Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door enileinar Bekijk Berichten
    @ Wax-it verkoop jij nu Swissvax, want dat is nergens op uw site te zien?
    Ik verkoop het wel op bestelling.

Want officieel mag ik ze niet in mijn webshop plaatsten aangezien iemand in Nederland de rechten heeft voor verkoop in de Benelux ...

Comment

• Stuur je die boodschap dan niet beter via een pm?
      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• @ Wax-it: Zijn de nieuwe glazes als geleverd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
          @ Wax-it: Zijn de nieuwe glazes als geleverd?
          Onderweg

Comment

• Ik zie de stoomboot al

Trouwens van de week even persoonlijk kennis gemaakt met Bert, geschikte kerel! Maar dat wisten jullie al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk Berichten
              Ik zie de stoomboot al

Trouwens van de week even persoonlijk kennis gemaakt met Bert, geschikte kerel! Maar dat wisten jullie al
              Eensgelijk

Comment

• @Wax-it: Die lamswollen washandschoen, hoe droog je die het beste? Na gebruik spoel ik die uit onder de kraan, wring ze uit en leg ze dan op de radiator. Maar dan droogt die maar heel traag vind ik. Buitenkant is relatief snel droog, maar binnenkant duur een eeuwigheid, binnenstebuiten plooien lijkt me ook geen goed idee. Wat is de beste methode?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
                  @Wax-it: Die lamswollen washandschoen, hoe droog je die het beste? Na gebruik spoel ik die uit onder de kraan, wring ze uit en leg ze dan op de radiator. Maar dan droogt die maar heel traag vind ik. Buitenkant is relatief snel droog, maar binnenkant duur een eeuwigheid, binnenstebuiten plooien lijkt me ook geen goed idee. Wat is de beste methode?

Ik smijt da in de wasmachine (zonder wasverzachter) en daarna gewoon op het droogrek. Op een halve dag is da droog dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
                    @Wax-it: Die lamswollen washandschoen, hoe droog je die het beste? Na gebruik spoel ik die uit onder de kraan, wring ze uit en leg ze dan op de radiator. Maar dan droogt die maar heel traag vind ik. Buitenkant is relatief snel droog, maar binnenkant duur een eeuwigheid, binnenstebuiten plooien lijkt me ook geen goed idee. Wat is de beste methode?
                    Ik spoel hem uit en laat hem gewoon in de emmer liggen. Zo blijft hij soepel voor de volgende wasbeurt

Ir_fuel, had ik niet gezegd hem NIET in de washmachine te wassen

Comment

• Die lamswollen moet ik ni meer...
                      kost veel geld en na een dik 9 maand begint ze al te haar te verliezen gelijk ons bompa...
                      Altijd gewoon uitgespoeld met water en op een droogrek laten drogen...
                      geef mij dan mer die witte van Meg's... kosten evenveel, mogen in de wasmasjien (laat maar lekker draaaaie )... en zijn dan terug KRAKEND wit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Ir_fuel, had ik niet gezegd hem NIET in de washmachine te wassen

Gij hebt mij gezegd da da allemaal t machien in mocht, maar zonder wasverzachter, en op 30 graden.

Nu gij weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                          Die lamswollen moet ik ni meer...
                          kost veel geld en na een dik 9 maand begint ze al te haar te verliezen gelijk ons bompa...
                          Altijd gewoon uitgespoeld met water en op een droogrek laten drogen...
                          geef mij dan mer die witte van Meg's... kosten evenveel, mogen in de wasmasjien (laat maar lekker draaaaie )... en zijn dan terug KRAKEND wit
                          Mijn lamswolle handschoen is 2x keer zo oud en is nog steeds in goede conditie.

Comment

• Gij wast uw auto misschien geen 3 keer per week he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Gij wast uw auto misschien geen 3 keer per week he
                              Uhum uhum !!! Kuch!!!

Comment

• Die van ons heeft de goede gewoonte om al mijn doekies te wassen in de wasmachine, gelukkig heeft ze nu begrepen dat ik geen waspoeder en wasverzachter wil op die dingen.. En oh ja schat, dat schapenwollen handschoentje NOOOOOOOIT mee in de wasmachine hé...

Wat lag er vanmorgen in de emmer bij de gewassen doekjes? Yep een keiharde washmitt
                                Vrouwen..... Voorlopig gebruik ik zo'n felgroene washandschoen met net macaroni's van microvezel erop... Werkt prima... Deze is wel blauw... Ik weet niet meer
                                waar dit ding vandaan komt...
                                Last edited by ; 16/04/2008, 19:50.

Comment

• By the way, heb nu die Carnuba-wax spray ( JEFFS Werkstatt Carnauba Glos)... Is wel niet echt easy on easy off, hé? Die waas moet je er echt wel goed uitfrotten... Doe het er altijd op na het wassen en drogen, maar het is een heel gedoe vind ik...
                                  Is de synthetische variant makkelijker in gebruik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten

Wat lag er vanmorgen in de emmer bij de gewassen doekjes? Yep een keiharde washmitt

Als ge da int water steekt is da toch zacht?

Comment

Die van ons heeft de goede gewoonte om al mijn doekies te wassen in de wasmachine, gelukkig heeft ze nu begrepen dat ik geen waspoeder en wasverzachter wil op die dingen.. En oh ja schat, dat schapenwollen handschoentje NOOOOOOOIT mee in de wasmachine hé...

Vrouwen..... Voorlopig gebruik ik zo'n felgroene washandschoen met net macaroni's van microvezel erop... Werkt prima... Deze is wel blauw... Ik weet niet meer
                                      waar dit ding vandaan komt...
                                      Daarom dat ik geleerd heb hoe het wasmachine werkt

Comment

By the way, heb nu die Carnuba-wax spray ( JEFFS Werkstatt Carnauba Glos)... Is wel niet echt easy on easy off, hé? Die waas moet je er echt wel goed uitfrotten... Doe het er altijd op na het wassen en drogen, maar het is een heel gedoe vind ik...
                                        Is de synthetische variant makkelijker in gebruik?
                                        Als het moeilijk uitpoetst gebruik je er teveel van

Little goes a long way

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          Als het moeilijk uitpoetst gebruik je er teveel van

Little goes a long way

Niet altijd bert... niet altijd....

Comment

Working...
                                          X