Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
Ik snap niet dat iedereen zoveel problemen heeft met ruiten
Instanet opspuiten, inwrijven met een doek afwrijven met een andere droge doek. Zo simpel is 't
En om het werk eenvoudig te maken. Buitenkant horizontaal afwrijven, binnenkant verticaal, dan weet je waar een streep zou staan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk gebruik een pb's worktowel
Die heb ik nog niet gebruikt. Ik had er nog niet bij stilgestaand omdat i een doek van dezelfde samenstelling had gebruikt. Als ik nog een streep zie ga ik dat proberen.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk Berichten
BTW er zijn producten in aanbieding in de Lidl vanaf 27/02.
Voor velgenreiniger of insectenverwijderaar een aanrader.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk BerichtenDat is een echte aanrader. En het ruikt heerlijk .
BTW er zijn producten in aanbieding in de Lidl vanaf 27/02.
Voor velgenreiniger of insectenverwijderaar een aanrader.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk zou er toch niet mee op mijn velgen of lak gaan zitten mocht ik van jou zijn.
O ja, het is waar. Alleen jij verkoopt goede producten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtendat zegt ie toch niet??ie zegt toch ook ni da het slecht is...
alleen mss niet voor dat doel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk BerichtenO ja, het is waar. Alleen jij verkoopt goede producten.
Comment
-
Hier moet ik wax-it in bijtreden,met een van men vorige auto's ging ik geregeld door de carwash met als resultaat dat ik doffe velgen en lak als resultaat terugkreeg.Nu doe ik het zelf met degelijke produkten en het resultaat mag er wezen.Mijn broer neemt het dan weer niet zo nauw ermee en die heeft na amper 1jaar al doffe aanslag op zijn velgen en die gebruikt ook gewone goedkopere produkten.Dus voor mij geen goedkope brol meer en zekers geen carwash spul meer op mijn wagen.
Comment
Comment