Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
    Had dat een week eerder gezegd... .Tis nog steeds een koopje vind ik, zeker als je nog wat ander grut van die site besteld. Het aanbod daar is we wel niet zo overweldigend, anders had ik daar mijn spul gekocht
    Inderdaad , aanbod is beperkt., maar toch interessant genoeg om met een paar mensen
    daar te kopen en de kosten te delen.

De rest ga ik me toch aanschaffen bij wax-it. Levert aan dezelfde prijzen als in de UK.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
      Had dat een week eerder gezegd... .Tis nog steeds een koopje vind ik, zeker als je nog wat ander grut van die site besteld. Het aanbod daar is we wel niet zo overweldigend, anders had ik daar mijn spul gekocht
      waar hebt u dan wel gekocht als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Comment

• Motorgeek
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Voila, ik heb mijne G220

ik kan em nog ni gebruiken direct , want ik heb nog geen pad's..
          pads zijn besteld ( een W8006 en W9006)
          Ik heb ook nog ne Liter Meguiars "speed glaze" M80 meegenomen
          en ne liter Last touch (quick detailer)
          Als die speed glaze (M80) niet voeldoende overweeg ik ook nog een Dual action cleaner polish bij te kopen (M83)
          Zijn dit goede producten ?

graag ervaringen gevraagd... met de meguiars proffesionle lijn...

Ook probeerde die man mij, hi tech Yellow wax (M26) aan te smeren? is dit wat ??

Comment

• Over die meguiar's producten die je hebt heb ik nog nooit iets slecht gehoord, integendeel.

Sinds wanneer bestaat LT in één liter flessen? Mss bedoel je een gallon?
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• dat bestaat niet, maar ik had geen zin om 4 liter LT te kopen, dus heb ik gevraagd of die mij geen litertje zo kon verkopen...
              Is dat iets goed die last touch, die vent hemelde dat zowat op...

Comment

• Het is een product dat wereldwijd gebruikt wordt dus slecht zal het niet zijn.

Heb me laatst een gallon gekocht maar nog niet geprobeerd, eerst de Poorboy's spray & wipe opgebruiken.
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• @ odan.be: Jij hebt 'm gekocht aan 209,- hè? Kun je naam en adres van je leverancier bekend maken, want dat is echt een goede prijs. Mag eventueel ook via PM. Of heb je een unieke one time deal voor elkaar gekregen?

Op het Engelse detailing forum gebruikt men vooral die Meguiars #80 en #83 en daar wordt vol lof over gesproken, dus het lijkt me uitstekend spul. Poorboys daarentegen komt op dat forum slechts weinig ter sprake.

Nu gaan we binnenkort toch wel een compleet detail verslag met foto's van je krijgen hè...?
                  2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• Jep , als de pad's binnen zijn ga ik aan een echte uitdaging beginnen een aftandse blauwe opel astra break met doffe blauuwe lak
                    krijg van een collega die wagen ter beschikking om op te oefenen. ik citeer.. " er kan toch niks meer aan miskomen "...

Ik heb de machine via via gekregen aan inkoopprijs... deze is 209 euro, normaal zit daar nog 21% btw op...
                    Ben er toch nog stevig aan het denken om de M83 bij te kopen , want ik vrees een beetje dat voor sommige klussen de M80 niet voldoende zal zijn.... klopt dit vermoeden ???

En wat over die M26 Wax met "hoog" was aandeel , is dat evengoed als de "conventionele" paste waxes i.e. poorboys patty blue paste wax...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                      Ben er toch nog stevig aan het denken om de M83 bij te kopen , want ik vrees een beetje dat voor sommige klussen de M80 niet voldoende zal zijn.... klopt dit vermoeden ???
                      megs #80 zou vergelijkbaar zijn met PB SSR 1 en megs #83 met SSR 2,5. Ze gebruiken de #83 voor de diepere swirls om vervolgens af te werken met de #80. Je moet natuurlijk wel beginnen met de lichtste variant (testje) om te kijken of dit al voldoende is, zoniet dan pas naar een zwaardere variant grijpen. Ben erg benieuwd, ik wil er in de nabije toekomst ook mee aan de slag. Ik neig wel naar Poorboys.
                      2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• ik ga zowel poorboys als meg's testen
                        nadeel van poorboys vind ik de kleine volumes, nu althans ik heb geen weet van grotere volumes bij poorboy's...
                        Zeker omdat ik ook plan, als ik alles wat onder de knie heb, ook andere mensen hun wagen te behandelen (tegen een kleine vergoeding)
                        Ik doe nu al de wagens van mezelf, men vriendin, men pa , men ma en zuster... en de inhoud van men produkten slinkt zienderogen... gelukkig is men familie zo vriendelijk om toch de kostprijs van de gebruikte producten te vergoeden...
                        Maar op groter volumes is de profefsionele lijn van meg's (m83 en m80) goedkoper prijs/liter...

Comment

ik ga zowel poorboys als meg's testen
                          nadeel van poorboys vind ik de kleine volumes, nu althans ik heb geen weet van grotere volumes bij poorboy's...
                          Zeker omdat ik ook plan, als ik alles wat onder de knie heb, ook andere mensen hun wagen te behandelen (tegen een kleine vergoeding)
                          Ik doe nu al de wagens van mezelf, men vriendin, men pa , men ma en zuster... en de inhoud van men produkten slinkt zienderogen... gelukkig is men familie zo vriendelijk om toch de kostprijs van de gebruikte producten te vergoeden...
                          Maar op groter volumes is de profefsionele lijn van meg's (m83 en m80) goedkoper prijs/liter...
                          Ik ga Menzerna polishes 3x1 liter bestellen in UK
                          Tegen een zeeeeer aantrekkelijke prijs nml 60 euro voor 3 liter
                          indien geinteresseerd kan je meebestellen.

Comment

• sorry, vergeten te vermelden :

Dan heb je de absolute top polishes.

Comment

Voila, ik heb mijne G220

ik kan em nog ni gebruiken direct , want ik heb nog geen pad's..
                              pads zijn besteld ( een W8006 en W9006)
                              Ik heb ook nog ne Liter Meguiars "speed glaze" M80 meegenomen
                              en ne liter Last touch (quick detailer)
                              Als die speed glaze (M80) niet voeldoende overweeg ik ook nog een Dual action cleaner polish bij te kopen (M83)
                              Zijn dit goede producten ?

graag ervaringen gevraagd... met de meguiars proffesionle lijn...

Ook probeerde die man mij, hi tech Yellow wax (M26) aan te smeren? is dit wat ??
                              Zeker de #83 er ook bijnemen, je zal hem zeker kunnen gebruiken! Met de #80 alleen zal je niet de resultaten behalen die je hoopt denk ik.

Die M26 gebruik ik veel als basiswax...

Comment

• En wat over die M26 Wax met "hoog" was aandeel , is dat evengoed als de "conventionele" paste waxes i.e. poorboys patty blue paste wax...
                                De M-26 is wel een fijne pastawax welke heel makkelijk te verwerken is, echt easy on easy off. Als bonus ruikt hij ook vrij lekker en zorgt voor een warme en zachte glans.

Comment

• Waar in het antwerpse kan ik goede pads voor G220 kopen ? (lake county, 3m, etc etc)
                                  De man waar ik ze liefst van zou willen halen ( al moet ik er 140 km over en weer voor rijden) reageert namelijk niet..
                                  Heb morgen een dag vrij en zou dan graag wat oefenen met de G220...

Comment

• Ik kan er wel bijbestellen in UK als je wilt.
                                    Menzerna, Mequiars, sonus of LC aan zeer interessante prijzen.
                                    Eventueel nog andere produkten. De verzendingskosten die ze daar vragen is 20 pond voor 20 kg. Daar kan je toch al iets voor bestellen !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                                      De M-26 is wel een fijne pastawax welke heel makkelijk te verwerken is, echt easy on easy off. Als bonus ruikt hij ook vrij lekker en zorgt voor een warme en zachte glans.
                                      Inderdaad! Heerlijke wax! Niet te lang wachten met uitpoetsen want dan wordt het steeds minder easy off

En heeeeeeeel dun aanbrengen!

Groeten,

Tim

Comment

• Ik was wat aan het surfen op UK sites en merkte dat vele producten daar soms betrekkelijk goedkoper zijn...
                                        Is er iemand die ervaring mee heeft met bestellen via UK?
                                        En is het nog steeds goedkoper met portkosten meegerekend ?

groeten ?

Comment

Ik was wat aan het surfen op UK sites en merkte dat vele producten daar soms betrekkelijk goedkoper zijn...
                                          Is er iemand die ervaring mee heeft met bestellen via UK?
                                          En is het nog steeds goedkoper met portkosten meegerekend ?

groeten ?
                                          Mijn prijzen zijn zo goed als gelijk aan die in de UK

Comment

Working...
                                          X