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Ik gebruik een pb's worktowel

Die heb ik nog niet gebruikt. Ik had er nog niet bij stilgestaand omdat i een doek van dezelfde samenstelling had gebruikt. Als ik nog een streep zie ga ik dat proberen.

Comment

• Weet er iemand een adres in het antwerpse waar je pad's voor een excenter kan kopen...
                  wax it is namelijk in verlof... en ik wil morgen aan de slag

Comment

• Je kan een Meguiars winkel opzoeken. Of je kan ook eens bij een carosseriebedrijf gaan horen.

Comment

• Voor de liefhebbers: Wij hebben Pete's 53 binnen gekregen van Chemical Guys:

Groeten,

Tim

Comment

• En daar komt ge nu mee af...
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Sorry, ik kon niet sneller

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk Berichten
                            Dat is een echte aanrader. En het ruikt heerlijk .
                            BTW er zijn producten in aanbieding in de Lidl vanaf 27/02.
                            Voor velgenreiniger of insectenverwijderaar een aanrader.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk Berichten
                              Dat is een echte aanrader. En het ruikt heerlijk .
                              BTW er zijn producten in aanbieding in de Lidl vanaf 27/02.
                              Voor velgenreiniger of insectenverwijderaar een aanrader.
                              Ik zou er toch niet mee op mijn velgen of lak gaan zitten mocht ik van jou zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Ik zou er toch niet mee op mijn velgen of lak gaan zitten mocht ik van jou zijn.
                                Ik heb niet de gewoonte om op mijn velgen te gaan zitten. Dat zou een belachelijk zicht zijn .

O ja, het is waar. Alleen jij verkoopt goede producten.

Comment

• dat zegt ie toch niet??ie zegt toch ook ni da het slecht is...
                                  alleen mss niet voor dat doel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                    dat zegt ie toch niet??ie zegt toch ook ni da het slecht is...
                                    alleen mss niet voor dat doel...
                                    Voor wat dient velgenreiniger? Om je ruiten mee te wassen?

Comment

• dat zou je kunnen doen , al zou ik het daar voor niet gebruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk Berichten
                                        O ja, het is waar. Alleen jij verkoopt goede producten.
                                        Zeker niet, maar ik weet wel dat ik al uren heb staan poetsen aan velgen die met goedkope velgenreiniger zijn gekuist en volledig aangeslagen waren

Comment

• Hier moet ik wax-it in bijtreden,met een van men vorige auto's ging ik geregeld door de carwash met als resultaat dat ik doffe velgen en lak als resultaat terugkreeg.Nu doe ik het zelf met degelijke produkten en het resultaat mag er wezen.Mijn broer neemt het dan weer niet zo nauw ermee en die heeft na amper 1jaar al doffe aanslag op zijn velgen en die gebruikt ook gewone goedkopere produkten.Dus voor mij geen goedkope brol meer en zekers geen carwash spul meer op mijn wagen.

Comment

Working...
                                          X