Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aflevering in het postkantoor?

8€ is de prijs die je bij carclean betaalt voor verzending naar buitenland. Toch vanaf dat je voor 50€ bestelt.
    Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Waarschijnlijk zal CC speciale tarieven hebben, denk niet dat Steve zo'n massa's pakketten moet verzenden, maar het blijft giswerk hé, ik heb in elk geval de frankeringszegel gezien op mijn pakket en daar staat inderdaad 16.95 euro op. Voornaamste voor mij was dat Steve zijn prijs zoals opgegeven in zijn offerte vastgehouden heeft en de extra kosten voor hem genomen heeft, een man van zijn woord dus!

Comment

• Had je dat moeten vragen om dat pak op het postkantoor af te geven?
        Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Neen, Steve heeft gewoon dat pakket afgegeven in de post voor verzending en colli werd bij mij thuis afgeleverd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk Berichten
            Noppe, wel via Steve (prodetailing).

Als het goed is wordt dat ook door CG/Leko verstuurd volgens mij.

Wij krijgen ze binnenkort ook he (maandag of dinsdag in huis)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk Berichten
              Noppe, wel via Steve (prodetailing).
              Bedankt nog
              Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk Berichten
              Deze keer wel (8 euro) maar of Steve ze nog aan die prijs zal leveren betwijfel ik want bij aflevering in het postkantoor bleken de verzendingskosten op te lopen tot 16.95 euro. Ik heb echter niet moeten bijbetalen van Steve.
              Och van fouten leren we allemaal.
              Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk Berichten
              Waarschijnlijk zal CC speciale tarieven hebben, denk niet dat Steve zo'n massa's pakketten moet verzenden, maar het blijft giswerk hé, ik heb in elk geval de frankeringszegel gezien op mijn pakket en daar staat inderdaad 16.95 euro op. Voornaamste voor mij was dat Steve zijn prijs zoals opgegeven in zijn offerte vastgehouden heeft en de extra kosten voor hem genomen heeft, een man van zijn woord dus!
              Inderdaad als je groot verbruiker ben kun je contracten afsluiten (waar ik nog mee bezig ben).
              Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk Berichten
              Als het goed is wordt dat ook door CG/Leko verstuurd volgens mij.

Wij krijgen ze binnenkort ook he (maandag of dinsdag in huis)
              Als het goed is hebben de officiele SmartWax en Chemical Guys dealers eigen voorraad en dus heb ik het ook uit eigen voorraad verzonden.
              De bon van de TNT heb ik in mijn boekhouding zitten :p

De emmers die jij binnen krijgt zijn dan de lookalikes neem ik aan ?

Comment

• Stukje huisvlijt:

Weeral een mooie som geld bespaard!

Comment

• Errrr, raakt die gritguard het water ooit? Die "echte" hebben toch van die rolletjes enzo erin zitten niet? Gaat je pad nu niet naar de zak gaan?
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• De universele padwasher van "Grit guard" heeft hetzelfde rooster bovenaan, alleen zit er onder de rooster nog een veersysteem om de vloeistof op te kunnen pompen in de pad maar het principe blijft hetzelfde. Ik heb wat testwerk verricht met de hoogte van de vloeistof en als ik net onder de grit blijf dan zuigt de machine de vloeistof omhoog in de pad. Alleen moet ik iets anders zien te vinden dan dreft om in het water te doen want dat schuimt voor gek .
                    Last edited by megane_cc; 05/01/2009, 20:33.

Comment

• Dreft schuimt idd nogal ja

Ik was ze gewoon uit in warm water en dreft. Daarna enkele kerel uitspoelen en ze zijn zo goed als nieuw

Wat niet wil zeggen dat jouw huisvlijt niet geapprecieerd wordt hè
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Snappy Clean of polishing pad rejuvenator van DP werkt prima in de padwasher (gebruik het zelf ook).

Comment

• Het gaat hard, volgend triootje (uit de US) werd geleverd:

Ruikt wel niet erg lekker .

Comment

• Uit de US? Of bedoel je UK?

Die Colli 476 is zeer goed. Wel heel dun aanbrengen en niet te lang laten curen. Best paneel per paneel werken... maar dat wist je waarschijnlijk al
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Wel degelijk US, zie PB .

Comment

• De laatste tijd beginnen mijn droogdoeken (poorboys ww) bij het drogen vettige strepen na te laten

kan da komen omdat ik die enkel uitspoel, ma nooit echt was int wasmachine?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89 Bekijk Berichten
                                  De laatste tijd beginnen mijn droogdoeken (poorboys ww) bij het drogen vettige strepen na te laten

kan da komen omdat ik die enkel uitspoel, ma nooit echt was int wasmachine?
                                  Idd, gewoon even in de machine steken aan 40° met waspoeder.
                                  GEEN wasverzachter!

Comment

• ah bert, vraagske. Is dien 303 al terug binnen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89 Bekijk Berichten
                                      ah bert, vraagske. Is dien 303 al terug binnen ?
                                      Nog niet, in de loop van deze week moet hij zeker aankomen ...

Comment

• eh.....303, is dat een codetaal of zo ?

Comment

• aerospace 303 protectant. Een product om kunststof te voeden en beschermen.