Waar haal jij eigenlijk die Turtle Wax producten, Jochen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
Hmmz, eens testen misschien. Ik wil thans al lang die glass polish van AG kopen. Dilemma!2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenDe velgenreiniger schijnt ook degelijk te zijn, ik dacht dat Rabbit die eens getest had om zwarte puntjes van zijn velgen te krijgen met succes...
Da wil ik geloven
Ik heb da spul 1 keer gebruikt, op mijn vorige wagen. Gewoon opspuiten en wa afspoelen. En er stond een beetje wind, dus wa van diene nevel van die spray op mijn handen. En na 2 minuten beginnen mijn handen daar toch ewa te pikken. Kijk ik op de verpakking, zit daar (zout?)zuur in da spul .
1 keer en nooit meer, das goed om uw velgen op termijn compleet om zeep te helpen
Comment
-
Weinig ervaring mee. Enkel die spray wax en vroeger eens een paste wax maar die trok op niet veel.
Op een wax moet je niet bezuinigen vind ik. Dat is iets wat je vaak gebruikt en als je het juist gebruikt kom je er ook jaren mee toe. Ik geeft dan liever iets meer uit zodat ik er ook plezier van heb. You pay peanuts, you get peanuts...
Wax-it heeft een mooi aanbod zag ik gisteren op zijn site. Ook de Engelse webshops mag je niet vergeten...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenWaar haal jij eigenlijk die Turtle Wax producten, Jochen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenJoehoe?
In de meeste autoshops hebben ze dat wel.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Comment
-
Das al een ouwe hè
Slecht zal het niet zijn hè, wel eerst clayen2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Foto's van de miet er griet met je play d'oh hè!
Effe serieus. Een auto waxen die niet geclayed is is niet zo'n plezier. De wax is moeilijk(er) aan te brengen en nog moeilijker te verwijderen. Maar als je echt gewoon zin hebt om een auto te waxen, ga je gang2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment