Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
    Niet altijd bert... niet altijd....
    You have still much to learn my young padawan

Comment

• Jaja, heb het tekstje op de tekst ook gelezen...
      Maar hoe zit dat nu met die synthetische variant in spray... Is die niet makkelijker om uit te wrijven? Ik ben eigenlijk op zoek naar een spray die ik na het wassen kan aanbrengen om de laatste sporen van het drogen weg te krijgen en om een waslaagje aan te brengen.
      Ik gebruik nu een soort van liquid wax (spraywax) van Armor All, die mag je zelfs op bumpers en plastic gebruiken... Zoiets zoek ik dus in jouw assortiment Mr. Wax-it
      want dat produkt van ArmorAll is nergens meer te verkrijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
        Jaja, heb het tekstje op de tekst ook gelezen...
        Maar hoe zit dat nu met die synthetische variant in spray... Is die niet makkelijker om uit te wrijven? Ik ben eigenlijk op zoek naar een spray die ik na het wassen kan aanbrengen om de laatste sporen van het drogen weg te krijgen en om een waslaagje aan te brengen.
        Ik gebruik nu een soort van liquid wax (spraywax) van Armor All, die mag je zelfs op bumpers en plastic gebruiken... Zoiets zoek ik dus in jouw assortiment Mr. Wax-it
        want dat produkt van ArmorAll is nergens meer te verkrijgen...
        En welke wax gebruik je nu ?

PB's Spray & Gloss is een quickdetailer voor na het wassen.

Ik heb ook bijna een splinternieuw product binnen van PB4s.
        QD+ , dus quick detailer plus. Deze bevat nog net wat meer carnauba wax om je bescherming te onderhouden.
        Beste is natuurlijk dat je dan niet eerste een sealant gaat gebruiken, of je kan "vegen" krijgen.

Die Acrylic is iig iets eenvoudiger in gebruik. Maar veel hangt af van hoe je hem aanbrengt.
        Niet te dik en direct verwijderen is de boodschap

Comment

• Vraagje over Dodo juice,
          Die hebben in hun wax gamma 2 waxen voor witte en lichte kleuren
          Ze lijken allebei enorm op elkaar:
          Dodo Light fantastic
          en
          Dodo White diamond...

wat is het verschil ?

Comment

Vraagje over Dodo juice,
            Die hebben in hun wax gamma 2 waxen voor witte en lichte kleuren
            Ze lijken allebei enorm op elkaar:
            Dodo Light fantastic
            en
            Dodo White diamond...

wat is het verschil ?
            Dodo Light fantastic is een zachte wax
            en
            Dodo White diamond is een harde wax

Comment

• mss stomme vraag maar wat is het verschil in een hard wax en soft wax (buiten dat die dus harder is... )
              duurzaamheid, effect, etc etc...

Comment

mss stomme vraag maar wat is het verschil in een hard wax en soft wax (buiten dat die dus harder is... )
                duurzaamheid, effect, etc etc...
                De harde wax zal duurzamer zijn, terwijl de zachte eenvoudiger te verwerken is en misschien iets mooier zal zijn.

Ideaal is harde als basis en toppen met de zachte

Comment

• Ik was eens bezig met het zoeken achter quick detailer aan goeie prijzen en toen zag ik dat Last Touch van Meguiar's, in België te koop voor 52 euro, te vinden is voor 35 euro (carclean.nl). Van een enorm groot prijsverschil gesproken tussen België en Nederland... Last Touch mag dan nog is verdund gebruikt worden denk ik? Onverdund komt het dan op een goeie 9 euro per liter.

Voor de zekerheid, Last Touch, is dat zoals quick detailer, dus om bijvoorbeeld het afdrogen te vergemakkelijken en om te clayen? En is 9 euro per liter een goeie prijs of zijn er nog andere alternatieven?

(Bij die 9 euro per liter moeten eigenlijk nog verzendingskosten bijgeteld worden, maar aangezien ik nog dingen nodig heb vallen die verzendingskosten heel goed mee)

Comment

• LT is inderdaad quickdetailer , om te clayen kan je makkelijk half om half verdunnen...
                    In NL is het idd al iets goedkoper...
                    UK is NOG goedkoper

Comment

• UK nog goedkoper, das waar, maar verzendingskosten zijn ook niet mals dan

Comment

• Hee Bertje,

Hoe zit dat met mijn bestelling van 35 kg ?

komt daar nog iets van ofwa...

www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                          Hallo,

Ik ben nogal nieuw hier op het forum en heb reeds heel wat gelezen. Heb net mijn nieuwe auto besteld (bmw X5 met 21inch velgen) en die komt binnen tegen september...

Nu zou ik dat ding graag goed onderhouden en ben ik hier eens aan het rondkijken.

Nu is mijn vraag wat ik eigenlijk allemaal moet hebben en waar ik ergens eens een goede beschrijving kan vinden voor het wassen van de auto en onderhoud ervan.

Dan kan ik dat ook toepassen op de nieuwe C-klasse die binnenkomt voor het vrouwke in januari volgend jaar...
                          Allereerst welkom op het forum!
                          Heb je tijdens het lezen van dit topic niet genoeg informatie gevonden? Kwestie van het 2 emmer systeem te gebruiken, nooit naar de carwash gaan enz..
                          Het staat er echt vol van.
                          Daarnaast kan je ook hier verschillende producten vinden in de webwinkel van wax-it. (De gratis reclame is graag gedaan Bert )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                            Hallo,

Ik ben nogal nieuw hier op het forum en heb reeds heel wat gelezen. Heb net mijn nieuwe auto besteld (bmw X5 met 21inch velgen) en die komt binnen tegen september...

Nu zou ik dat ding graag goed onderhouden en ben ik hier eens aan het rondkijken.

Nu is mijn vraag wat ik eigenlijk allemaal moet hebben en waar ik ergens eens een goede beschrijving kan vinden voor het wassen van de auto en onderhoud ervan.

Dan kan ik dat ook toepassen op de nieuwe C-klasse die binnenkomt voor het vrouwke in januari volgend jaar...
                            Welkom op het forum! Die garage van jou wordt niet verkeerd gevuld...
                            2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• Zolang je er maar plezier aan beleeft, het kan van de ene dag op de andere gedaan zijn met het mooie leven. Dus pluk de dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                                Zolang je er maar plezier aan beleeft, het kan van de ene dag op de andere gedaan zijn met het mooie leven
                                Of met de naft

Comment

• Leve diesel power (al staat die nu ook belachelijk duur).

Comment

• Als er trouwens eens besteld wordt in de UK, laat mij dan iets weten, ik doe ook wel mee wss

bij polishedbliss bvb

Comment

• dan kunnen we beter daar een topic/lijst omtrent openen want ik ben ook vragende partij

Comment

dan kunnen we beter daar een topic/lijst omtrent openen want ik ben ook vragende partij
                                        Ben daar ook wel voor te vinden, Odan, aan u de eer om een topic daarover te openen

Comment

• ik zal dat strakjes doen.. nu ben ik eten aanhet koken

Comment

Working...
                                          X